Take me to church!

1. Data: 2020-03-13 10:12:08

Temat: Take me to church!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.niedziela.pl/artykul/22853/Chodzenie-do-ko
sciola-wydluza-zycie

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-13 12:17:56

Temat: Re: Take me to church!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 09:12, XL pisze:
> https://m.niedziela.pl/artykul/22853/Chodzenie-do-ko
sciola-wydluza-zycie

przykro mi

--
gazebo

3. Data: 2020-03-13 14:36:29

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.03.20 um 12:17 schrieb gazebo:
> W dniu 13/03/2020 o 09:12, XL pisze:
>> https://m.niedziela.pl/artykul/22853/Chodzenie-do-ko
sciola-wydluza-zycie

> przykro mi

Pisalem juz ze sto razy, ze modlitwy pomagaja przetrwac operacje,
przyspieszaja gojenie sie ran, woda swiecona dziala odkazajaco, a
pokropki samochodow zmniejszaja podatnosc na rdzewienie, kradzieze i
wypadki. A jak nie, to pewnie pan B. inaczej zadecydowal? Pan zycia i
smierci...

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

4. Data: 2020-03-13 17:40:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 13:36, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> pokropki samochodow zmniejszaja podatnosc na rdzewienie, kradzieze i
> wypadki. A jak nie, to pewnie pan B. inaczej zadecydowal? Pan zycia i

moja byla kiedys z nieznanych mi powodow wlala wode swiecona do butelki
po syropie dla dziecka, nie wnikajac w szczegoly podzialalo, co nas nie
zabije to nas wzmocni

--
gazebo

5. Data: 2020-03-13 17:59:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2020 o 10:12, XL pisze:
> https://m.niedziela.pl/artykul/22853/Chodzenie-do-ko
sciola-wydluza-zycie

Jakby chodziły na jogę, albo do meczetu, albo do klubu seniora, to
miałyby to samo. A że akurat pytali w ankietach o kościół....

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2020-03-14 00:11:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

moja byla kiedys z nieznanych mi powodow wlala wode swiecona do butelki
po syropie dla dziecka, nie wnikajac w szczegoly podzialalo, co nas nie
zabije to nas wzmocni
---
Efekt gazebo ;P
Ale jednak nie POdzialalo. Jest juz bylom.

7. Data: 2020-03-14 00:12:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ale tylKO po 50 lebKOw na raz ;P

8. Data: 2020-03-14 06:50:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 23:11, m...@g...com pisze:

> [...]
> ---
> Efekt gazebo ;P
> Ale jednak nie POdzialalo. Jest juz bylom.

POdzialalo

--
gazebo

9. Data: 2020-03-14 08:44:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ---
> Efekt gazebo ;P
> Ale jednak nie POdzialalo. Jest juz bylom.

Czyli cud ;P

10. Data: 2020-03-14 08:49:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/03/2020 o 07:44, m...@g...com pisze: