TV- ile cali do mojego 17 m pokoju?

1. Data: 2003-11-19 12:48:14

Temat: TV- ile cali do mojego 17 m pokoju?
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej... Czy 29 to nie za duzo?

1. Data: 2003-11-19 13:06:12

Temat: Re: TV- ile cali do mojego 17 m pokoju?
Od: "krzys" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:iEJub.2966$g4.65214@news2.nokia.com...
> Hej... Czy 29 to nie za duzo?

To zależy jak daleko będziesz siedział od telewizora
Jeśli TV w jednym koncie a ty w drugim to na pewno nie za duży.

1. Data: 2003-11-19 13:12:31

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam TV 21" (pokoj 18m,TV 5m od miejsca ogladania) i niestety jest stanowczo
za maly - mecze sie ogladajac
to pewnie wszystko dlatego ze wczesniej mialem TV29" i sie do niego
przezwyczailem

tak wiec polecam 29" (a teraz to nawe32" bym kupil - ale po okresie
przezwyczajania sie do 29")

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-11-19 13:16:48

Od: "KasiaA " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzys <k...@z...com.pl> napisał(a):

> Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

Ja mam 28 cali, 3 i pół metra od telewizora (maksymalnie) i dla mnie jest OK.

K.

1. Data: 2003-11-19 14:42:48

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marqzik" <m...@w...pl> wrote in message
> Hej... Czy 29 to nie za duzo?

Ale w jakim formacie? 4:3 czy 16:9? Ja mam panoramę 32" w pokoju ok 21 m2 i
TV spokojnie mógłby mieć 36". Poza tym do kina domowego to jak najwiekszy.
Jak masz warunki to może nawet projektor.

1. Data: 2003-11-19 14:46:04

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> TV spokojnie mógłby mieć 36". Poza tym do kina domowego to jak najwiekszy.
> Jak masz warunki to może nawet projektor.

Dzieki wszystkim!
Stanęło na 29'

1. Data: 2003-11-20 13:52:18

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki wszystkim!
> Stanęło na 29'

Zdecydowanie 29, ajak masz mozliwosc to wiekszy.

1. Data: 2003-11-26 09:52:18

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> m2
> najwiekszy.

> Zdecydowanie 29, ajak masz mozliwosc to wiekszy.

nie za wiele radze 21 to max

1. Data: 2003-11-29 22:33:00

Temat: Re: Zrywanie tapet, malowanie scian. Ile kosztuje?
Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

1. Ja za malowanie ścian (malowanie dwurotne) poprzedzone skrobaniem starej
farby i położeniem gładzi zapłaciłem 10 zł/m2. Materiały moje, narzędzia
fachowca. Miejsce akcji - Kraków.
2. Podobno powszechną metodą wyceny usługi stosowaną przez "fachowców" z
branży budowlanej jest ustalanie ceny nie na podstawie oceny ilości i
charakteru pracy, a na podstawie wyglądu zleceniodawcy. Wniosek -
wyglądasz na zamożną osobę.
3. Najlepszą metodą wyboru fachowca jest oczywiście "wywiad środowiskowy",
ale i ten sposób czasami zawodzi. Niestety nie polecę Ci mojego wykonawcy,
bo do stolicy on nie pojedzie (no chyba że przeprowadzisz się do Krakowa).

Pozdrawiam
Alex

1. Data: 2003-11-29 22:46:21

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

O Bogowie, poprzedni post był przeznaczony oczywiście do innego wątku!

PRZEPRASZAM!

Alex

Kraków - inspektor budowlany poszukiwany
jaki grzejnik do garazu?
Poszukiwany stolarz w Warszawie
Ile oleju na 1h
cyklinowanie / lakierowanie