Homoseksualizm wśród kobiet

1. Data: 2001-08-29 17:23:59

Temat: Homoseksualizm wśród kobiet
Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśli tu zawartych raczej nie da się zrozumieć bez znajomości
przemyśleń z ‘dlaczego kobiety udają orgazm?’ i ‘100% sposób by kobieta
osiągnęła orgazm’.
Nowiec według statystyk 90% kobiet nie osiąga orgazmu w czasie
kontaktów z mężczyzną. 87% Udaje orgazmy. Procenty są przerażające. Do
tego udawanie orgazmów przez kobiety uważam za coś upokarzające
człowieka.
Odpowiedzią na upokorzenia i frustracje seksualne jest coraz większy
homoseksualizm wśród kobiet. Któż inny może znać lepiej ciało kobiety
niż kobieta? Do tego istnieje społeczne przyzwolenie, przyjaciółki
zawsze mogą się przytulać i całować.
Kobiety zwykle mają problemy z powiedzeniem dla faceta jakie potrzeby
seksualne mają, albo ze wstydu albo ze strachy ze skoczy się kłótnią.
Brak po prostu w nich inwencji, cześć nawet jak się facet na nie położy
i jest im niewygodnie to nie mówią ze jest im niewygodnie tylko czekają
aż samo przejdzie; przecież tak nie można osiągnąć orgazmu. Tych
problemów kobiety nie mają w stosunku do innych kobiet, bo ta płeć jest
dla nich całkowicie zrozumiała, zrozumiała i niema mowy o jakiejkolwiek
możliwości urażenia ‘męskiej dumy’.
Ten typ homoseksualizmu nie jest czymś niezdrowym, można to porównać
jedynie do masturbacji. Po prostu chodzi tu o zaspokojenie. Z tym że to
jest lepsze psychicznie ponieważ wtedy kobieta ma kontakt z drugą
istotą, żądną miłości. Nie można się nie zauważyć identyczności tego
homoseksualizmu z sodomią. Wyleczyć ten homoseksualizm można prostymi
metodami znanymi przez seksualogow, polegający na lepszych technikach
współżycia. Wystarczy dla takiej lesby orgazm z facetem i już niema
ochoty na kobiety. Z uwago na ten rodzaj homoseksualizmu społeczeństwo
toleruje lesby bardziej od pedałów. W szczególnym wypadku można uznać
taki homoseksualizm za nic złego, w końcu lepszy orgazm z druga lesba
niż żaden. Według mnie nie trzeba go przymusowo leczyć, jeśli lesba nie
chce, i w psychotestach udowodni ze to zdrowa odmiana homoseksualizmu.
Ale istnieje oczywiście jeszcze inny rodzaj homoseksualizmu.
Homoseksualizm powstały ze stanów lękowych z kontaktów z przeciwną
płcią, występuje zarówno u kobiet jak u mężczyzn. W żadnym wypadku nie
jest zdrowy, stany lękowe trzeba leczyć, z praktyki wynika że zawsze po
usunięciu tych stanów homoseksualistom przechodziła ochota i
zainteresowanie seksem z tą samą płcią. Na ten homoseksualizm cierpią
też ludzie nieśmiali, mający problemy jakiekolwiek osobiste kontakty z
przeciwną płcią. (Tak nieśmiałość zawsze z czegoś wynika, wyleczenie jej
zawsze daje duże wymierne zyski dla jej byłego nosiciela, niestety
psychologia olewa nieśmiałość jako nic szkodliwego). Lękowe stany
homoseksualizmu wsród kobiet wynikają z roli która jest zakorzeniona w
społeczeństwie. W społeczeństwie obraz kobiety jest przerażający!!! Otóż
kobieta jest tylko obiektem seksualnym dla faceta. Dodatkowo facet
zawsze musi dominować nad kobieta. Spoleczenstwo obarcza wina za
niechciana ciąże kobietę i to ona musi się z tym męczyć(zwykle sama)
.Facet może ja zerznac kiedy chce, a ona musi z tego powodu odczuwać
zadowolenie(ze wogule to zrobił). Facet może ja zmusić do odbywania z
nim stosunków które są nastawione tylko na jego zaspokojenie, przecież
społeczeństwo akceptuje seks oralny jako niegroźny sposób
‘uatrakcyjnienia seksu’, tak samo z seksem oralnym, nastolatka która nie
łyka spermy jest uważana za staroświecką i nie na czasie. To ten
społeczny obraz kobiety rodzi leki. Oczywiście kobieta też podświadomie
obawia się ze uprawiając seks z facetem bo kojarzy się jej to
podświadomie z ciążą, dlatego woli kobiety. Ciąża wiąże się z
odpowiedzialności, zwykle kobieta czuje ze nieda rady wychować dziecka
sama i ma przed tym lęk. Jak już mowiem stany lękowe można wyleczyć.
Pozdrawiam.
Ps. Oczywiście tak jak ja uważa wielu psychologów siedzących w temacie.
Czy mamy racje?

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-08-29 18:29:11

Temat: Re: Homoseksualizm wśród kobiet
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TurbOS" <t...@f...onet.pl> wrote in message

> Myśli tu zawartych raczej nie da się zrozumieć bez znajomości
> przemyśleń z [cut]

Kto Cie tutaj wpuścił troglodyto?!

Odplonkowałem Cie na próbe, ale efekt przeszedł moje najsmielsze
oczekiwania. Welcome to Plonkland, again.

Saulo

Saulo

1. Data: 2001-08-30 07:18:49

Temat: Takiego hamstwa dawno niewidzialem.Re: Homoseksualizm wśród kobiet
Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeanalizujmy wszystkie scierwa usernetu na przykladzie. Bedzie o tym
co mnie boli w upadajacej mlodziezy.

Saulo napisał(a):

> "TurbOS" <t...@f...onet.pl> wrote in message

> Kto Cie tutaj wpuścił troglodyto?!
>
> Odplonkowałem Cie na próbe, ale efekt przeszedł moje najsmielsze
> oczekiwania. Welcome to Plonkland, again.

Ludzie patrzcie jaki master of miesznie language. Najpierw po angielsku
potem po polsku a potem po amerykansku, dzieciak chyba sie niemoze
zdecydowac. Toz nie po to ja walczylem z germanizacja i o wolna polske
zeby on byl _niezdecydowany_. Ale mozna mu to darowac bo teraz
amerykanski modny i wielu dzieciom imponuje mysla ze jak walną słówko po
angielsku to naprawde przyszpaneruja. Niech sie gosciu zdecyduje i albo
na angielski albo na polski, jak wybierze to pierwsze to gorzej dlaniego
bo na 100% to on odpowiedzi niezrozumie. Dobra taka patologia pojawia
sie coraz czesciej, ale mozna niekturym to wybaczyc, prawda? Tylko co z
takimi debilami jak ja co sie niedali sila zrusyfikowac przez przeszlo
sto lat.

2) Ludzie patrzie drugi raz, co z niego za kawal chama. Najpierw wpada
wychylajac glowke z plonkolandu, wyzywa mnie od trogrodytow, nawet
nieuzasadniajac o co mu chodzi(wyglada na to ze sprawia mu przyjemnosc
obrazanie ludzi), a potem szybko spiepsza przed moja replika do swojego
plonkolandu. Czuje sie tam bezpieczny. Tchurz boi sie ze go moge zabic
slowem, wie ze na to zasluguje. Pytam sie was, skad sie bierze taka
patologia? Coraz wiecej tego na usernecie. Dziwie sie czemu to
tolerujecie. Moja teoria na temat tej patologi to to ze po prostu coraz
wiecej dzieciakow sie do usernetu dorywa, jeszcze przed tym niz rodzice
ich wychowaja i zdolaja przynajmniej spotkac sie z terminem 'kultura
dyskusji'. Lekarstwem bedzie zabronienie dzieciakom ponizej lat 8
uzywanie usernetu.

3) ale jeszcze to niewszystko. Chcac dokladnie udokumentowac ten
przypadek natknolem sie na cos takiego tylko spujzcie(to tylko fragment
tam tego bylo wiecej):
=====

> Poza tym nie uwazasz, ze rozsadek jest nudny,
> przestrzeganie konwenansów tudziez?
> Zycie jest za krótkie, zeby byc rozsadnym.:-)

> Osobiscie uwielbiam, kiedy ktos zrobi cos
> "nielogicznego", "niestosownego", pod warunkiem, ze jest
> w tym dowcip (w szerokim sensie zrobienia czegos, co
> nie przystaje do tego, co w danej sytuacji nalezaloby
> zwyczajowo zrobic, ale w czym jest pewna swiezosc,
> ciekawa oryginalnosc, mysl lotna, choc odrobina
> szalenstwa).

Az trudno uwierzyc ze druga czesc napisala ta sama osoba. Napisal ze on
to po prostu uwielbia, a splonkowal muj list w ktorym jest pelno
swierzosci orginalnosci, mysli lotnej tam pelno jes, a szalenstwa to nie
odrobina...
Niewiem moze on uwielbia te rzeczy bo moze sie wtedy popisac swoim
plonkolandem i jaki to on jest oporny.
Wiec trzecia patologia to totalna hipokryzja, pozerstwo. Przez chwile
mowi cos a za chwile robi cos zupelnie przeciwnego. Wiadomo internet
pozwala mu udawac dowolna osobe i zapewne to go napala, jak udaje
zupelnie inna osobe bo taki by chcial byc.

4) Podsumowanie. Proponuje uznanie pewnego zespolu zawierajacego:
hamstwo,thurzostwo, hipokryzja, obluda, pozerstwo, itd
Proponuje nazwac to zespolem Saulolika, jako pierszego zdefiniowanego
chorego.

Przy okazje stwierdzic ze po badaniach ze Saulo jest thurzem, hamem,
hipokryta i homoseksualista w wieku 7 lat. Jezeli Saulo sie zemna
zgadzasz to nieodpisuj na ten post.
Pozdrawiam
PS. LUdzie nie plonkujcie, nieskreslajcie sie sami, nieobecni niemaja
racji. Nigdy nieplonkujcie jesli gosc was niewywolal imiennie, a jesli
juz was wywolal i chcecie go splonkowac to lepiej mu napiscie ze wiecej
mu nieodpiszecie.
Jak plonkujecie to jestescie ludzie zalosni, niewiem jak mozecie tego
niewidziec.

1. Data: 2001-08-30 13:47:20

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam uważam że jesteś homofobem.... a przyczyną tego stanu rzeczy
jest twoja filozofia i

olbrzymi strach przed łykaniem spermy? ;)))

zgadza się ? ;)

wiesz myślę że co do twojego przypadku większość psychologów tak właśnie
twierdzi,

ale ja myślę, że też męczy Cię archetyp wielkiego rodzica, który zabija
w tobie stłumiony homosexualizm,
a tłumioną nienawiść do siebie rekompensujesz sobie tworząc swoje
teorie, tłumaczące i usprawiedliwiajśce nienawiść do siebie

tak to rodzaj nałogu,
założę się też że wielokrotnie czytasz swoje posty i masturbujesz się przy
nich ;)

i jak prawda kole w oczy? ;)))

1. Data: 2001-08-30 21:44:01

Od: "nirgal" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontaktów z mężczyzną. 87% Udaje orgazmy. Procenty są przerażające. Do
> tego udawanie orgazmów przez kobiety uważam za coś upokarzające

Te statystyki wziąłeś z tego spamu reklamowego co ostatnio rozsyłali?
www.powiekszaniepenisa.pl/

> [...]
> problemów kobiety nie mają w stosunku do innych kobiet, bo ta płeć jest
> dla nich całkowicie zrozumiała, zrozumiała i niema mowy o jakiejkolwiek

Ty chyba w życiu nie byłeś z kobietą

> nastolatka która nie
> łyka spermy jest uważana za staroświecką i nie na czasie.

Jesteś jednyną mi znaną osobą która tak uważa a mam trochę znajomych

> Pozdrawiam.
> Ps. Oczywiście tak jak ja uważa wielu psychologów siedzących w temacie.
> Czy mamy racje?

Jeżeli psycholog wypisuje coś takiego to choćbym nie wiem jak bardzo bym
kiedyś potrzebował to na pewno nie pojdę się leczyć do żadnego z was

1. Data: 2001-08-30 22:37:16

Temat: Odp: Homoseksualizm wśród kobiet
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nirgal" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli psycholog wypisuje coś takiego to choćbym nie wiem jak bardzo
bym
> kiedyś potrzebował to na pewno nie pojdę się leczyć do żadnego z was

Dzisiaj stwierdzil juz, ze jest lekarzem, psychologiem i studentem ;-)

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-30 23:15:46

Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

baciu napisał(a):

> Ja tam uważam że jesteś homofobem....

Nieznasz mnie, Dla gejow kturzy mnie znaja twoja opinia jest smieszna.

> a przyczyną tego stanu rzeczy
> jest twoja filozofia i
>
> olbrzymi strach przed łykaniem spermy? ;)))
>
> zgadza się ? ;)

Nie. Jak zjem winogrona i to wszystko przeprodukuje, to sperma jest taka
slodziutka, musisz sprubowac.

> [...]
> a tłumioną nienawiść do siebie rekompensujesz sobie tworząc swoje
> teorie, tłumaczące i usprawiedliwiajśce nienawiść do siebie

Ja juz dawno przestalem siebie nienawidzic teraz siebie kocham.

> tak to rodzaj nałogu,
> założę się też że wielokrotnie czytasz swoje posty i masturbujesz się przy
> nich ;)

Przegrales, po pierszym razie mi sie nudzi.

> i jak prawda kole w oczy? ;)))

Moje ulobione powiedzonko...

1. Data: 2001-08-31 03:54:11

Temat: Re: Odp: Homoseksualizm wśród kobiet
Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzysztof(ek)" napisał(a):

> Użytkownik "nirgal" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> temacie.

> bym
>
> Dzisiaj stwierdzil juz, ze jest lekarzem, psychologiem i studentem ;-)

Hej jak ty to liczysz? przeciez lekarzem Jest TURBOS nie ja. TurbOS jest
studentem, a ten mu tam...

1. Data: 2001-08-31 04:00:27

Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nirgal napisał(a):

> Te statystyki wziąłeś z tego spamu reklamowego co ostatnio rozsyłali?

Wypraszam sobie nazywanie tego spamem. przepros...

> Ty chyba w życiu nie byłeś z kobietą

Piekne domniemania. Ale moze wytlumaczysz mi w ktorym miejscu sie myle.

> Jesteś jednyną mi znaną osobą która tak uważa a mam trochę znajomych

Poszukaj znajomych wsrud nastolatkow.

> Jeżeli psycholog wypisuje coś takiego to choćbym nie wiem jak bardzo bym
> kiedyś potrzebował to na pewno nie pojdę się leczyć do żadnego z was

'Cos takiego'? Chodzi o prawde?

1. Data: 2001-08-31 08:19:14

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przegrales, po pierszym razie mi sie nudzi.

Oj teoria wyssana z palca,

jeśli ty tak możesz to ja też chciałem spróbować ;)))

mój ty genialny sexuologu ;)

Czemu kobiety udają orgazm?
Kraków 2001: kto (prawie) na pewno będzie?
Uwaga Kraków 2001 - organizuję spanko
Zatrzymaj się i pomyśl (3a) czyli o co idzie 'gra'?
ale jaja była: szczera suka