Tak nas trują!

11. Data: 2020-03-10 17:38:53

Temat: Re: Tak nas trują!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> UĹĽytkownik XL i...@g...pl ...

> Czyli nie chodzi o BPA ale o coĹ> innego na co nie ma jeszcze badan i nie
> umiemy tego nazwac ale wiemy ze zĹ,e?

Są badania, ale co nie jest zabronione, to dozwolone. Zabroniony jest BPA -
to piszą ,,bez BPA". O (jeszcze oficjalnie) niezabronionych świństwach nie
muszą.

> Czyli postulujesz nie jesc kasz innych niz z wĹ,asnego ogrĂłdka?

Gdzie to ,,postuluję"? Od lat jest mi wiadome, jak się ,,uprawia" grykę.
Czytam rolnicze (także te sadownicze - polecam!) fora i włosy mi dęba stały
nie raz i nie dwa.
Dlatego od kilku lat kaszę gryczaną jem raz na ruski rok albo wcale. Choć
uwielbiam. Od czasu do czasu dostaję kilo-dwa od sąsiada, a sąsiad od syna,
co uprawia tylko dla siebie.
Ale Ty możesz jeśc ją codziennie. To tylko kwestia świadomości i
priorytetów.

> No nareszcie! ;-D

No to życzę.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-03-10 17:52:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Płukanie ryżu nie ma specjalnie
> znaczenia
> jak gotujesz 100g.

Jak komuś nie przeszkadza ryż gotowany razem z asfaltem i
niewiado(moczem)jeszcze, to nie ma.
Co tam.

https://live.staticflickr.com/8077/8296225367_5d0148
9c88_b.jpg

https://youtu.be/IN_nQ4pbc1g

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-03-10 20:38:28

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-03-10 o 17:52, XL pisze:

> Jak komuś nie przeszkadza ryż gotowany razem z asfaltem i
> [...]

A Ty co, na wsi nigdy nie byłaś?
Miałem psa i kota w domu,
nie takie rzeczy mi się trafiały.
Wiesz ile jest syfu w tym co jesz?
Nawet jeśli przebierasz, myjesz, dbasz itd

14. Data: 2020-03-11 00:32:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> [...]
> nie takie rzeczy mi się trafiały.
> Wiesz ile jest syfu w tym co jesz?
> Nawet jeśli przebierasz, myjesz, dbasz itd

Mam psa i TRZY koty w domu.
Nie ,,trafiają" mi się żadne ,,rzeczy". Nawet przy robieniu ,,pierogów z
kotem" (kto tu od dawna, ten wie).
Zwierzęta się wychowuje i uczy, równocześnie wprowadzając w domu swoiste
,,procedury sanitarne" - przykładowo NIGDY nie zostawiając żadnej żywności w
bezpośrednim dostępie dla zwierząt. I nie, nie jest to żadna trudność, po
niedługim czasie to odruch.
Wystarczy tylko pewna doza wyobraźni.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-03-11 16:17:02

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-03-11 o 00:32, XL pisze:

> [...]
> bezpośrednim dostępie dla zwierząt. I nie, nie jest to żadna trudność, po

Skoro nie brakuje Ci wyobraźni, to sama wiesz,
co może się trafić, bo trudno uwierzyć w nic czy też w żadne rzeczy.

16. Data: 2020-03-12 17:42:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

9c88_b.jpg

> Skoro nie brakuje Ci wyobraźni, to sama wiesz,
> co może się trafić, bo trudno uwierzyć w nic czy też w żadne rzeczy.

Nic. Żadne rzeczy. Zawsze powtarzam - TO TYLKO KWESTIA ORGANIZACJI (i
rzeczonej wyobraźni) - nawet jeśli kot lubi wylegiwać się w słonecznej
plamie na środku stołu pod nieobecność właściciela.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Czy buraki zdążą się jeszcze zakisić
robot planetarny kenwood