Tabletki antykoncepcyjne ZŁA DAWKA?

1. Data: 2005-10-18 19:47:10

Temat: Tabletki antykoncepcyjne ZŁA DAWKA?
Od: "Małgosia" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

Biorę microgynon.
A prawa wygllada tak:
w 3 tygodniu przyjmowania tabletki wzielam namiast jednej przez pomylke dwie
w 6 godzinnym odstepie czasu
i wyszlo ze zamiast brac przez 21 dni po 20 dniach skonczylam opakowanie
czy powinnam robic 7 dniowa przerwe czy nie?
a moze przyjac ta 21 tabletke z nastepnej paczki i dopiero 7 dnowa przerwa

2. Data: 2005-10-18 20:13:12

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne ZŁA DAWKA?
Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dj3jfi$7g$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Małgosia z adresu <.@.> napisał(a):

> [...]
> opakowanie czy powinnam robic 7 dniowa przerwe czy nie?
> a moze przyjac ta 21 tabletke z nastepnej paczki i dopiero 7 dnowa

A powiedz mi jak tj. mozliwe, przeciez one sa ponumerowane/podpisane,
a pozatym nalezy je brac o w miare stalej godzinie.
Rozumiem - zapomniec, ale wziasc wiecej:O

Co do pytania IMO zrobic tak jak po zapomnieniu ostatniej pigulki,
czyli standardowe 7dni przerwy tyle tylko ze teraz po 20 pigulce-
nowe opakowanie zaczynasz dzien wczesniej niz zwykle.

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

3. Data: 2005-10-18 20:19:23

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A powiedz mi jak tj. mozliwe, przeciez one sa ponumerowane/podpisane,
> a pozatym nalezy je brac o w miare stalej godzinie.
> Rozumiem - zapomniec, ale wziasc wiecej:O

Ja tez jednego dnia lyknelam dwie.Najpier jedna wieczorem,pozniej costam
robilam i bylam tak padnieta ze zapomnialam ze polknelam to luknelam druga a
rano myslalam ze zejde ,mdlilo mnie na maxa.

Magda

4. Data: 2005-10-19 09:08:56

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo po 20 dniach robisz max.7 dni przerwy i wszystko przesuwa się o 1
dzień. albo dobierasz sobie dwudziestą pierwszą pigułkę z opakowania
"awaryjnego", robisz max 7 dni przerwy itd.

5. Data: 2005-10-19 11:58:37

Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> a pozatym nalezy je brac o w miare stalej godzinie.
> Rozumiem - zapomniec, ale wziasc wiecej:O

oj, jest to mozliwe!
ja biore na budzik w telefonie, czasem jednak jestem w dziwnych
okolicznosciach i... albo biore niepostrzezenie i zapominam a potem
wieczorem sie glowie i licze te tabletki albo nie biore i zapominam a potem
przypominam sobie z kilka razy ;-)

--
Hesia
[WRO-tka]

6. Data: 2005-10-19 17:29:00

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dj5c1m$gnr$1@news.interia.pl,
niejaki(a): Hesia z adresu <h...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> wieczorem sie glowie i licze te tabletki albo nie biore i zapominam a
> potem przypominam sobie z kilka razy ;-)

wow, to moze pomysl na jakims innym srodkiem anty..
bo ten widocznie nie jest dla ciebie albo bierz moze wieczorem 21-22-
wiem ze wtedy sie wyrabia po pewnym czasie taki dziwny nawyk ze
sie nie usnie poki sie nie wezmie;)

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

dziecko po zapaleniu opon mózgowych
PTASIA GRYPA DOTARLA DO POLSKI!!!
Nadmierne pocenie się - co może być przyczyną?
jaka książka do patologii komórki???
Ptasia grypa - bać się czy nie?