Taśma silikonowa uszczelniająca - jak użyć?

1. Data: 2017-04-22 12:52:49

Temat: Taśma silikonowa uszczelniająca - jak użyć?
Od: "EZ" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Prześledziłam informacje w Internecie na temat
zaklejenia małego wycieku zimnej wody z rury
doprowadzającej, przynajmniej jako rozwiązanie
tymczasowe.
Wyszło mi, że w moim przypadku, najlepszym
rozwiązaniem byłoby zastosowanie taśmy silikonowej.
Kupiłam taśmę silikonową uszczelniającą o nazwie
Trytyt na Allegro, wg opisu samospajalną, zabezpieczającą
wycieki. Specjalnie pilnowałam żeby nie była to taśma
do gwintów, bo rozumiem, że to jest coś innego.
Spodziewałam się, że po usunięciu folii zabezpieczającej
taśma będzie się kleiła, do rury albo do siebie.
Nic się nie klei.

Jak ją zastosować?
Czy trzeba kupi jakiś klej? Jeśli tak, to jaki?
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
EZ

2. Data: 2017-04-22 14:53:49

Temat: Re: Taśma silikonowa uszczelniająca - jak użyć?
Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2017 o 12:52, EZ pisze:
> [...]
> Nic się nie klei.
>
> Jak ją zastosować?
> Czy trzeba kupi jakiś klej? Jeśli tak, to jaki?

http://www.trytyt.com/silikonowe-tsx/pl/oferta/izolo
wanie-polaczen-kabli-i-przewodow/tasmy-izolacyjne/ta
sma-silikonowe-tsx

--
Kaczin

3. Data: 2017-04-22 15:06:56

Od: "EZ" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaczin" <j...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> http://www.trytyt.com/silikonowe-tsx/pl/oferta/izolo
wanie-polaczen-kabli-i-przewodow/tasmy-izolacyjne/ta
sma-silikonowe-tsx

Czytałam to jeszcze przed kupienim. Żeby ten opis zastosować
taśma musiałaby się wpierw kleić.
Czy ktoś skutecznie taką taśmę zastosował?

Pozdrawiam
EZ

4. Data: 2017-04-22 17:06:29

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2017 15:06, EZ pisze:

> Czytałam to jeszcze przed kupienim. Żeby ten opis zastosować
> taśma musiałaby się wpierw kleić.
> Czy ktoś skutecznie taką taśmę zastosował?

Zastosował. Skutecznie. Poproś kogoś bardziej umnego,
by Ci wytłumaczył, co producent tam napisał. Będzie
pani zadowolona. ;)

Test
Czym uszczelnić szpary?
zółta trawa po basenie