Szukam pracy jako nauczyciel informatyki (Bydgoszcz)

1. Data: 2004-07-07 21:53:57

Temat: Szukam pracy jako nauczyciel informatyki (Bydgoszcz)
Od: "Marcin R.Garbulski" <m...@A...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam pracy jako nauczyciel informatyki (w Bydgoszczy lub okolicach).

Jestem absolwentem studiów pomagisterskich z informatyki na Akademii
Techniczno - Rolniczej w Bydgoszczy. Tytuł magistra obroniłem na
Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. W tym roku ukończyłem kurs
kwalifikacyjny pedagogiczny, uprawniający mnie do podjęcia zawodu
nauczyciela.

Przez ostatnie 7 lat pracowałem jako informatyk. Zajmowałem się:
projektowaniem oraz instalacją sieci komputerowych, prowadzeniem kursów i
szkoleń z zakresu informatyki, administracją sieci komputerowych, tworzeniem
i administracją stron WWW, wdrażaniem systemów informatycznych oraz
programowaniem (Delphi, Pascal, SQL, Oracle, html, php, MySql i inne).

Zainteresowanym mogę przesłać moje CV.

Pozdrawiam bardzo serdecznie,

Marcin R. Garbulski.