Taki sobie skandalik

1. Data: 2000-02-03 21:40:34

Temat: Taki sobie skandalik
Od: "<-Kłapuch->" <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może nie jest to właściwe miejsce do pochwalenia się, ale
trochę mnie nosi. Psychologia jest (przez laika) pokrewną
psychiatrii, a to co dzisiaj usłyszałem jest conajmniej
beznadziejne.
Miałem prawo jazdy ważne do stycznia (końca).
Zgłosiłem się na badania lekarskie, bo bez nch oczywiście
ani rusz i zapłaciłem 60 zł. W zeszłym roku, w tym samym
miejscu było 25 zł, ale to szczegół.
Poszedłem dzisiaj do wydziału komunikacji i mówię, że chcę
przedłużyć, a facetka mówi, że nie istnieje coś takiego i
że muszę wypełnić druczek (słwonie: trzy) i zapłacić jak za
wydanie nowego prawa jazdy (50zł). O zdjęciu i opłatach
skarbowych nawet nie wspomnę.

Chodziło mi tylko o przekreślenie daty i wpisanie nowej -
sam fakt kosztuje 110zł, o bieganiu nie wspomnę. O
fotografie też, chyba że dam zdjęcie sprzed 12 lat hi.
Gdzie tu sens, gdzie logika???

--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

1. Data: 2000-02-05 16:58:18

Temat: Re: Taki sobie skandalik
Od: g...@f...onet.pl (Malarz K.O.D.) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Feb 2000 21:40:34 GMT, "<-Kłapuch->"
<k...@f...internet.pl> urodzil taki oto txt:

> [...]
>sam fakt kosztuje 110zł, o bieganiu nie wspomnę. O
>fotografie też, chyba że dam zdjęcie sprzed 12 lat hi.

Bo teraz wydaja takie nowe plastikowe prawa jazdy. A najlepiej bylo
sobie zalatwic zaswiadczenie wazne bezterminowo - nie trzeba by bylo
przedluzac.

--
L_M K.O.D.
http://friko2.onet.pl/ch/konrados/

1. Data: 2000-02-14 12:04:22

Temat: Odp: Taki sobie skandalik
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chodziło mi tylko o przekreolenie daty i wpisanie nowej -
>sam fakt kosztuje 110zł, o bieganiu nie wspomnę. O
>fotografie też, chyba że dam zdjęcie sprzed 12 lat hi.
>Gdzie tu sens, gdzie logika???

Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo, ze chodzi o pieniadze.
Przeciez tym urzedasom trzeba placic co miesiac pensje.
--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

Win '95 a zdrowie psychiczne