TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!

1. Data: 2020-04-02 23:23:50

Temat: TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Za:
https://groups.google.com/forum/m/#!topic/pl.soc.pol
ityka/J1l3b9Fz1KA

https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezy
denckie-2020/aktualnosci/news-glosowanie-tylko-kores
pondencyjne-lokale-wyborcze-zamkniete-,nId,4417383

"Terlecki: Lokali wyborczych nie będzie
- Będzie można głosować korespondencyjnie, nie trzeba będzie chodzić do
lokalu wyborczego, bo nie będzie lokali wyborczych - powiedział pytany,
czy PiS zamierza wnieść poprawkę do projektu ustawy ws. głosowania
korespondencyjnego."

Jak pan sądzi panie Terlecki - kto i w jaki sposób zaklei kopertę?
Na ślinę? A może klej biurowy? Butapren? Ma pan jakiś pomysł?

Kto odbierze arcyważną kopertę i gdzie? Znajomi mówią wprost: do
mieszkania mi żaden listonosz nie wejdzie, do bramki nie pójdą.

Wybory powinny być tajne. Konstytucja!
---

Z tom slinom to mi super POmysl wlazl:
OBOWIONZKOWO SLINOM! I expresem do labu!
Badac te KOperty na covida i genetycznie!
Diagnostyka na skale calego naroda! ;P
A kartkem PO wyjenciu anonimowo do
liczenia glosow! Jak KONstytucja to...
DuDa!DuDa!DuDa! ;))))

2. Data: 2020-04-02 23:51:45

Temat: Re: TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 kwietnia 2020 23:23:52 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:
> [...]
>
> Z tom slinom to mi super POmysl wlazl:
> OBOWIONZKOWO SLINOM! I expresem do labu!
> Badac te KOperty na covida i genetycznie!

No proszę! Niebieski Człowiek przejrzał i przyznaje, że wybory to absurd!
Same wyraźne Znaki Urzeczywistnienia Natury Umysłu!
Pozdrowienia z duchowego Shaolin!

3. Data: 2020-04-03 11:56:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

No proszę! Niebieski Człowiek przejrzał i przyznaje, że wybory to absurd!
Same wyraźne Znaki Urzeczywistnienia Natury Umysłu!
He he dales siem nabrac buddokrato ;P
Pierwsza czesc posta to cycat z oportunisty wyborczego twego POkroju
a ja calkiem serio acz z humornym wdzienkiem o tym przetestowaniu
POpulacji lizawkami wyborczymi, chce widziec tych POlitPOprawnych
gorliwych lizaczy KosiniakoKidawoBiedroniastoBosaKOHolowianych ;P
DuDa!DuDa!ToSiEmUdA! ;))))

4. Data: 2020-04-03 13:36:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Z tom slinom to mi super POmysl wlazl:
> OBOWIONZKOWO SLINOM! I expresem do labu!
> Badac te KOperty na covida i genetycznie!

Koperty są dziś samozalepne - gdzieś Ty się chował :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-04-03 17:16:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/04/2020 o 22:23, m...@g...com pisze:
> [...]
>
> Z tom slinom to mi super POmysl wlazl:
> OBOWIONZKOWO SLINOM! I expresem do labu!
> Badac te KOperty na covida i genetycznie!

waglika sie pilnuj

--
gazebo

6. Data: 2020-04-03 18:27:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Koperty są dziś samozalepne - gdzieś Ty się chował :)
---
Specjalnie na wybory zrobiom takie do lizania, POd testy... ;P

7. Data: 2020-04-03 20:26:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Koperty są dziś samozalepne - gdzieś Ty się chował :)
> ---
> Specjalnie na wybory zrobiom takie do lizania, POd testy... ;P

Cóś się wahają. Zobaczymy :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-04-03 22:19:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 11:56:45 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
>
> No proszę! Niebieski Człowiek przejrzał i przyznaje, że wybory to absurd!
> Same wyraźne Znaki Urzeczywistnienia Natury Umysłu!

A teraz uprzejmie prosimy JW. Panów Braci wedle wyznania: Żydów, Chrześcijan,
Muzułmanów a zwłaszcza Wahabitów i Salafi - o grzeczne opuszczonko sali, ponieważ
będą tutaj poruszane drażliwe kwestie, które mogą urazić ich delikatne uczucia
religijne... ;)))

9. Data: 2020-04-04 10:54:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

Mowisz ze lucyperianie bendom siem wszem szarogensic KOsztem wyznawcow zywego Boga [w
trojcy] Jedynego? ;)
No coz ostatnie POdrygi ostrygi na talezu ;P

10. Data: 2020-04-04 11:01:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> zywego Boga [w trojcy] Jedynego? ;)
> No coz ostatnie POdrygi ostrygi na talezu ;P

Raczej tak.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Wycie opozycji rośnie...,
Nostradamus
ofensywa edukacyjna
CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Psychopaci i sadysci