Tatar z kurczaka

91. Data: 2016-08-26 22:54:32

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo panowie śmieciarze to rzeczywiście pod domem hałasują. Wszystko
> zależy, jak rozumieć "pod". Jak już się ktoś tak martwi o moje hałasy,
> to "moja" Biedronka jest mniej więcej km od domu. Ale to nie zmienia
> faktu, że jest najbliższym sklepem.

100 metrów.

92. Data: 2016-08-26 22:56:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I najlepiej nic sobie nie wyparzać.

A jeśli już, to lepiej gębę.

Jarek

--
Dajcie, bracie, kubeł wody:
ręce myć, gębe myć,

93. Data: 2016-08-26 22:57:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 20:13:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-08-25 22:10, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Cytrynę, żeby była dobra, to akurat trzeba dobrze wymacać.

Ja biore "na wech". I musi byc mocno wybarwiona. Jednak, odkad sprobowalam
DOJRZALYCH na sloneczku moich wlasnych cytryn, od tych sklepowych mnie
bardzo odrzucilo. Coz, czasem kupie (do sernika na skorke np), ale np do
herbaty to ja juz tylko moje kalamondynki, o niebo lepsze niz cytryny.
Cytryn wlasnych zreszta tylko kilka mam, a kalamondynek piec pelnych owocow
krzakow, wystarczy do wiosny :-)

94. Data: 2016-08-26 22:58:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 20:14:11 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-08-25 22:05, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Panowie śmieciarze bardziej hałasują.

I to ma byc pocieszenie, ze wszyscy RAZEM halasuja JESZCZE BARDZIEJ?

Teraz mam 200 m do bramy i za lasem, wiec dla mnie wsio rybka, moga sobie
nawet bigbit na pojemnikach uprawiac.

95. Data: 2016-08-26 23:00:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 20:26:28 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-08-25 22:25, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Bo tzw. "syf i malaria" nie jest żadnym znakiem firmowym Biedronki. Jak
> obsługa sklepu dba o swoje miejsce pracy, jak klienci (często codzienni
> goście) dbają o miejsce, które nawiedzają - to jest porządnie, czysto,
> wszystko ładnie poukładane, kasjerki witają i żegnają uśmiechem. To
> zależy od ludzi.

> I ja mam swoje tipy biedronkowe.

No mysle :-)
Cos jest takiego w Biedronce, ze nawet jak nie musze, to i tak tam
zajezdzam, z ciekawosci, majac ja po drodze :-))

96. Data: 2016-08-26 23:00:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 20:36:34 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-08-25 22:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

jajkami. I jak dotąd żadna zaraza mnie nie zaatakowała.

> Drożdże za to już nie bardzo.

Dlaczego?

97. Data: 2016-08-26 23:04:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to ma byc pocieszenie, ze wszyscy RAZEM halasuja JESZCZE BARDZIEJ?
>
> Teraz mam 200 m do bramy i za lasem, wiec dla mnie wsio rybka, moga sobie
> nawet bigbit na pojemnikach uprawiac.

Mnie żaden bigbit nie przeszkadza. I tak sypiam ze stoperami.

98. Data: 2016-08-26 23:04:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja Ci teraz sekret zdradzę, a potem porządnej cytryny nie uświadczę...

Cytryny czasem sobie przywożę z krajów cytrynowych. Przydomowe takie.
W ilościach znacznych. Jasne, że mogę sie podzielić.

Jarek

--
Znasz-li ten kraj,
Gdzie cytryna dojrzewa,

99. Data: 2016-08-26 23:05:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

jajkami. I jak dotąd żadna zaraza mnie nie zaatakowała.

> Dlaczego?

A co, żyją w MŚK?

100. Data: 2016-08-26 23:09:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.08.2016 o 22:41, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-08-26 22:38, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Oj już kilka razy takie wyobracane trafiłam.
> Wolę już te papryczkowe, na wagę.

Ja też, ale nie zawsze są.

Ewa

Mastercook kuchenka gazowa