Tatar z kurczaka

141. Data: 2016-08-27 22:11:09

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 21:49, Trefniś pisze:
> [...]
zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html
uza-mozgu-znalezli-pasozyta,77385.html

> Ciekawym, co wnoszą do dyskusji Twoje linki?

No, motto: myj ręce :-)

--
animka

142. Data: 2016-08-27 22:20:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-08-27 21:49, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

Czytaj fuckty, będziesz zdrowsiejszy.

143. Data: 2016-08-27 22:21:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-08-27 22:08, obywatel masti uprzejmie donosi:

zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html

> zawsze mnie zastanawiało skąd biorą się ludzie czytający te bzdury i
> inne Fuckty

Z łazienki. Właśnie wzięli ręce i umyli.

144. Data: 2016-08-27 22:32:04

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 21:52, Animka pisze:

> Może w sklepach malarskich, budowlanych (np. OBI) są?

bezproblemowo, pierwsze z brzegu
http://www.eco-market.pl/kosz-metalowy-110l-z-kolami
?gclid=CKnVtP234s4CFer3cgod8T0MnQ
tylko jest problem, bo z reguły firmy sprzątające mają swoje...
pozdr
Stefan

145. Data: 2016-08-27 22:34:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-08-27 21:51, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Juz tam nie pójdę, a raczej nie pojadę. Mam do jednej pare przystanków w
> prawo, a do drugiej pare przystanków w lewo.
> Najpierw kupiłam w jednej cukier. Wyrzuciłam. Ostatnio jak przechodziłam
> obok drugiej to przypomnialo mi się, że mąka w domu sie kończy, więc
> weszłam i kupiłam tortową. Miała grudki i w ogóle potem się okazało, że
> jedzenie z niej niedobre. Wyrzucilam.

Nosz bym napisała skargę do prezesa Soaresa

146. Data: 2016-08-27 22:34:57

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może w sklepach malarskich, budowlanych (np. OBI) są?

nawet takie
http://www.eco24.pl/pojemniki_na_odpady/metalowe_kon
tenery_kp
pozdr
Stefan

147. Data: 2016-08-27 22:58:17

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2016 o 22:11 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html
uza-mozgu-znalezli-pasozyta,77385.html

> No, motto: myj ręce :-)

W porządku, jednoznacznie nie wynikało :)

--
Trefniś

148. Data: 2016-08-27 23:01:01

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2016 o 22:20 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-08-27 21:49, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html
uza-mozgu-znalezli-pasozyta,77385.html

> Czytaj fuckty, będziesz zdrowsiejszy.

Inne znów głoszą: "żyj brudniej, jedz czyściej".
Będzie trudno utrafić "w punkt".

--
Trefniś

149. Data: 2016-08-28 18:15:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Aug 2016 21:59:09 +0200, Animka napisał(a):

> OK, ale ja ten detergent bym mimo wszystko czuła w jedzeniu

Nie ma takiej możliwości - jeśli porządnie wypłukane, to nie ma śladu
dstergentu, z samej jego zasady.

150. Data: 2016-08-28 22:21:09

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> OK, ale ja ten detergent bym mimo wszystko czuła w jedzeniu i byłoby mi
> niedobrze. Wolę myć pod kranem samą wodą.
> Naczynia myję płynem do mycia naczyń, ale bardzo dobrze płuczę.

Pomyśleć, że jak kilka lat temu w jakiejś fabryce spożywczej wyszli na
przeciw oczekiwaniom klientów i w trosce o nich wymywali Złe Bakterie
płynem do naczyń (wypłukując potem dokładnie resztki z zakamarków, to
ci niewdzięcznicy tego nie docenili. Wielka afera na cztery fajery była
przez tych awanturników.

Jarek

--
Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.
Tłuszcze trans nie tylko w margarynie