Tak mi się skojarzyło...

1. Data: 2016-03-08 16:40:57

Temat: Tak mi się skojarzyło...
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest pływanie z prądem czy pod prąd?

http://www.fakt.pl/wroclaw/andrzej-dupa-na-drzwiach-
toalety-sledztwo-w-szkole-podstawowej-nr-9-w-opolu,a
rtykuly,616517.html

https://www.youtube.com/watch?v=DHgTLKDWUVA

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2016-03-08 16:58:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
[...]

W podstawówce do szkoły przychodziła SBcja, zakładali kitle lekarskie i sprowadzano
dzieci z lekcji, których w gabinecie lekarskim przesłuchiwano pytanami...co rodzice
mówią o ustroju w domu...., doświadczenie to przeżyłem na własnej skórze,
pielęgniarka nasza w każdym bądź razie, to bohaterka była, bo nam mówiła przed
wyjściem, że...powiedz że rodzicom się podoba. .... Widzisz komuna wróciła znowu
dzieci przesłuchują.

A teraz "dobre wieści "
Dobre nowiny
Kiedy dogonimy Koreę Północną?