Tasma klejaca odporna na warunki atmosferyczne

1. Data: 2002-07-16 17:09:26

Temat: Tasma klejaca odporna na warunki atmosferyczne
Od: "Hadaar" <h...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuje przymocowac mocowanie do moskitiery do okien (plastikow) w ktorch
nie chce wiercic dzior. Czy istnieje jakas w miare mocna tasma (tasma z
klejem) odporna na deszcze i inne niesprzyjajace warunki atmosferyczne ktora
moglbym do tego uzyc?

Pzdr,

Hadaar

1. Data: 2002-07-17 05:56:40

Od: "Andrzej Matławski" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hadaar <h...@n...interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ah1jvj$65a$...@n...tpi.pl...
> Witam,
>
> Potrzebuje przymocowac mocowanie do moskitiery do okien (plastikow) w
ktorch

Ja to zrobilem na kawalki tasmy rzepowej (latwy demontaz np. do mycia
okien). Ze wzgledu na spora grubosc takiego polaczenia, przestrzen miedzy
rzepami wypelniona przyklejona gabka podkladowa od paneli. Dziala doskonale.
Pozdrowienia
Andrzej

1. Data: 2002-07-18 12:39:14

Od: "$kala" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hadaar" <h...@n...interia.pl> napisał w wiadomości

> Czy istnieje jakas w miare mocna tasma (tasma z
> klejem) odporna na deszcze i inne niesprzyjajace warunki
> [...]
W OBI i pewnie w innych tego typu marketach sa gotowe zestawy (moskitiera + tasma
rzepowa) TESA czy jakos tak - bardzo wytrzymala ta tasma, a mozna ja sama kupic
oddzielnie.

Pozdro,
Aga $kala Stawska

sufit