TABLETKI - BRAK MIESIĄCZKI

1. Data: 2002-12-03 10:58:34

Temat: TABLETKI - BRAK MIESIĄCZKI
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o wskazówki, opinie i rady. Biorę regularnie tbl.
antykoncepcyjne (Diane). ostatnio wzięłam pod rząd 2 opakowania. Czy może to
być przyczyną opóźniania się krwawienia? Zawsze, jak w zegarku 3 dnia po
zakończeniu opakowania pojawiało się, a teraz nie. Co mam zrobić, jeśli się
nie pojawi wcale? Czy zaczynać po 7 dniach nowe op.?

A.

2. Data: 2002-12-03 11:38:28

Temat: Re: TABLETKI - BRAK MIESIĄCZKI
Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jeśli się
> nie pojawi wcale? Czy zaczynać po 7 dniach nowe op.?

Jeżeli wzięłaś dwa opakowania pod rząd to w ogóle nie wystąpi
krwawienie i jest to zupełnie prawidłowa reakcja. Po zakończeniu
drugiego opakowania zrób przerwę i w ciągu siedmiu dni powinnaś dostać
miesiączki. Jeśli nie pojawi się wcale po siedmiu dniach możesz
rozpocząć nowe opakowanie, ale jednocześnie zgłoś się do ginekologa i
używaj dodatkowych środków antykoncepcyjnych.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

3. Data: 2002-12-03 11:49:13

Temat: Odp: TABLETKI - BRAK MIESIĄCZKI
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tinue <t...@w...tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asi4se$8hs$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
> rozpocząć nowe opakowanie, ale jednocześnie zgłoś się do ginekologa i
> używaj dodatkowych środków antykoncepcyjnych.

no właśnie w piątek skończyłam drugie opakowanie a krwawienia jeszcze nie
ma. I zapomniałam dodać, że "po drodze" pewnego wieczoru zapomniałam wziąć
jedną tabletkę... :(
A.

4. Data: 2002-12-03 12:00:08

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszcze nie
> ma. I zapomniałam dodać, że "po drodze" pewnego wieczoru

Czyli musisz _jak najszybciej_ skonsultować się z ginekologiem. I do
czasu wykluczenia ciąży nie bierz następnych tabletek! Ale nie panikuj
:-) Być może nie dostałaś okresu, ponieważ zapomniana tabletka
rozregulowała cykl.

5. Data: 2002-12-03 15:21:11

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozpocząć nowe opakowanie, ale jednocześnie zgłoś się do ginekologa i
> używaj dodatkowych środków antykoncepcyjnych.

a w jakim celu ma uzywac tych dodatkowych srodkow antykoncepcyjnych???

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2002-12-03 22:03:54

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM wrote:
> a w jakim celu ma uzywac tych dodatkowych srodkow
antykoncepcyjnych???

Rzeczywiście, trochę na wyrost napisałam, ale po miesiącu na tej
grupie między wierszami musiałam wyczytać, że w grę wchodzi zapomniana
tabletka ;-) Kajam się i obiecuję nie generalizować na przyszłość.

--
[...]

Optyk. Szczecin
farmakologia - gdzie są informacje o lekach
Re: wybielanie zebow
Autyzm po szczepionce ?
Snowmed...