TV Trwam - rocznica katastrofy.

1. Data: 2013-04-10 21:20:26

Temat: TV Trwam - rocznica katastrofy.
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie łobuzy - mięcha nie będzie :))

Latałem po kanałach i się Trwam napatoczyło. Akurat leciała audycja
polegająca na tym, że głos klepał różaniec a wizja pokazywała jakieś
malowidła bogów czy świętych ... nieważne. Przy każdej zdrowaśce
włączany był w rogu ksiądz, który tłumaczył te zdrowaśki na język
migowy. Masakra, nie jestem w stanie opisać - to trzeba zobaczyć. Na
pewno jest to audycja cykliczna, a ksiądz migowy leciał z "playbacku",
więc pewnie macie szanse zobaczyć to co ja :))

Polecam - Dębska

2. Data: 2013-04-10 21:59:12

Temat: Re: TV Trwam - rocznica katastrofy.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cykliczna, a ksiądz migowy leciał z "playbacku", więc pewnie macie szanse

Ja widziałem. Tyle, że nie kumkam- ososierozchozi?

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

3. Data: 2013-04-11 05:03:41

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja widziałem. Tyle, że nie kumkam- ososierozchozi?

Ten ksiądz robi to bardzo specyficznie. Jest to zabawne gdy się pierwszy
raz widzi, szczególnie gdy się zestawi z analogicznymi audycjami z tvp.
Tak więc zgadzam się z tobą.

Dębska

4. Data: 2013-04-11 06:27:40

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ten ksiądz robi to bardzo specyficznie. Jest to zabawne gdy się pierwszy
> raz widzi, szczególnie gdy się zestawi z analogicznymi audycjami z tvp.
> Tak więc zgadzam się z tobą.

Nie masz się z czym zgadzać czy nie- bo niczemu nie zaprzeczyłem. Nie
wiedziałem tylko, o co chodzi. Teraz też się zastanawiam, jakie są te
"analogiczne audycje tvp"? Wprawdzie nie mam TV- ale czasem oglądam u kogoś
i nie kojarzę podobnej audycji. Chociaż mogę się pochwalić znajomymi, którzy
mają: Uwaga! 2000 kanałów! Poważnie:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

5. Data: 2013-04-11 07:45:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:kk5g7d$pbh$1@node1.news.atman.pl...

> Nie masz się z czym zgadzać czy nie- bo niczemu nie zaprzeczyłem. Nie

Z tym też się zgadzam :)

> [...]
> i nie kojarzę podobnej audycji. Chociaż mogę się pochwalić znajomymi, którzy

Analogiczne nie w sensie do różańca. Analogiczne w sensie, że pojawia
się koleś lub koleśka tłumacząca na migowy.

Dębska

6. Data: 2013-04-11 14:07:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Apr 2013 08:27:40 +0200, Chiron napisał(a):

> Chociaż mogę się pochwalić znajomymi, którzy
> mają: Uwaga! 2000 kanałów! Poważnie:-)

Ludzie to mają naprawdę naprane do gara :-PPP

7. Data: 2013-04-11 14:47:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie to mają naprawdę naprane do gara :-PPP

...a także TV w łazience, kuchni, pokoju dzieci, salonie. Niestety- nie mają
w WC- ale już o tym myślą. I to nie żart:-).
Wśród tych 2000 programów jest też coś, co nazywa się zdaje się "Romantica".
Film za filmem- ale za to jakie wszystkie głębokie!:-)))

8. Data: 2013-04-11 16:42:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Apr 2013 16:47:41 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> Wśród tych 2000 programów jest też coś, co nazywa się zdaje się "Romantica".
> Film za filmem- ale za to jakie wszystkie głębokie!:-)))

A mnie bardzo rozśmiesza (czyt. dziwi, przeraża, zastanawia itp) reklama
jakiejś oferty Orange (chyba) telewizji w internecie czy odwrotnie - w
każdym razie krzyczą tam coś w tym stylu: "I masz 500 filmów do obejrzenia
dodatkowo w miesiącu!" Mając pińcet telewizorów w domu to człowiek
przynajmniej ma szansę wykorzystać do cna, za co zapłacił :-DDD

My poczekamy, aż zaoferują tysionc filmuf na tydzień i wtedy się
zdecydujemy :-DDD

9. Data: 2013-04-11 16:44:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przynajmniej ma szansę wykorzystać do cna, za co zapłacił :-DDD
>
> My poczekamy, aż zaoferują tysionc filmuf na tydzień i wtedy się

A pamiętasz, do czego służyły telewizory w orwellowskim "Rok 1984" ?

10. Data: 2013-04-11 16:49:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> A pamiętasz, do czego służyły telewizory w orwellowskim "Rok 1984" ?

Tadaaaa!!! Strach, strach, wszendzie strach!

Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.
TVP Kultura puscila dzis "Ucieczke z kina Wolnosc"
przeglad prasy
Brak aborcji.
Przeczytałem wszystkie całkiem dojrzałe komentarze i ani jednego pozytywnego.