TRAFNE..

41. Data: 2009-08-05 10:22:01

Temat: Re: TRAFNE..
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
news:h5bkvr$7j8$2@news.onet.pl...

> Jakoś, tak przez skórę zaczynam odczuwać że chcesz sie wykręcić od tego
> pojedynku..

Z tobą czy z nią? Przyślij ją samą, to sie spróbuję.

42. Data: 2009-08-05 10:23:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem - jesteś zbyt pewny siebie...

No nie wiem. Jak ona jest krova naga... Mógłbym już nie poradzić. Stary
jestem, to nie to, co trzy lata temu...

43. Data: 2009-08-05 10:24:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> No nie wiem. Jak ona jest krova naga... Mógłbym już nie
> poradzić. Stary jestem, to nie to, co trzy lata temu...

Poradzisz, jak palestyńscy terroryści :D Na to nawet krova naga nie
pomaga...

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2009-08-05 10:25:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Moim zdaniem - jesteś zbyt pewny siebie...

A ja ja napiszę, że jestem duża i gruba, to też mnie tak określisz?

Qra, z nadzieją na komplement

45. Data: 2009-08-05 11:05:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> A ja ja napiszę, że jestem duża i gruba, to też mnie tak określisz?
>
> Qra, z nadzieją na komplement

Może, może, musiałbym pochuchać w puch...

46. Data: 2009-08-05 11:41:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> tego
> ruszyć...

> Może, może, musiałbym pochuchać w puch...

Ja nie do Ciebie rozmawiam, ja do jadrysa.

Qra

47. Data: 2009-08-05 12:43:04

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Z tobą czy z nią? Przyślij ją samą, to sie spróbuję.

Z Nią.. Ja będę za sekundanta. Przecież nie zostawię was sam na sam..

48. Data: 2009-08-05 12:43:24

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> A ja ja napiszę, że jestem duża i gruba, to też mnie tak określisz?
>
> Qra, z nadzieją na komplement

I tak bym Cię kochał - za Twoją inteligencję..

49. Data: 2009-08-05 12:43:42

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> No nie wiem. Jak ona jest krova naga... Mógłbym już nie poradzić. Stary
> jestem, to nie to, co trzy lata temu...

A co to jest "krova naga"? Pierwsze słyszę coś takiego..

50. Data: 2009-08-05 12:56:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> A co to jest "krova naga"? Pierwsze słyszę coś takiego..

coś jak "kung fuj" czy "udo".

czy ja zwariowałem?
CAFNIETY PARCHOLEC ?!
PARCHY SIE STRZELAJA !!!
Dla przypomnienia tego co ważne i nie zapominać.
He..he