Tabletki any - pytanko

1. Data: 2003-09-16 09:32:48

Temat: Tabletki any - pytanko
Od: "Ruda" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam takie pytanko:czy prz zażywaniu tabletek antykoncepcyjnych mogę pić
herbatki z senesem typu "Figura" ? Nie wpływa to na ich skuteczność? Trochę
się obawiam,bo one działają przeczyszczająco,więc tak do końca nie jestem
pewna,jak to z nimi jest.
pozdrawiam
Ruda

2. Data: 2003-09-16 10:04:40

Temat: Re: Tabletki any - pytanko
Od: "nevelig" <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Trochę
> się obawiam,bo one działają przeczyszczająco,więc tak do końca nie jestem

Przeczytaj w ulotce, ile wchłania się taka tabletka - chyba coś koło trzech
godzin, więc po tym czasie możesz taką herbatkę wypić.
Pozdrawiam,
Ula

3. Data: 2003-09-16 11:04:40

Od: "Ruda" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj w ulotce, ile wchłania się taka tabletka - chyba coś koło
trzech
> godzin, więc po tym czasie możesz taką herbatkę wypić.

Te tabletki wchłaniają się ok.4 godzin,ale ta herbatka tak działa,że hmm...
po niej jak sie coś zje to od razu trzeba biec w ustronne miejsce i to tak
działa cały czas,więc nie wiem,czy jak wezme tabletkę to nie zostanie ona
usunieta z organizmu zanim się wchłonie:(Chciałabym trochę schudnac a w moim
przypadku te herbatki dają super efekt tylko żeby mi to odchudzanie
przypadkiem nie zaowocowało...powiększonym brzuszkiem:))
Pozdrawiam
Ruda

4. Data: 2003-09-16 11:08:54

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2003 13:04:40 +0200, Ruda napisał/napisała:
> [...]
> przypadku te herbatki dają super efekt tylko żeby mi to odchudzanie
> przypadkiem nie zaowocowało...powiększonym brzuszkiem:))

A co za problem brac pigulke na noc ?

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

5. Data: 2003-09-16 11:35:59

Od: "Ruda" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co za problem brac pigulke na noc ?

Chyba nie wytłumaczyłam dobrze,o co mi chodzi.Wiem,że te herbatki
ograniczają wchłanianie w żołądku i chodzi mi o to,czy przez to nie osłabi
się wchłanianie tabletek.Uff,chyba tym razem jasno napisałam,o co mi
chodzi..:)
Pozdrawiam
Ruda

6. Data: 2003-09-16 12:00:27

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2003 13:35:59 +0200, Ruda napisał/napisała:

> [...]
> ograniczają wchłanianie w żołądku i chodzi mi o to,czy przez to nie osłabi
> się wchłanianie tabletek.Uff,chyba tym razem jasno napisałam,o co mi

hehe :) IMHO skoro oslabia, to czas wchlaniania sie wydluza, wiec branie
pigulki na noc jest jak najbvardziej wskazane :D

7. Data: 2003-09-16 12:09:39

Od: "nevelig" <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
..

> hehe :) IMHO skoro oslabia, to czas wchlaniania sie wydluza, wiec branie
> pigulki na noc jest jak najbvardziej wskazane :D

Tym bardziej wskazane, że u niektórych osób te tabletki zwiększają nieco
apetyt - a w nocy zwyczajnie się to "zwiększenie" przesypia :-)
Pozdr.,
Ula
P.S. Tylko nie przesadzaj z tymi herbatkami, kumpela całkiem rozregulowała
sobie tą Figurą przemianę materii :-(

8. Data: 2003-09-16 12:15:24

Od: "Ruda" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Tylko nie przesadzaj z tymi herbatkami, kumpela całkiem rozregulowała
> sobie tą Figurą przemianę materii :-(

Dzieki wielkie za pomoc:)) Będę je brała na noc a rano wypije sobie herbatkę
i będzie git:)) Mam nadzieję;) Ale jak to odchudzanie zaowocuje... owocem
naszej miłości to pozwę Was o alimenty;))) Jako że to Wasze rady były:)))))
Miłego dzionka
Ruda

9. Data: 2003-09-16 17:02:03

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2003 14:15:24 +0200, Ruda napisał/napisała:
> i będzie git:)) Mam nadzieję;) Ale jak to odchudzanie zaowocuje... owocem
> naszej miłości to pozwę Was o alimenty;))) Jako że to Wasze rady były:)))))

Jesli zaowocujesz, to ja sie nie przyznam, bo nawet nie mialem udzialu w
sadzonce :P

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

znow wrzody
jakie środki(a~la afrodyzjak) chwalicie?
Grypa lub jakiś inny zaraźliwy wirus w Warszawie
Pytanie do studentów medycyny
katar a sluch