Szyja - ograniczone ruchy, bol itd.

1. Data: 2005-06-27 08:06:55

Temat: Szyja - ograniczone ruchy, bol itd.
Od: Bartosz Smaga <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam cala grupe,

Moze ktos z Was bedzie wiedzial co to moze byc i co z tym cholerstwem
zrobic. Od ponad miesiaca ruch glowa w prawa, czy tez lewa strone
powoduje dosyc mocny bol w szyi (tak jakby sztywne miesnie z tylu
glowy). Stawialem na naciagniete miesnie, ale nagrzewanie, masowanie
nic nie dalo. Co to moze byc?
Najgorsze sa poranki, kiedy przewrocenie sie z boku na bok (bol temu
towarzyszacy), czesto powoduje moje calkowite wybudzenie sie.

Wdzieczny bede za porade, moze jakies domowe sposoby itd.
Bartek

2. Data: 2005-06-27 12:52:18

Temat: Re: Szyja - ograniczone ruchy, bol itd.
Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> towarzyszacy), czesto powoduje moje calkowite wybudzenie sie.
>
> Wdzieczny bede za porade, moze jakies domowe sposoby itd.
Witaj
To korzonki jakie tam domowe sposoby zasuwaj do lekarza nie mecz sie.
Dostaniesz tabletki albo zastrzyki.
Pozdrawiam
Cancer

czy gazeta nie przesadziła?