Tani, dobry materac - jaki?

1. Data: 2015-05-23 16:59:22

Temat: Tani, dobry materac - jaki?
Od: "Antek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coraz bardziej dają mi się we znaki kłopoty z kręgosłupem,
a ponieważ pojawiają się głównie rano, jestem przekonany,
że przyczyną jest materac, na którym śpię. Zresztą jego stan
jest ewidentnie marny.
Szukając w Google otrzymuję ogromną ilość różnych materaców,
przeważnie drogich, których cechy, często wzajemnie wykluczające
się, mają gwarantować 100% zdrowie.
Nie mam zbyt wiele kasy w tej chwili, więc chciałbym kupić
coś taniego, ale równocześnie dobrego. Wiem, że cena nie zawsze
jest związana z jakością, często płaci się za firmę.

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś na podstawie własnego
doświadczenia mógł mi polecić materac dobry, ale tani.
Tapczan jest jeszcze w dobrym stanie, więc chcę zmienić tylko
materac. Musiałby mieć wymiary 200*120 cm.

Pozdrawiam
Antek

2. Data: 2015-05-23 23:45:50

Temat: Re: Tani, dobry materac - jaki?
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 16:59, Antek pisze:

> Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś na podstawie własnego
> doświadczenia mógł mi polecić materac dobry, ale tani.

Własne doświadczenie może być nieakceptowalne przez innych.
Mnie się znakomicie śpi na twardej desce.

3. Data: 2015-05-24 20:21:00

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 23 maja 2015 16:59:23 UTC+2 użytkownik Antek napisał:
> [...]
> Tapczan jest jeszcze w dobrym stanie, więc chcę zmienić tylko
> materac. Musiałby mieć wymiary 200*120 cm.

Mnie się śpi znakomicie na materacu piankowym i moje dolegliwości są znacząco
łagodzone, ale moja ładniejsza połowa zażądała wymiany na sprężynowy bo jej było źle
w komforcie.
Znaczy jednemu pasuje to, innemu tamto a trzeci wygodnie śpi na gołej ziemi.
W necie pełno jest poradników jak dobrać materac, poczytaj, wybierz się do sklepu
gdzie możesz popróbować jak się leży (np. Ikea, Jysk) i jak będzie wiedział jaki typ
materaca lubi Twój własny kręgosłup zapytaj kto może zaproponować coś dla Ciebie.

--
ZZ@private

4. Data: 2015-05-25 13:50:33

Od: "Antek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie się śpi znakomicie na materacu piankowym i moje dolegliwości
> są znacząco łagodzone, ale moja ładniejsza połowa zażądała wymiany
> na sprężynowy bo jej było źle w komforcie.

Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Rozważę materac piankowy,
bo sprężynowy mam i nie jestem z niego zadowolony. Inna rzecz,
że jest już stary i sfatygowany.
Wiem, że są poradniki, w telewizji też są reklamy, ale dotyczą
przeważnie materacy "profesjonalnych", czyli drogich. :-(

Pozdrawiam
Antek

5. Data: 2015-05-25 14:02:18

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 13:50:32 UTC+2 użytkownik Antek napisał:

> [...]
> Wiem, że są poradniki, w telewizji też są reklamy, ale dotyczą
> przeważnie materacy "profesjonalnych", czyli drogich. :-(

Tylko żeby nie było na mnie.
Przyzwoite piankowe są droższe niż bardzo dobre sprężynowe, bo żeby pianka była
pomocna to musi być mocna chemia. Tanie pianki to zło dla kręgosłupa (chociaż moga
być przez kilka tygodni bardzo wygodne).

--
ZZ@private

6. Data: 2015-05-25 14:12:28

Od: "Antek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo żeby pianka była pomocna to musi być mocna chemia.
> Tanie pianki to zło dla kręgosłupa (chociaż moga być przez kilka

OK. Wezmę to pod uwagę. A decyzje są zawsze moje. :-)

Pozdrawiam
Antek

7. Data: 2015-05-25 14:32:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Antek napisał:

> Wiem, że są poradniki, w telewizji też są reklamy, ale dotyczą
> przeważnie materacy "profesjonalnych", czyli drogich. :-(

Telewizji nie oglądam, więc nawet nie wiem do kogo adresowane są
tamtejsze reklamy. Ale choć to modne słowo, to ja bym był ostrożny
z użyciem określenia "profesjonalny" w odniesieniu do materaca.

Jarek

--
Kraj piękny, naród wspaniały, tylko ludzie...

8. Data: 2015-05-25 15:34:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tapczan jest jeszcze w dobrym stanie, więc chcę zmienić tylko
> materac. Musiałby mieć wymiary 200*120 cm.

Hm, drogi czy niedrogi to kwestia względna. W końcu materac to rzecz,
która służy codziennie i przez lata, więc warto na nią wydać trochę więcej.
Ja od ponad roku mam taki z Ikei, z tzw. sprężynami kieszeniowymi:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90257717/

I odkąd go mam, śpię jak dziecko. Chociaż wcześniej nie miałam z tym
większych problemów, to nawet nie przypuszczałam, że materac może mieć
aż taki wpływ na jakość snu.
Kiedy go kupowałam, to była możliwość testowania tego materaca przez 30
dni i ewentualnego zwrotu, ale nie wiem, czy to stała oferta w Ikei.
Spróbuj. Tego modelu chyba nie ma w tym rozmiarze, ale może znajdziesz
jakiś podobny.

Ewa

9. Data: 2015-05-25 16:39:22

Od: "Antek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dni i ewentualnego zwrotu, ale nie wiem, czy to stała oferta w Ikei.
> Spróbuj. Tego modelu chyba nie ma w tym rozmiarze, ale może znajdziesz

Bardzo dziękuję. Właśnie taki materac widziałem w TV, jest on jednak,
jak dla mnie, drogi. Warto jednak wiedzieć od użytkownika, że jest dobry.
Muszę się zastanowić. Wymiaru 120*200, przynajmniej na stronie, nie ma.

Jestem raczej ciężki i żaden materac długo u mnie nie będzie taki, jak nowy.
:-(

Pozdrawiam
Antek

10. Data: 2015-05-25 22:02:29

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 16:39:22 +0200, Antek napisał(a):

> [...]
>
> Jestem raczej ciężki i żaden materac długo u mnie nie będzie taki, jak nowy.

Tym bardziej wybierz się spróbować. Ja np. nie lubię charakterystyki
materacy sprężynowych, a "twarde" z Ikea są dla mnie co najwyżej średnie.
Od paru lat śpię na piankowym za ~800zł właśnie z Ikea i jest OK, ale przy
zmianie na pewno zrobię większe rozpoznanie. Kokosowe wyglądają ciekawie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!
Wiertarka akumulatorowa
Drewnołupacz - fajny patent, prosty i skuteczny
Cheap Gucci T-shirt A&F T-shirts Armani T-shirts LV T-shirt D&G T-shirt Burberry T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirt www.FashionLeader.nl
Cheap D&G Shoes Prada shoes Tod's Shoes Hermes Shoes Gucci Shoes Dsquared2 Shoes LV Shoes Dior Shoes Bally Shoes wholesale www.FashionLeader.nl