Szukam wzoru XXX psa doga

1. Data: 2002-07-18 19:02:25

Temat: Re: Szukam wzoru XXX psa dobermana
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie zamierzałaś kupić, wydaje mi się że widziałam ostatnio w
pasmanteri
> na Śniadeckich, tam jest b. duzy wybór. Jest jeszcze malutka pasmanteryjka
> na Marszałkowskiej (pomiędzy placem Zbawiciela a placem Unii Lubelskiej),
> wiem że jest jeszcze jedna na Gwiaździstej (Żoliborz), tam jednak jeszcze
> nie byłam. jeśli chciałabyś mogłabym sprawdzić w dwóch pierwszych przy
> najbliższym spacerze.

Nie, na Śniadeckich nie byłam. Był obrazek w Hali Polskiej na Kolejowej. Ja
szukałam na Targowej, na Dąbrowszczaków, w Centrum Handlowym na Wileńskiej,
na Centralnym (w tej pasmanterii od Emilii Plater).
Nic to. Mam nadzieję, że jednak kupię. Chociaż i tak wolałabym zrobić według
wzoru niż na kanwie drukowanej.
Ale gdybyś gdzieś zobaczyła, to będę wdzięczna za sygnał.

Serdeczne dzięki.

Ela

1. Data: 2002-07-19 08:02:38

Temat: Odp: Szukam wzoru XXX psa doga
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniec poszukiwań. Mam obrazek. właśnie dzwonili z pasmanterii. Po pracy
jadę.

Serdeczne dzęki.

Ela

1. Data: 2002-07-19 10:18:04

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ela0626 <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah4b7j$h4g$...@n...onet.pl...

> Jest mi smutno. Chciałam zrobić prezent komuś i przekupić psa.
>
> I co mam teraz zrobić?

Kupic kielbase :-)))))

Ilona

1. Data: 2002-07-19 15:38:01

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik ela0626 <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ah4b7j$h4g$...@n...onet.pl...
> I co mam teraz zrobić?

Jedyne, co znalazłam, zostało wysłane.
Pozdrowienia!
Wiesia

1. Data: 2002-07-19 17:21:56

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyne, co znalazłam, zostało wysłane.
> Pozdrowienia!
> Wiesia

Serdeczne dzięki. Jest prześliczny. O wiele ładniejszy od tego na kanwie
drukowanej. Ma przynajmniej prawdziwe kolory, a ten drukowany ma nieładne
uszy i pyszczek. No to mam zajęcie na urlop.
Jak mogę się się zrewanżować?

Uściski od Eli i Gabi, która dostanie ten obrazek na nowe mieszkanko.

Ela

1. Data: 2002-07-20 06:35:20

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drukowanej. Ma przynajmniej prawdziwe kolory, a ten drukowany ma nieładne
> uszy i pyszczek. No to mam zajęcie na urlop.

Nie ma sprawy. Naprawdę bardzo się cieszę, że Ci się spodobał. Znalazłam go
na:
http://www.crosstitch.com/
Jeszcze przez trochę mogę zdejmować obrazki z tej strony, więc jeśli
znajdziesz coś, co Cię zainteresuje - daj znać.
Albo jeśli ktoś inny będzie chciał coś z tej strony...
Pozdrowienia!
Wiesia

1. Data: 2002-07-20 10:08:54

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajdziesz coś, co Cię zainteresuje - daj znać.
> Albo jeśli ktoś inny będzie chciał coś z tej strony...

Wiesiu, mogę się uśmiechnąć o delfina, który jest na tej stronie w zwierzętach
i dwa jednorożce z fantasy???
Będę przeogromnie wdzięczna:)))))))))))))))))))))))))))))))
Pozdrawiam,
Zosia

1. Data: 2002-07-20 10:39:00

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.crosstitch.com/
> Jeszcze przez trochę mogę zdejmować obrazki z tej strony, więc jeśli
> znajdziesz coś, co Cię zainteresuje - daj znać.
> Albo jeśli ktoś inny będzie chciał coś z tej strony...

Zajrzałam. Cuda!!!!!

Najlepiej ściągaj wszystko, a jak będziemy coś potrzebowały, to damy znać.

Ela

1. Data: 2002-07-20 10:45:25

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę, są na serwerku. Na wszelki wypadek również na priv.

1. Data: 2002-07-20 10:57:40

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się, że nie mam aż tyle czasu... Ale robię, co mogę.
Wiesia

> Zajrzałam. Cuda!!!!!
> Najlepiej ściągaj wszystko, a jak będziemy coś potrzebowały, to damy znać.
> Ela

Coś na chrzest
Nowa do krzyżyków:)))
katalog poszukiwane