Szymborska nie żyje.

91. Data: 2012-02-02 11:14:32

Temat: Re: Szymborska nie żyje.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):
> Hi, hi, to jest niez�e.
> "Zaproszenie do rozmowy" w stylu KK:
> http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wielokopolskie-
grozby-ksiedza-nie-przyjeli-go-po-k,1,5015290,region
-wiadomosc.html

Szantaż, bo po kolędzie dostaje się koperty, czyli jeśli nie dostanie
koperty, nie zajrzy w majtki gospodyni domu, to nie ma cmentarza.
Ja ostatnio czytałem w jakieś gazecie, chyba angora, że ksiądz ogłosił
że należy za spowiedź płacić 10 zł.

92. Data: 2012-02-02 11:22:52

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

>Takie długie, udane życie - a jednak nie zechciała rozliczyć się z
>przeszłością...

Chyba nie oglądałaś filmu Kolendy-Zaleskiej :(
Zresztą przeglądając ten wątek, prawie każda wypowiedź budzi u mnie dwie
refleksje.
Pierwsza - humanistyczna. O czymś takim chyba wspominał Kelus w frazie
wiersza
"...i naprawdę żal mi Ewy,
że ubrana w sztywna togę,
sądzi ludzi jakby była Panem Bogiem"
Oczywiście w miejsce Ewy można prawie dowolnie wstawić sobie któregoś z
wątkotwórców.
Druga jest natury technicznej. W nauce o pomiarach, opinie o przyrządach,
zawsze
wydaje się w oparciu o porównanie ze wskazaniami przyrządu lepszej klasy.

pzdr
olo

93. Data: 2012-02-02 11:28:30

Temat: Re: największa z naszych intelektualistek Szymborska nie żyje.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> nawet nie wiemy jakie to szczescie ze oddychamy tym samym powietrzem
> co ona

Jeszcze trochę i wezmą nas za wariatów:))

94. Data: 2012-02-02 11:55:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Jasne, bo najważniejsze jest, żeby się nie zmieniać.
> Bredzisz, Iksi.
>
> I jeśli słowo 'wybaczać' nie wiąże się u Ciebie ze 'zrozumieniem'
> to do dupy z takim 'wybaczaniem'. Szymborskiej to do niczego
> nie potrzebne. Może Tobie do czegoś ...

Jest takie powiedzenie starożytnych górali o karawanie.

Qra

95. Data: 2012-02-02 11:58:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Zaproszenie do rozmowy" w stylu KK:
> http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wielokopolskie-
grozby-ksiedza-nie-przyjeli-go-po-k,1,5015290,region

Jak by przyszło co do czego, rurka by mu zmiękła. Wszak i odpowiedni datek
na okoliczność pogrzebu odpadł byłby.

Qra

96. Data: 2012-02-02 12:02:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Ikselka, podobnie jak Bóg, wybaczyła, ale pamięć ma nie tylko dobrą,
> ale również wybiórczą. Czy Bóg również tak jednostronnie odczytuje
> Szymborską ?

I czy jest bardziej komuni- czy bardziej kapitali-?

Qra

97. Data: 2012-02-02 12:05:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę glob wylazło do ludzi i marudzi:

Wypraszam sobie. Oddycham innym.

Qra, pozdrowienia z helu

98. Data: 2012-02-02 12:12:18

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 13:02, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> I czy jest bardziej komuni- czy bardziej kapitali-?

Trudno mi wyczuć na podstawie wiersza.
Chyba bardziej kapitali - nie zgadza, się żeby
wszyscy byli równo a na koniec rysuje wizję wspólnego
interesu:

Ella w niebie

Modliła się do Boga,
modliła gorąco,
żeby z niej zrobił
białą szczęśliwą dziewczynę.

A jeśli już za późno na takie przemiany,
to chociaż, Panie Boże, spójrz ile ja ważę
i odejmij mi z tego przynajmniej połowę.

Ale łaskawy Bóg powiedział Nie.
Położył tylko rękę na jej sercu,
zajrzał do gardła, pogłaskał po głowie.

A kiedy będzie już po wszystkim - dodał -
sprawisz mi radość przybywając do mnie,

pociecho moja czarna, rozśpiewana kłodo.

99. Data: 2012-02-02 12:28:19

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 13:05, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> Dnia dzisiejszego niebożę glob wylazło do ludzi i marudzi:

> Wypraszam sobie. Oddycham innym.
>
> Qra, pozdrowienia z helu

na helu, morskim rzeskim

przed 2WS w przedziale pociagu jedzie hrabina, rotmistrz i dwoch
oficerow. jada, i po jakims czasie hrabina popsula powietrze,
kolokwialnie mowiac puscila baka, mlodszy z oficerow szybko sie
zreflektowal i natychmiast zaczal przepraszac towarzystwo udajac ze to
on popelnil nietakt towarzyski. jada, jada i hrabina ponownie popsula
powietrze... starszy z oficerow tym razem uznal ze musi sie ujac za
dama i przerosil pozostalych za nietakt. jada, jada, jada, rotmistrz
wstaje i mowi - panowie ja teraz wychodze na korytarz na papierosa
gdyby hrabina znowusz pierdnela to powiedzcie ze to ja.

100. Data: 2012-02-02 12:32:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A kiedy będzie już po wszystkim - dodał -
> sprawisz mi radość przybywając do mnie,
>
> pociecho moja czarna, rozśpiewana kłodo.

Z komplementowaniem to jednak nieszczególnie sobie radzi.

Qra

ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Odłączyć?
Trzęsące się staruchy.
Przeniesienie odpowiedzialności