Teatr

1. Data: 2014-11-14 22:56:10

Temat: Teatr
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Myślicie że Teatr w polsce odreagowuje katolicką hipokryzje, bo co spektakt to nadzy
aktorzy, nawet lektury jak Skąpiec Moliera, też na nago?

- Gdy jestem obnażona, widzowie są zapraszani na scenę, żeby mnie nasmarować, i jest
to eksperyment, który bardzo dużo wprowadza w świat teatru - mówiła o swoim
doświadczeniu nagości w spektaklu "Skąpiec" Joanna Drozda.

http://m.bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,106506,1412
2573,Pelen_nagosci_spektakl_w_Teatrze_Polskim__ZDJEC
IA_.html

http://www.fakt.pl/powazne-polskie-teatry-opanowala-
oburzajaca-pasja-ohydnej-nagosci,artykuly,431859,1.h
tml

nagość w teatrze llipsspill Jerozolima Warszawa: http://youtu.be/wXcLjGMIXQo