Taki jeden temat mam

11. Data: 2002-05-11 22:23:12

Temat: Re: Taki jeden temat mam
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Duduś" <d...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:abk25b$5rs$1@news.gazeta.pl...
> Od razu bez wstępów przechodzę do sedna...
>
> Czy uważacie że pary homo (czy to dwie kobiety czy dwóch facetów) powinny
> mieć prawo zawierania leglnych związków? Czy miałoby to się nazywać

Proponuję po ostatecznym zakończeniu tego wątku gdzieś w przyszłości
od razu rozpocząć temat kochających się trójkątów homo, hetero i
prostokątnych
i o ich ewentualnych prawach do czegokolwiek.
Darek

12. Data: 2002-05-11 23:36:38

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandra <napisała
> Ja również nie będę się na ten temat wypowiadała prócz tej wypowiedzi .
> Jestem faktycznie tolerancyjna .Ale adopcja ? hmm.
Właśnie tak myślę. Adopcja przez dwie mamusie czy dwóch tatusiów wydaje się
conajmniej nienaturalna i dziwna. Hmm.........?
Olaś

13. Data: 2002-05-12 04:24:27

Temat: Odp: Taki jeden temat mam
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:abk4mq$11$...@n...onet.pl...
> I jak łatwo będzie można mezalians intelektualny popełnić... ;-)))

Również nie mogłam się powstrzymać :-) I od rana mam dobry humor .Joanno
potrafisz rozbawawić człowieka do łez :-) .
Dzięki za dobry dzień .
Pozdrowienia Sandra

14. Data: 2002-05-12 07:02:04

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abk5j9$8k3$...@n...tpi.pl...

> Proponuję po ostatecznym zakończeniu tego wątku gdzieś w przyszłości
> od razu rozpocząć temat kochających się trójkątów homo, hetero i
> prostokątnych
> i o ich ewentualnych prawach do czegokolwiek.

A ja proponuje nie popadac w skrajnosci.

Magda

15. Data: 2002-05-12 08:40:31

Od: "Panterra" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
się
> conajmniej nienaturalna i dziwna. Hmm.........?

Moze i tak ale jak dziecko wychowuje np. mamusia i babcia lub mamusia i
ciocia (lub odwrotrnie-sami faceci) to tez w koncu dwie osoby tej samej
plci, ktore sie kochają ;) hehe

A powaznie mysle ze ta sprawda nie nadaje sie do tego by rozstrzygac ja na
forum. Wiadomo ze kazdy przypadek jest inny i nie ma co generalizowac.

Reasumujac:
Zwiazek partnerski jak najbardziej
Adopcja zalezy od okolicznosci

pozdrawiam

Asia P.

16. Data: 2002-05-12 08:55:50

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abl4c1$psc$...@n...onet.pl...

> A ja proponuje nie popadac w skrajnosci.

Każdy ma prawo żyć jak mu się tylko podoba ale nie ma prawa ograniczać i
narzucać innym swoich praw .Pracowała u nas pewna dziewczyna ,przemiła,
błyskotliwa , ładna miała męża i dwoje dzieci .Zadzwoniła do mnie
zapraszając mnie na kawę i przy okazji ,że ma problem i chciałaby troche
wsparcia prawniczego co ma dalej robić . Pojechałam i z czym się spotkałam ?
Opowiedziała mi ,że chce się rozwieść i walczyć o swoje dzieci ,chce żeby
były przy niej ...więc ja spokojnie poinformowałam o tym jak co i gdzie
powinna złożyć .Do mieszakania wszedł mężczyzna , przywitał się ze mną
,bardzo miły , uśmiech na twarzy ,gościnny niby wszystko ok... Bardzo
zainteresowany moimi poradami . Po zakończonej wizycie ,koleżanka mnie
sprowadziła do auta , i jeszcze chwile rozmawialiśmy .Nagle powiedziała
,wiesz co ? ale to chyba nie będzie łatwe bo Marian /ten pan ,którego
poznałam u niej / jest kobietą . a mój synek przez naszą nieuwagę znalazł
dowód a tam jak sama wiesz figurują dane kobiety i powiedział to mojemu
mężowi a ponadto coś sie z dzieckiem dzieje wydaje mi się ,że mnie nie
nawidzi ,zamknął się w sobie .
A ja w tym momencie przyjełam to w milczeniu . Jednak się pożegnałam bo
chciałam to wszystko sobie poukładać a nie komentować tego na gorąco .
I osobiście nie obchodzi mnie ,że tak wybrała ale dzieci , co teraz z nimi
?
Nie jestem zwolenniczką adopcji w podobnych przypadkach .
Sandra
Sandra

17. Data: 2002-05-12 08:58:29

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:abk5j9$8k3$...@n...tpi.pl...

> A ja proponuje nie popadac w skrajnosci.
>
> Magda

Nie traktuj tego jako skrajność, wybiegam na wesoło myślami w
przyszłość.:-))
Po 2000 lat naszej cywilizacji związki homoseksualne będą mogły (mogą) mieć
dzieci, to
czemu za jakiś czas mielibyśmy wykluczać możliwość ewoluowania modelu takiej
rodziny
w kierunku trójlesbijskim czy trójgejowskim lub dowolnym innym.
Dla mnie takie związki są dziwaczne ponieważ nie wykształciła je natura w
sposób
zamierzony, tylko błędny i w konsekwencji zrównywanie praw homo z hetero
jest to już
ewolucja samych tylko ludzi, oderwana od ogólnych praw natury stanowiących
o jednym
samcu i jednej samicy jako rodzinie rodzącej i wychowującej własne dzieci.
Ludzi o odmiennych skłonnościach seksualnych będącymi takimi nie z własnego
wyboru
należy jak najbardziej tolerować i im pomagać ale nie w sposób naruszający
odwieczny
zamysł natury co do kształtu rodziny jako rodziców dzieci.
Darek
rodziny wychowującej dzieci.

18. Data: 2002-05-12 09:41:48

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prostokątnych
> i o ich ewentualnych prawach do czegokolwiek.

Uwielbiam Cię, Sokratesie:)))))))))))))))))

19. Data: 2002-05-12 09:57:55

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko jedno jak mialoby sie nazywac,chodzi o to aby osoby ktore sie koc
> haja mogly legalnie byc razem.

A czy teraz nie mogą być legalnie razem? Każdy mieszka z kim chce i jakoś
nikt go za to do więzienia nie wsadza....Czyli chyba legalnie;)

> Jeśli miały by być takie zalegalizowane zwiazki to ile praw

> Pary homo powinny miec takie same prawa jak pary hetero.

> Czy powinni
>
> Tak.

A więc matka natura chyba niezle się "rąbnęła", bo jakoś tak jest, że od
początku w pary łączyli się kobieta i mężczyzna, samiec i samica. A potem
mieli możliwość posiadania potomstwa i dzięki temu możemy sobie podyskutować
na tej liście między innymi;)

20. Data: 2002-05-12 10:07:26

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Uwielbiam Cię, Sokratesie:)))))))))))))))))
I tak już jest na świecie, że jedna rzuci czymś ciężkim
a inna rzuci się na szyję. Oby jak najmniej tych, co rzucają
się z mostu.
Dziękuję, nie ma za co :-)))))))))
Darek D.

firma-spam