TRAFNE..

21. Data: 2009-08-04 19:04:59

Temat: Re: TRAFNE..
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2009 20:59:28 +0200, Paulinka napisał(a):

> Pisałaś, że się nigdzie bez męża nie wybierasz, więc na co Ci kurs
> samoobrony?

Może jego będe mogła obronić? - czasem nieco się słania, kiedy bwychodzimy
od znajomych :->

> A co do pieniędzy, ponoć macie wspólne...

Była już o tym dyskusja przy okazji nie/płacenia w restauracji przez
kobiety... Nie mam ochoty wałkować tego od początku, skoro nie rozumiesz
niuansów w rodzaju "zafundował mi" lub "zrobił prezent"...

22. Data: 2009-08-04 19:11:24

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Może jego będe mogła obronić? - czasem nieco się słania, kiedy bwychodzimy
> od znajomych :->

Jego raczej chyba nikt nie zechciałby zgwałcić.

> Była już o tym dyskusja przy okazji nie/płacenia w restauracji przez
> kobiety... Nie mam ochoty wałkować tego od początku, skoro nie rozumiesz
> niuansów w rodzaju "zafundował mi" lub "zrobił prezent"...

Nie uczestniczyłam w tej dyskusji. Zresztą nie mój cyrk, nie moje małpy.

--

Paulinka

23. Data: 2009-08-04 19:13:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:11:24 +0200, Paulinka napisał(a):

> Jego raczej chyba nikt nie zechciałby zgwałcić.

Parę by się znalazło.

> Nie uczestniczyłam w tej dyskusji. Zresztą nie mój cyrk, nie moje małpy.

Otó to. Ty sama sobie kupujesz kwiaty, brylanty i kursy, wiem :-)

24. Data: 2009-08-04 19:14:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
kogokolwiek...

> To ja w takim wypadku wystawię do pojedynku moją kobitę, jest młodsza i
> silniejsza ode mnie... Ale ostrzegam - ćwiczy coś wschodniego, Jogę czy
> coś podobnego..

Nie biję kobiet - to mnie biła, ta pierwsza, czyli eks...

25. Data: 2009-08-04 19:14:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> To ja w takim wypadku wystawię do pojedynku moją kobitę, jest młodsza i
> silniejsza ode mnie... Ale ostrzegam - ćwiczy coś wschodniego, Jogę czy

Chata...

26. Data: 2009-08-04 19:20:48

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chata...

... Wuja Toma

Pzdr
Paweł

27. Data: 2009-08-04 19:24:00

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Parę by się znalazło.

To Twój ślubny nie wie, że nie wolno poddawać się chemii, musisz go bronić?

> Otó to. Ty sama sobie kupujesz kwiaty, brylanty i kursy, wiem :-)

Sama to sobie kupuję podpaski. Inne zakupy robi mój mąż. A prezentów, bo
o to Ci chyba chodziło nie kupuję sobie sama, te jak to zwyczajowo bywa
są mi ofiarowane przez kogoś.

--

Paulinka

28. Data: 2009-08-04 19:39:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:24:00 +0200, Paulinka napisał(a):

> To Twój ślubny nie wie, że nie wolno poddawać się chemii,

Ależ wie, że należy! WŁASNEJ.
A (teoretyczny) gwałt byłby cudzą i tylko cudzą.

> musisz go bronić?

Własną chemię on ma właściwą, w moją stronę i tylko w moją skierowaną.
Na cudzą zaś - mamy sposoby i własne, i wspólne.

> Sama to sobie kupuję podpaski.

A nienie, ja nieraz proszę TŻ o ich kupienie. Ale on tak naprawdę woli
kupować mi bieliznę - dla mojej radości, bo jak mówi o bieliźnie, "po co ci
ona?" :-D

> Inne zakupy robi mój mąż. A prezentów, bo
> o to Ci chyba chodziło nie kupuję sobie sama, te jak to zwyczajowo bywa
> są mi ofiarowane przez kogoś.

Nosz, więc to jeszcze są prezenty, skoro ze wspólnej kasy? Czy z nieznanych
Ci kont męża?
;-PPP

29. Data: 2009-08-04 20:02:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A nienie, ja nieraz proszę TŻ o ich kupienie. Ale on tak naprawdę woli
> kupować mi bieliznę - dla mojej radości, bo jak mówi o bieliźnie, "po co ci
> ona?" :-D

Grawitacja działa.

> Nosz, więc to jeszcze są prezenty, skoro ze wspólnej kasy? Czy z nieznanych
> Ci kont męża?
> ;-PPP

Pieniądze w małżeństwie zawsze są wspólne, tylko ja do tej kasy wrzucam
swój grosz.

--

Paulinka

30. Data: 2009-08-04 20:20:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> To ja w takim wypadku wystawię do pojedynku moją kobitę, jest młodsza i
> silniejsza ode mnie... Ale ostrzegam - ćwiczy coś wschodniego, Jogę czy

Zastanawiam się skąd ta agresja skierowana w moim kierunku. Czyżbyś
zrobił mi jakieś świństwo i nie możeszs z tym spokojnie żyć? A może to twoja
kobieta mi zrobiła to świństwo, a ty taki czerwony solidaruch...

czy ja zwariowałem?
CAFNIETY PARCHOLEC ?!
PARCHY SIE STRZELAJA !!!
Dla przypomnienia tego co ważne i nie zapominać.
He..he