TV

1. Data: 2004-03-04 22:33:16

Temat: TV
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj 1TVP nadała pierwszy odcinek angielskiej serii "Jak zostać
ogrodnikiem".
Z dużym zdziwieniem dowiedziałem się z tego odcinka, ze są różne rodzaje
ziemi. A także, ze trzeba ją przekopać - niektorą na sztych, a niektórą na
dwa. I że gdy ziemia gorsza to nalezy ją wymieszac z kompostem abo z
obornikiem. Dla mnie fascynujące.
Jak również, że ogrodnikowi potrzebne jest 5 narzędzi: sadzarka, motyka,
widły, szpadel i sekator.
I jeszcze, ze niektóre rośliny lubią rosnąć w słońcu, a inne w cieniu.
Ciekawe co będzie w następnych 7 odcinkach?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2004-03-05 00:50:28

Temat: Re: TV
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Ciekawe co będzie w następnych 7 odcinkach?

herbatka o piątej z kretem?

moon

3. Data: 2004-03-05 06:56:20

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj 1TVP nadała pierwszy odcinek angielskiej serii "Jak zostać
> ogrodnikiem".
> Z dużym zdziwieniem dowiedziałem się z tego odcinka, ze są różne rodzaje
[ciach]

> Ciekawe co będzie w następnych 7 odcinkach?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Kiedy można tak pouczający program oglądać ??
Zaintrygowałeś mnie :-)

pozdr
Ania

4. Data: 2004-03-05 07:42:44

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak również, że ogrodnikowi potrzebne (...): sadzarka,

Pokazali jak ona wygląda? Jeśli taka jak ojca sadzarka do róż, to nie
zazdroszczę początkującemu ogrodnikowi....

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

Wierzby - jak ciąć?