Tatar z kurczaka

191. Data: 2016-09-06 18:26:58

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-06 o 16:16, Animka pisze:

> Już nie pamiętam kiedy jadłam rosół z kury, chyba jako dzieciak.

Nie lubisz, czy z jakichś innych powodów?

192. Data: 2016-09-06 18:28:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-06 17:01, obywatel Animka uprzejmie donosi:

Paluszki też nie?

193. Data: 2016-09-06 20:05:06

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-06 18:25, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Bez znaczenia wczesny czy późny socjalizm. Chodzi o to że dawniej
> kurczak nadawał się na rosół, co dzisiaj nawet trudno sobie wyobrazić.

Raczej na rosołek.
BTW masz coś mało pojemne czasowo to "dawniej".

194. Data: 2016-09-06 22:12:16

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Raczej na rosołek.

A to już chyba z kurczaczka?

Jarek

--
Na wojnie trzeba się odżywiać dobrze i pożywnie, żeby można było znosić
wszystkie wysiłki marszów. Więc chciałem, panu zrobić wielką uciechę

195. Data: 2016-09-06 22:15:13

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> A tak na temat, masz coś do dodania?

"Złapał Kozak Tatarzyna, a Tatarzyn za łeb trzyma". Może być?

Jarek

--
Idzie drogą kurcze blade, pcha taczki z dobytkiem.
Przepędzono je z kurnika. bo chore i brzydkie.

196. Data: 2016-09-07 02:46:46

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chłop jadł wtedy, gdy sam był chory, albo kura była chora.
> A krupnik jadł niedogotowany.

LOL:-)

--
animka

197. Data: 2016-09-07 02:49:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-06 o 18:25, Trybun pisze:

> Bez znaczenia wczesny czy późny socjalizm. Chodzi o to że dawniej
> kurczak nadawał się na rosół, co dzisiaj nawet trudno sobie wyobrazić.

Tak, ake do kurczaka moja matka dodawała mięso wołowe.
Ja gotuję rosól tylko na szpondrze. Potem mięso mielę i robie
paszteciki. dawniej robilam pierogi, bo szybciej, ale pierogi jakieś
grube (ciasto) mi wychodzą ostatnio.

--
animka

198. Data: 2016-09-07 02:51:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-06 o 18:26, Trybun pisze:

> Nie lubisz, czy z jakichś innych powodów?

Kur nie sprzedają. Nie bedę "latala" po całej warszawie i szukała kury
(oskubanej oczywiście i niezamrożonej).

--
animka

199. Data: 2016-09-07 07:21:32

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2016 o 20:05 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-09-06 18:25, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Raczej na rosołek.
> BTW masz coś mało pojemne czasowo to "dawniej".

Chyba nie widzi też istotnej różnicy między rosołem z kury, a owym
rosołkiem.
Dlatego nawet określeń kura i kurczak używa zamiennie.

--
Trefniś

200. Data: 2016-09-07 14:31:51

Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-06 o 20:05, Qrczak pisze:

> Raczej na rosołek.
> BTW masz coś mało pojemne czasowo to "dawniej".

Możesz zdefiniować owo pojecie "rosołek"?

Kolejny zarzut w którym nie wiem o co chodzi. W tym przypadku "dawniej"
to tylko tak ogólnie, bo dzisiaj także są kurczaki z których da się
ugotować rosół. Problematyczny jest tylko ogólny dostęp do nich.

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.
Tłuszcze trans nie tylko w margarynie