Tani akryl w Łodzi :D

1. Data: 2005-08-09 20:12:46

Temat: Tani akryl w Łodzi :D
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
dzis korzystajac z przerwy w pracy i słonecznej pogody poszłam na spacer do
sąsiedniej fabryki Polanil. Celem było nabycie czarnego akrylu i zbadanie
rynku :)
Moje odkrycia, ceny są orientacyjne, bo nie notowałam ich a tylko tyle co z
pamięci no i jakieś grosiki których nie pamiętam.
Polanil ma najtańszy jak do tej pory akryl w Łodzi.
-biała surowa 23 zł /kg (2,30 motek 100gr) tex 64/3
-ecrue 24 zł/kg (2,40 motek 100gr) tex 64/3
-kolorowa pastelowa i zywsza 26zł /kg (2,60 motek 100 gr) tex 64/3
-czarna 28 zł/kg (2,80 motek) tex 110/3
wybór kolorów b. duzy, poza tym można kupować na cewkach (ok. 2,5 kg na
cewce) i wtedy kosztuje 18 zł /kg lub końcówki serii na cewkach ok.11zł/kg
(czasem tak cienkie jak kordonek)
Sklep czynny pn-pt 7-15, soboty nieczynny
Jest na ul. Lodowej od skrzyzowania z Dąbrowskiego 200m w stronę Izby
Celnej, na terenie fabryki, jest szyld.

Arelan dla odmiany wszystkie kolory i grubości 64/3 i 110/3 36 zł/kg.
Sklep czynny pn-pt 9-16 soboty różnie.
Na Rzgowskiej przy Dąbrowskiego w głebi.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mogę poprosic o próbki i przesłać lub je
sfotografować. Gdyby ktoś z Polski chciał i opłacałoby się dołożyć koszt
przesyłki to mogę zakupić, bo to rzut beretem od mojej pracy.
pzdr.
Mampka

2. Data: 2005-08-10 06:09:51

Temat: Re: Tani akryl w Łodzi :D
Od: "zevi" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> -ecrue 24 zł/kg (2,40 motek 100gr) tex 64/3
> -kolorowa pastelowa i zywsza 26zł /kg (2,60 motek 100 gr) tex 64/3

ciach...
Dzieki Ci, dobra kobieto... Jutro raniutko lece na zakupy...
A klełam, ze od Lodowej do zadnej pasmanterii po pracy nie zdaze:)

Ewelina (Lodzianka od calkiem niedawna)

3. Data: 2005-08-10 09:05:14

Od: "Tadela" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pamięci no i jakieś grosiki których nie pamiętam.
> Polanil ma najtańszy jak do tej pory akryl w Łodzi.

Mogę to tylko potwierdzić, sama nabyłam w zeszłym tygodniu cewkę cienkiego
akrylu w kolorze ecru, kupiłam "na kiedyś" bo wyszło bardzo tanio, ale co z
tego można zrobić? sama nie wiem, a może mi coś doradzicie ...
pozdrawiam, Tadela

4. Data: 2005-08-10 09:06:31

Od: " Kamila" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka <m...@g...pl> napisał(a):

> Sklep czynny pn-pt 9-16 soboty różnie.

Witam,

dziękuję za informację -), spróbuję pojechać.
Szkoda, że tak krótko otwarte i w soboty różnie.
Będę musiała wziąć wolne w pracy. Trudno -)

Pozdrawiam Kamila

5. Data: 2005-08-10 19:53:17

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zevi? To gdzie pracujesz? Odezwiesz się na prv.
chyba sie kiedys umawiałyśmy zimą w sprawie frywolitek, czyż nie?
Wtedy miałam nick Gerbil
pzdr.
mampka

6. Data: 2005-08-19 16:48:16

Temat: Re: Tani akryl w Łodzi - Arelan
Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Mampce dałam namiar na Arelan kuzynce z Łodzi i dziś dotarła paczka z
Kocurkiem w 10 kolorach. Jeszcze nie szydełkowałam (zaraz zaczynam), ale
mogę powiedzieć jedno: kolorki są śliczne! Mam biały, granat, błękit,
turkus, jasny pastelowy żółty, ciemny żółty, koralowy, czerwony, liliowy i
jasnoróżowy.
Zamierzam wyprodukować rzecz, którą kiedyś podpatrzyłam w Amsterdamie (jest
nawet w galerii na mojej stronie, tu dokładna linka dla ciekawych:
http://tiny.pl/qwdk), a poza tym chciałam zobaczyć, jakie są kolory - ot
tak, na przyszłość.
To 'coś' na rower miałam zamiar robić z kordonka, ale: z akrylu będzie
grubsze i mocniejsze, poza tym kordonka kaja ariadny 30-gramowego, który
sobie wybrałam, nigdzie nie mogłam kupić, a ze względów ekonomicznych wolę
za tę samą cenę motki 100g, a nie 30g... Zawszeć to jakiś kapelutek jeszcze
wyjdzie :-)

Pozdrawiam,
stynka

~~~~~~~~~~~~~
www.stynka.pl

7. Data: 2005-08-19 16:50:17

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super ochronka na spódniczkę bo się ni wkręci w koło. Kiedyś były takie przy
damskich rowerach - oczywiście nie robione szydełkiem
Władzia - Kwidzyn

8. Data: 2005-08-19 17:26:12

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super ochronka na spódniczkę bo się ni wkręci w koło. Kiedyś były takie
przy
> damskich rowerach - oczywiście nie robione szydełkiem

Przy damkach niektórych są nadal - plastikowe. Ja zamierzam takie sobie
zrobić, coby mieć jedyny i niepowtarzalny - przynajmniej na naszym terenie -
rower :-)

Pozdrawiam,
stynka
~~~~~~~~~~~~~
www.stynka.pl

9. Data: 2005-08-21 20:59:45

Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie ten tani sklep w Łodzi?
kurczę
jakbym chciał kupić wszystko co chcę mieć JUUUUUŻ to mi mojej pensji
początkującego nauczyciela zabraknie :-(

pozdrawiam
puszka

10. Data: 2005-08-21 21:52:13

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie ten tani sklep w Łodzi?

Arelan, Rzgowska 17A

st.

odnośnie wzoru
DRUTY i zaraz bedzie kolrjny problem - jak raglan?
[Szydełko] śliczna sukienka
Bee my Friend by Margaret Sherry
[szydełko] Chwale się - buciki niemowlęce