Technika sępienia

31. Data: 2004-12-07 07:47:04

Temat: Re: Technika sępienia
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95B850481626Fewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
| "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in
| news:cp2j4j$586$1@atlantis.news.tpi.pl:
|
| > , groszek
| >| ozdobny wieloletni,...
|
| > Może biały?
|
| A chcesz?
| To czemu dopiero teraz sie przyznajesz?

Brak systematyczności:-( Znaczy trzy razy już siałam i nic, będę próbować
znowu w przyszłym roku.

Pozdrawiam, Basia.

32. Data: 2004-12-07 07:56:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:cp33tl$6oe$1@atlantis.news.tpi.pl...
| <w...@b...pl> wrote in message

| Czy moze byc zielony plot? ;)

"z czymś zielonym i żywym"?

| Odtad najlepiej na spotkania jechac ubranym na zielono ;)
| (chociaz mozna tez miec zielono w glowie)

Można? A jest tu ktoś, kto nie ma zielono w głowie? To może nich taki ktoś
lepiej zmieni listę dyskusyjną?
Koszulki to bardzo dobry pomysł i apeluję, by "Starszyzna" się tym zajęła.
Może jakieś logo, godło?

| Poczatkujacy ogrodnicy sa mile widziani, wszak sa oni jeszcze calkiem
| zieloni w tych sprawach ;)

"Grasz w zielone?.....Masz zielone?...." jak to było dalej?

Pozdrawiam, Basia.

33. Data: 2004-12-07 08:23:48

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak systematyczności:-( Znaczy trzy razy już siałam i nic, będę próbować
> znowu w przyszłym roku.

Jeśli Cię to pocieszy, to ja też nie mogę się dochować żadnego i też mam
parę prób za sobą. Złe nasionka, czy co?

Z pozdrowieniami, Maria

34. Data: 2004-12-07 08:50:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

(...)
> Koszulki to bardzo dobry pomysł i apeluję, by "Starszyzna" się tym zajęła.
> Może jakieś logo, godło?

Koszulki zielone z aktualnym godłem roku - akurat w zimie można
przygotować.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2004-12-07 08:51:06

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się zdenerwuję, to naprawdę zrobię grafik! Wiersze - rośliny,
kolumny -
> grupowicze i krzyżyki w odpowiednich miejscach na przecięciach! Tylko
> krzyżyki to już sami będziecie stawiać;-)

Chcesz machnąć encyklopedię ?
Na dodatek aktualną ?

Pozdrawiam w osłupieniu
Teresa

36. Data: 2004-12-07 09:04:03

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...pl> wrote in

> Jeśli Cię to pocieszy, to ja też nie mogę się dochować żadnego i też
> mam parę prób za sobą. Złe nasionka, czy co?

Hmm, dziwne.. moj sie sam sieje i rozlazi po ogrodku (tu uklony dziekczynne
dla Marty, ze sie zlitowala nad takim jednym spod schodow i dala sobie go
wtrynic, wiec nie skonczyl zadeptany :-).
Btw. jak to nazwac w kategoriach sepienia? Takie wtrynienie lupu sepowi?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

37. Data: 2004-12-07 09:24:54

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:Xns95B866405C8AAewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...

> Btw. jak to nazwac w kategoriach sepienia? Takie wtrynienie lupu
sepowi?

Tuczenie sępów na stłuszczone ogródki? ;-)

Pozdrawiam
Ewa

38. Data: 2004-12-07 09:47:48

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak należy sępić? Dotychczas miałem przyjemność dając coś komuś.
> Skoro to politycznie niepoprawne,

> Pozdrawiam, zasępiony Mirzan

Poprawne jak najbardziej na tej grupie. To wręcz sens istnienia tej grupy.
Statystyczny Jurek pewnie potwierdziłby, że około połowy postów na grupie
dotyczy właśnie sępienia. Tak powstają znajomości, sympatie i przyjaźnie
między grupowiczami.
Fakt, nie przepadam za określeniem 'sępienie'.
Bardziej podoba mi się: obdarowanie, podarowanie. To milsze dla mojego ucha.
Ale to tylko takie moje - indywidualne. Skoro jednak, demokratycznie
maskotką roku wybrany został sęp, to muszę się demokratycznie z takim
wyborem pogodzić.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

39. Data: 2004-12-07 09:54:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cp3sbn$ri8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
8...

> sepowi?
>
> Tuczenie sępów na stłuszczone ogródki? ;-)

Nasępianie? Albo wsępianie?

Pozdrawiam, Basia.

40. Data: 2004-12-07 10:00:31

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora