Taki ze mnie zimny dran?

31. Data: 2004-02-20 20:58:47

Temat: Re: Taki ze mnie zimny dran?
Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kasia" :

> przyjacielem a
> tam

> Możesz mi zazdrościć bo ja mam kilku (konkretnie 4) takich przyjaciół.
> Oprócz tego co mówisz, zwierzam się im w problemach z innymi facetami  w tym
> z mężem ;-)
> Ponadto, czasem współpracujemy ze sobą,  jeździmy razem w góry, spędzamy ze
> sobą całe dnie, śpimy w jednym namiocie, no i nic ;-)
>
> Dwóch z nich znam od 20 lat, jednego od około 10, jednego od 3 (poznaliśmy
> się przez internet).

zazdroszcze ci:)
byc moze kiedy ja bede miala taki staz jak ty i bede juz mezatka z kilkanascie
dobrych lat to nie bedzie tak jak bylo w moim przypadku:)

a ja dopiero zyje tych 20 latek na tym Bozym swiecie ;)))

kaska

32. Data: 2004-02-20 21:03:04

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dobrych lat to nie bedzie tak jak bylo w moim przypadku:)

a ja dopiero zyje tych 20 latek na tym Bozym swiecie ;)))

17-sto latek i cały ten flame...
Organizacja skromnego ślubu i przyjęcia
dlaczego chcielibyście wziąć ślub ze zmarłym ???
Do wszystkich "bezglutenowców" :)
Zasilek porodowy (ciazowy) z gminy