Tak wygląda ,,generowany'' bon wakacyjny sklepu Electro.pl

1. Data: 2014-01-07 11:13:18

Temat: Tak wygląda ,,generowany'' bon wakacyjny sklepu Electro.pl
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Podaję cały m@il (w formacie znanym dla OE i nie tylko) oraz regulamin w PDF.

http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/BonWakacje/
http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/BonWakacje/Bon_na_wak
acje_od_ELECTRO.pl.eml

Podaję też poniżej treść owego bonu:

Podaj hasło: ELECTRO.pl zamawiając usługę turystyczną na portalu
www.cititravel.pl,
a otrzymasz rabat w wysokości 100 zł!
Szczegóły na stronie www.electro.pl/lp/bon-na-wakacje

Ot -- i cała generacja. ;)

Na to generowanie czekałem od początku sierpnia 2013 roku
do 25 września 2013 roku; 28 września 2013 r. pojechałem
do sanatorium; 03 października 2013 r. miałem akustyczny
uraz spowodowany tym [gównem] Monsterem. Na przełomie
października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym.
Wtedy właśnie (gdy byłem w szpitalu) urwała się korespondencja
prowadzona za pośrednictwem Opineo.

Pełną korespondencję także mogę zamieścić,
aby zainteresowani mogli zapoznać się z nią.

Do dzisiaj sklep nie zdecydował się na wymianę uszkodzonego
(ekran ma żółtą plamkę na dole ekranu) smartfonu na nowy.

Nie wiem też czy Opineo uznał moją opinię za negatywną.

-=-

Z zamieszczeniem treści bonu zaczekałem do 2014 roku -- gdyż bon ów
traci ważność z końcem roku 2013 a perturbacje związane z końcem
roku 2013 trwały aż do tej pory. Prawosławie chyba dopiero teraz
przygotowuje się do swoich świąt, ale IMO można uznać, że ubiegły
rok skończył się na dobre...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'