Szukam schemacików do XXX

1. Data: 2002-09-10 10:19:10

Temat: Szukam schemacików do XXX
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję różnych wzorków XXX. Fotki zamieściłam na stronce
http://www.republika.pl/kayra_ksl/brak.html.
Jeżeli ktos ma, to mam nadzieję, że się podzieli....

PS. Stronka jest robocza i wymaga znacznej ogłady, ale od czegoś trzeba
zacząć, a z czasem krucho.

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-09-10 12:13:11

Temat: Re: Szukam schemacików do XXX
Od: "Ritta" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję różnych wzorków XXX. Fotki zamieściłam na stronce
> http://www.republika.pl/kayra_ksl/brak.html.

Jakbyś zdobyła ten z rybkami (ostatni na dole strony) to ja bym bardzo
chętnie się podłączyła :-)
Renata (Lublin)
GG 1536868

1. Data: 2002-09-11 08:26:18

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napewno gdzies widzialam te zamglone z rzędów 3, 4, 5, 6 od dolu, ale nie
moge ich znalezc wiec tez jestem chetna. No i te z 2 rzedu od gory...
ech....przepiekne...

1. Data: 2002-09-11 20:21:59

Od: "Mira" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę otworzyć Twojej strony. Pojawia mi się komunikat:
Stroina o podanym adresie nie istnieje albo została zmieniona przez
właściciela.
Pozdrawiam. Mira>

1. Data: 2002-09-12 12:24:48

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję różnych wzorków XXX. Fotki zamieściłam na stronce
> http://www.republika.pl/kayra_ksl/brak.html.
> Jeżeli ktos ma, to mam nadzieję, że się podzieli....

ojej, same cudowne prześliczności :)))
niestety też nic z tego nie mam, a bardzo bym chiała, więc jeśli można
przyłączam się do pragnących posiadania :)))))

pozdrawiam serdecznie

Olcia
(kroowka)
Olsztyn

1. Data: 2002-09-12 14:17:01

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ech, życia braknie na krzyżyki jak się patrzy na takie cudeńka. Niestety ja
również nie mam pojęcia jak je zdobyć. Mam tylko te skrzypce z Instruments of
Love i tylko to mogę podesłać jeśli trzeba.
Podłączam się do chętnych na pozostałe wzorki, jeśli można prosić.

Asiek

1. Data: 2002-09-27 17:33:24

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga wrote:

> Napewno gdzies widzialam te zamglone z rzędów 3, 4, 5, 6 od dolu, ale nie
> moge ich znalezc wiec tez jestem chetna. No i te z 2 rzedu od gory...
> ech....przepiekne...

Tez bym poprosila, jesli uda Ci sie gdzies zdobyc wzory.

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-09-28 17:29:45

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeżeli ktos ma, to mam nadzieję, że się podzieli....
>
> PS. Stronka jest robocza i wymaga znacznej ogłady, ale od czegoś trzeba

Cześć!!!
Poszukiwane przez ciebie wzory są bardzo ładne i ja również przyłączam się do
Twoich poszukiwań, był bym bardzo wdzięczna za kilka wzorów. Interesuje mnie
najbardziej obraz z Chopinem i instrumentami. Ja również jestem gotowa
podzielić się swoimi zbiorami ( tematyka dziecięca ).

Szukam...
tescik
Re: Warszawa - spotkanie
spotkaniowe fotki z wawy