Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych

1. Data: 2018-10-11 22:23:23

Temat: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181019861-Afganistan
-Areszt-za-to-ze-nie-jest-sie-dziewica.html

"The Guardian" w korespondencji z Afganistanu pisze o 18-letniej Baharze
(jej imię zostało zmienione), która została pozbawiona wolności za to,
że nie przeszła testu, któremu - zgodnie z prawem - nie wolno było jej
poddawać."

Kobiety które głosują na pislam, albo zapisują się do faszyzujących
organizacji (albo i jedno i drugie równocześnie) muszą być albo głupie,
albo mają sprany mózg. Nie ma innej opcji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-10-11 23:21:19

Temat: Re: Tak kończą kobiety w państwach wyznaniowych
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> organizacji (albo i jedno i drugie równocześnie) muszą być albo głupie,
> albo mają sprany mózg. Nie ma innej opcji.

Jest! - wolność po lewacku:
https://wspolczesna.pl/wstrzasajacy-trend-z-instagra
ma-dziewczynki-chwala-sie-ciazami-w-glowie-sie-nie-m
iesci/ar/13560363

--
XL

3. Data: 2018-10-12 09:44:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>>

> Jest! - wolność po lewacku:
> https://wspolczesna.pl/wstrzasajacy-trend-z-instagra
ma-dziewczynki-chwala-sie-ciazami-w-glowie-sie-nie-m

Nooo, Cvietuś, nic tu nie powiesz o Piotrowicz czy tam innym twoim dyżurnym
nazwisku?

--
XL

4. Data: 2018-10-12 12:10:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-12 o 09:44, XL pisze:
> [...]
iesci/ar/13560363

> Nooo, Cvietuś, nic tu nie powiesz o Piotrowicz czy tam innym twoim dyżurnym

Skoro się dopominasz...

Pewnie te dzieci w ciąży będą głosować w przyszłości na pis. Rodzice
zamiast edukacji seksualnej fundnęli im religię i takie są efekty.
A ojców zapewne Piotrowicze uniewinnili. Dla dobra kościoła oczywiście.

Więc sama widzisz do czego prowadzi religianctwo. Za brak dziewictwa
wsadzają kobiety do więzień, a efektem zakazu edukacji są nastoletnie ciąże.

I trzeba być zdrowo jebniętym żeby się przypierdolić do tego, że głupie
dzieci "chwalą" się ciążami (i co to ma wspólnego z lewicą?) i
równocześnie być przeciwnikiem edukacji takich dzieci.

Najlepiej zakazać tej "lewackiej wolności" do publikacji zdjęć, co nie?
Nie będzie publikacji, to nie będzie problemu. Zakazać wyświetlać
"Kler", to pedofilia w kościele zniknie. Tak właśnie wygląda ta wasza
popieprzona prawacka "logika"...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-10-13 10:34:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> Nie będzie publikacji, to nie będzie problemu. Zakazać wyświetlać
> "Kler", to pedofilia w kościele zniknie. Tak właśnie wygląda ta wasza

Czy to są zdjęcia polskich dziewczynek - nie wiesz. A raczej nie są. To po
pierwsze.
Po drugie - ubawiona jestem twoją słowną ekwilibrystyką, prowadzącą do
konkluzji, że te ciąże to wynik ZAKAZU edukacji.
Te ciąże to wynik obyczajowego ROZPRZĘŻENIA I PRZYZWOLENIA NA WSZYSTKO, a
to jest domena lewaków.

--
XL

6. Data: 2018-10-13 14:34:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-13 o 10:34, XL pisze:
> [...]
iesci/ar/13560363

> Czy to są zdjęcia polskich dziewczynek - nie wiesz. A raczej nie są. To po

Po pierwsze czytasz i nie rozumiesz. Nic o Polsce nie pisałem...
Pis to stan umysłu, na świecie jest pełno pislamistów i Piotrowiczów,
nie tylko polskojęzycznych.

> Po drugie - ubawiona jestem twoją słowną ekwilibrystyką, prowadzącą do
> konkluzji, że te ciąże to wynik ZAKAZU edukacji.

Gdyby była edukacja, to byłoby ich mniej.
Czego nie rozumiesz?

> Te ciąże to wynik obyczajowego ROZPRZĘŻENIA I PRZYZWOLENIA NA WSZYSTKO, a
> to jest domena lewaków.

Jak zwykle bredzisz zamiast sprawdzić.

https://polki.pl/zwiazki-i-seks/antykoncepcja,coraz-
wiecej-ciaz-wsrod-nastolatek-z-najbiedniejszych-regi
onow,10411616,artykul.html

https://nowiny24.pl/liczba-rodzacych-nastolatek-spad
a-z-roku-na-rok/ar/10447310

"To, że maleje liczba matek w wieku nastu lat ma wiele przyczyn. - Te
przyczyny są różnorodne - twierdzi psycholog Natalia Tomala. - Jako
pierwsze, można wymienić przyczyny typowo statystyczne, demograficzne
takie, jak mniejsza liczba młodzieży. Inne przyczyny to większa
dostępność niektórych mniej skomplikowanych środków zapobiegania
niepożądanej ciąży, choćby tabletki ,,po", która była do niedawna
dostępna legalnie, a teraz nadal można do niej dotrzeć poprzez Internet."

"Natalia Tomala dodaje, że młodzież ma teraz większą wiedzę na temat
zachodzenia w ciążę, zapobiegania jej i wszystkiego, co się wiąże z
tematem seksu i rozrodczości, a zatem również zabezpieczeń przed
niepożądaną ciążą."

"- Wiedza ta jest zdobywana głównie poprzez Internet, ale być może mamy
już powoli za sobą okres, kiedy wiedza z sieci była niedokładna, pełna
nieścisłości i mało profesjonalna, a młodzież i dzieci nie umiały z niej
korzystać. Teraz to się zmienia - tłumaczy psycholog. - Być może dzieci
i młodzież właśnie on-line znajdują wiedzę, która pozwala im uniknąć
skutków przedwczesnego rozpoczynania życia seksualnego."

"Polska wciąż jednak należy do krajów Unii Europejskiej, w których
liczba ciąż nastolatek jest wyższa niż średnia. Wśród 28 państw
zajmujemy dziewiąte miejsce. Rekordowe pod tym względem są Rumunia i
Bułgaria, gdzie w roku 2014 około 10 proc. matek miało mniej niż 19 lat.
U nas ten wskaźnik wyniósł 3,5 proc."

https://www.newsweek.pl/polska/gus-liczba-mlodych-ma
tek-spadla-newsweepl/m7vqjc6

Edukacja robi swoje. Tylko dlaczego internet zamiast szkoły?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-10-13 14:51:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
>
> Po pierwsze czytasz i nie rozumiesz. Nic o Polsce nie pisałem...
> Pis to stan umysłu, na świecie jest pełno pislamistów i Piotrowiczów,

Miło, że to zauważasz. Może wreszcie zrozumiesz, że nie da się NAS
lekceważyć.

> Gdyby była edukacja, to byłoby ich mniej.
> Czego nie rozumiesz?

Tego, jak można być tak durnym twierdząc, że NIE MA edukacji.

> Jak zwykle bredzisz zamiast sprawdzić.
>
> https://polki.pl/zwiazki-i-seks/antykoncepcja,coraz-
wiecej-ciaz-wsrod-nastolatek-z-najbiedniejszych-regi
onow,10411616,artykul.html

Polki.pl
Yhmmm.

> https://nowiny24.pl/liczba-rodzacych-nastolatek-spad
a-z-roku-na-rok/ar/10447310

No to zdecyduj

> [...]
> zajmujemy dziewiąte miejsce. Rekordowe pod tym względem są Rumunia i
> Bułgaria, gdzie w roku 2014 około 10 proc. matek miało mniej niż 19 lat.

ZAWSZE tyle było. U nas.

> Edukacja robi swoje. Tylko dlaczego internet zamiast szkoły?

Zamiast RODZINY, panie lewak.
Zamiast RODZINY. Którą chcecie rozpieprzyć.
Edukacji seksualnej nie nabywa się w szkole, 45 minut w tygodniu, od
dzwonka do dzwonka. Edukacja seksualna to sprawa KULTUROWA.
A wy, lewacy, mówicie dziewczynom pozbawionym właściwych wzorców, że
zamiast się szanować mają się ,,udostępniać" - bo istnieje antykoncepcja.
Tabletka (przed lub po) - to wasze dla nich remedium na efekty ich
upodlenia.
Spojrz na ulice miast i modę - dziewczyny ubierają się jak lafiryndy, a
chłopcy uważają je za towar do wzięcia (w przenośni i dosłownie). To jest
efekt lewackiej ,,edukacji" - być dziewicą to dziś wstyd!
LOL

--
XL

8. Data: 2018-10-13 16:01:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-13 o 14:51, XL pisze:

> Miło, że to zauważasz.

Trudno tego nie zauważyć :):)

> Może wreszcie zrozumiesz, że nie da się NAS
> lekceważyć.

Gdybyś uczyła się historii, to wiedziałabyś, że głupców się nie lekceważy.
A że jedną z form zwalczania głupoty jest jej wyśmiewanie... no cóż,
masz pecha :)

> Tego, jak można być tak durnym twierdząc, że NIE MA edukacji.

No przecież jest, sam podałem linki niżej, tyle że wciąż za mało, bo
religianci protestują.
Czego znowu nie rozumiesz?

a-z-roku-na-rok/ar/10447310

> No to zdecyduj

No i sama widzisz, że dzięki edukacji jest mniej.

> Zamiast RODZINY, panie lewak.
> Zamiast RODZINY. Którą chcecie rozpieprzyć.

Bredzisz.
Przeciętna matka (o ojcu ministrancie z litości nie wspominając) ze wsi,
która o ginekologu wie tyle ile usłyszała od koleżanki z miasta, nie
jest w stanie czegokolwiek dziecku przekazać. A już tym bardziej, że w
ogóle "o tych sprawach" w religianckich rodzinach się nie rozmawia, bo
to grzech i idzie się za to do piekła.

W linkach które ci podałem możesz wyczytać, że młodociane ciąże są
często "dziedziczne". Nie bez powodu.

> Edukacji seksualnej nie nabywa się w szkole, 45 minut w tygodniu, od
> dzwonka do dzwonka.

I to dlatego trzeba zwiększyć ilość religii?

> Edukacja seksualna to sprawa KULTUROWA.

Edukacja seksualna, jak sama nazwa wskazuje, to edukacja.

> A wy, lewacy, mówicie dziewczynom pozbawionym właściwych wzorców, że
> zamiast się szanować mają się ,,udostępniać"

Bredzisz. Jest dokładnie odwrotnie.
To religianci tak mówią. Kobiety mają się udostępniać na życzenie samca,
bo po to właśnie je panbuk stworzył. I taki wzorzec kościół ryje
dzieciom w głowach już na lekcjach religii.

Gorzej... nawet w publicznej TVpis
https://natemat.pl/251027,kim-jest-ksiadz-stanislaw-
jurczuk-seksistowski-komentarz-u-jaworowicz

>- bo istnieje antykoncepcja.

I to was religiantów najbardziej boli :)
Ze kobieta w końcu ma prawo do własnej decyzji.

> Tabletka (przed lub po) - to wasze dla nich remedium na efekty ich
> upodlenia.

Nie. To remedium np. na gwałt. To gwałciciel jest podły, a nie zgwałcona
kobieta. Wy religianci macie tak zryte banie, że nawet dobra od zła nie
potraficie odróżnić.

I zapomniałaś wspomnieć, że w ciążę kobieta zwykle nie zachodzi
samodzielnie... Więc skoro ta "podła" kobieta zaszła w ciążę, to pewnie
przy pomocy boskiego palca.

> Spojrz na ulice miast i modę - dziewczyny ubierają się jak lafiryndy,

I ty piszesz, że jesteś przeciwniczką islamu? Ha ha ha!
A co, w burkach mają chodzić?

Gówno cię powinno obchodzić, jak kto się ubiera.
Tylko stare zdewociałe lafiryndy się oburzają. Z zazdrości, że same tak
nie mogą.

> chłopcy uważają je za towar do wzięcia (w przenośni i dosłownie).

Bo tak zostali wychowani przez religiantów. W kościele uczą, że kobieta
to towar dla faceda dany im przez panbuka.

> To jest
> efekt lewackiej ,,edukacji" - być dziewicą to dziś wstyd!

Bredzisz. Edukacja seksualna polega na tym, żeby nauczyć chłopców, że
kobieta to człowiek, a nie kawałek mięsa rzucony im przez panbuka do posług.
A to, jak chodzą ubrane czy chodzą nieubrane nie ma kompletnie znaczenia.
To tylko w zrytych religianckich głowach nagość kojarzy się wyłącznie z
seksem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-10-13 17:23:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> jest w stanie czegokolwiek dziecku przekazać. A już tym bardziej, że w
> ogóle "o tych sprawach" w religianckich rodzinach się nie rozmawia, bo

Kiedy w ostatnich 50 latach byłeś na wsi? (ret.)
No i - NA WSI dziewczynKA w ciąży to zjawisko nieznane. To domena
,,oświeconych" (wg ciebie) miast.

> W linkach które ci podałem możesz wyczytać, że młodociane ciąże są
> często "dziedziczne". Nie bez powodu.

Oczywiście. Powód to BRAK WZORCÓW. Efekt lewackiego lansu.

> I to dlatego trzeba zwiększyć ilość religii?

Co ma piernik do wiatraka?
Trzeba WYCHOWYWAĆ. A szkoła tego nie zrobi. Powtarzasz lewackie bzdety,
jakoby to SZKOŁA miała wychowywać. Jak ma to robić, kiedy 50 lat komuny
wyrugowało ze szkoły wszelkie wychowanie, wraz z dobrymi kadrami
nauczycielskimi wyznającymi jakieś wartości, zastępując je (w drodze
negatywnej selekcji) chłoporobotniczym moralnym dnem?
I to dno, w kolejnym już pokoleniu, naucza kolejne już pokolenie moralnego
dna?

> Edukacja seksualna, jak sama nazwa wskazuje, to edukacja.

Edukacja, jak widzę, jest przez ciebie rozumiana jako tylko i wyłącznie
NAUCZANIE SZKOLNE. To się DOUCZ - że edukacja to nie tylko odbywa się też w
domu, na ulicy, za śmietnikiem, na obozie, w internecie, w autobusie, w
kinie, na stadionie itd.

> [...]
> bo po to właśnie je panbuk stworzył. I taki wzorzec kościół ryje
> dzieciom w głowach już na lekcjach religii.

Pierwsze słyszę. No ale widać z nas dwojga to ty pilniej uczęszczałeś na
lekcje religii.
LOL

> [...]
jurczuk-seksistowski-komentarz-u-jaworowicz

> I to was religiantów najbardziej boli :)
> Ze kobieta w końcu ma prawo do własnej decyzji.

...w sprawie czego?

> Nie. To remedium np. na gwałt. To gwałciciel jest podły,

Czy ty odróżniasz terminy ,,podłość" i ,,upodlenie"?
Z kim ja roznawiam...

> a nie zgwałcona
> kobieta. Wy religianci macie tak zryte banie, że nawet dobra od zła nie
> potraficie odróżnić.

J.w.

> I zapomniałaś wspomnieć, że w ciążę kobieta zwykle nie zachodzi
> samodzielnie... Więc skoro ta "podła" kobieta zaszła w ciążę, to pewnie
> przy pomocy boskiego palca.

J.w.

> I ty piszesz, że jesteś przeciwniczką islamu? Ha ha ha!
> A co, w burkach mają chodzić?

Jak nie w burkach, to z cyckami i tyłkoem na wierzchu? TO jest twój
modelowy wizerunek?

> Gówno cię powinno obchodzić, jak kto się ubiera.
> Tylko stare zdewociałe lafiryndy się oburzają. Z zazdrości, że same tak
> nie mogą.

,,Tak", nawet gdy były młode, też nie chodziły - chodzenie z dupą na
wierzchu nie jest celem życiowym normalnej kobiety. Inaczej jest w
pokoleniu kobiet wychowanym przez lewactwo - na młode lafiryndy.

> Bo tak zostali wychowani przez religiantów. W kościele uczą, że kobieta
> to towar dla faceda dany im przez panbuka.

Tylko w muzułmańskim.

> Bredzisz. Edukacja seksualna polega na tym, żeby nauczyć chłopców, że
> kobieta to człowiek, a nie kawałek mięsa rzucony im przez panbuka do posług.

Powiem tak: TEGO uczy porządna rodzina - i porządny ojciec. Poprzez
szanowanie kobiet w domu i poza nim.
I Kościoł Katolicki też tego uczy.

> A to, jak chodzą ubrane czy chodzą nieubrane nie ma kompletnie znaczenia.
> To tylko w zrytych religianckich głowach nagość kojarzy się wyłącznie z
> seksem.

To co, już kąpiesz się nago z synem czy córką? Nie masz dzieci? - pewnie
jacys twoi równie oświeceni jak ty sąsiedzi mają. Zaproponuj ich dzieciom
wspolną kąpiel nago. Powinni się zgodzić z entuzjazmem!
--
XL

10. Data: 2018-10-13 17:54:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> jacys twoi równie oświeceni jak ty sąsiedzi mają. Zaproponuj ich dzieciom
> wspolną kąpiel nago. Powinni się zgodzić z entuzjazmem!

A tam z synem, córką czy innym dzieckiem - ty zaproponuj żonie sąsiada!
Jemu samemu też możesz...
LOL

--
XL

Najbardziej prześladowana grupa zawodowa w Polsce!
Kandydat Jaki i TVN
Ordo Iuris i Moskwa
CSU traci z powodu migracji
Kłamczuszek