TRAFNE..

81. Data: 2009-08-07 06:36:01

Temat: Re: TRAFNE..
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
news:h5fdca$h21$1@news.onet.pl...

> Mam nadzieję że nie Ty, nie zniósłbym pod swoim dachem kogoś z błękitną
> krwią..
>
> A czyny, a raczej rękoczyny to ona popełni na Tobie.. za rok albo dwa...

A już myślałem że spotkam się z............ wieczorkiem.
Naiwny - jeszcze nie wiesz, co będziesz musiał znieść, ale ja ci nie powiem,
nie wolno mi...
Na szczęście nie wyglada na Sylę, chyba, że po plastycznej.
No to aaa, Ferdki dwa....

82. Data: 2009-08-07 14:44:24

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> nie wolno mi...
> Na szczęście nie wyglada na Sylę, chyba, że po plastycznej.

Raczej nie dowcipkowałbym na Twoim miejscu.. Raczej powinieneś już sie
zacząć bać..

83. Data: 2009-08-07 15:09:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Teraz sprzedają golonki pocięte, ale dawniej kupowałem trzy całe,
> takie powyżej 1kg wagi i do szybkowara z warzywami. Później na
> talerze, musztarda, świeży chleb i piwo - sześciopak musowo. Na
> wywarze pomidorowa, albo grochowa, czasem kapuśniak...
> To było życie...

Nie da się tego jakoś posklejać? I wrócić to tego wspaniałego życia...

michał

84. Data: 2009-08-07 17:11:04

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 07 Aug 2009 16:44:24 +0200, jadrys wrote:

> Raczej nie dowcipkowałbym na Twoim miejscu.. Raczej powinieneś już sie
> zacząć bać..

He..he, no to źle trafiłeś.

Unikanie głupich scysji to jedno, a strach to zupełnie inna para
kaloszy. Pewnie sądzisz tak jak inni, że się boję czegokolwiek. Błąd
- mam wiele rzeczy do zrobienia w resztkach mojego życia jakie mi
jeszcze zostało, więc nie robię głupot i nie dam się prowokować...

85. Data: 2009-08-08 20:56:23

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> [...]
> - mam wiele rzeczy do zrobienia w resztkach mojego życia jakie mi
> jeszcze zostało, więc nie robię głupot i nie dam się prowokować...

Wiesz, strach to dobra rzecz.. Czasem dzięki niemu można uniknąć choćby
- złamania ręki..
A poza tym kiedyś ktoś mądry powiedział - "nie boją się tylko szaleńcy"..

86. Data: 2009-08-08 20:56:40

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie da się tego jakoś posklejać? I wrócić to tego wspaniałego życia...

Nie da się.... a szkoda.

czy ja zwariowałem?
CAFNIETY PARCHOLEC ?!
PARCHY SIE STRZELAJA !!!
Dla przypomnienia tego co ważne i nie zapominać.
He..he