Tekieli ??

1. Data: 2023-05-19 17:59:10

Temat: Tekieli ??
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie ma dziewczyna szczęścia w życiu ?

2. Data: 2023-05-20 08:50:00

Temat: Re: Tekieli ??
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2023 o 17:59, XL pisze:
> No nie ma dziewczyna szczęścia w życiu ?

Co za Tekla? No i to szczęście, co to właściwie za ptica? Czy aby nie
jest tak że to coś  cudze mierzymy naszą własną miarą?

3. Data: 2023-05-20 23:14:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 20 maja 2023 o 08:50:06 UTC+2 Trybun napisał(a):
> Co za Tekla? No i to szczęście, co to właściwie za ptica? Czy aby nie
> jest tak że to coś cudze mierzymy naszą własną miarą?

Ech...
https://www.tvp.info/69951327/kacper-tekieli-zginal-
w-alpach-justyna-kowalczyk-zabrala-glos-po-smierci-m
eza-wzruszajacy-wpis-mistrzyni-olimpijskiej

4. Data: 2023-05-24 11:03:37

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2023 o 23:14, XL pisze:
> Ech...
> https://www.tvp.info/69951327/kacper-tekieli-zginal-
w-alpach-justyna-kowalczyk-zabrala-glos-po-smierci-m
eza-wzruszajacy-wpis-mistrzyni-olimpijskiej

Tak, tylko to źródło danych. Na jakiej podstawie miałbym wierzyć w
cokolwiek co prezentuje to medium? Oni nie zwykli informować oni ZAWSZE
próbują urobić, i temu służą te ich informacje.

5. Data: 2023-05-24 22:21:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 24 maja 2023 o 11:03:43 UTC+2 Trybun napisał(a):
> [...]
> cokolwiek co prezentuje to medium? Oni nie zwykli informować oni ZAWSZE
> próbują urobić, i temu służą te ich informacje.

Co Ty pleciesz? O jakkm ,,medium" mówisz? Ja piszę o nieszczęściu i osobistej
wielkiej stracie kobiety, którą lubię i poważan, i której bardzo współczuję, bo nie
zaznała szczęścia od wielu lat i znalazła je dopiero u boku tego mężczyzny. Na tak
krótko. :(

6. Data: 2023-05-25 08:15:32

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2023 o 22:21, XL pisze:
> [...]
zaznała szczęścia od wielu lat i znalazła je dopiero u boku tego mężczyzny. Na tak

O TVP Info.  Jako że unikam tego medium jak mogę to zapytam, czy
komentujesz słowa Justyny np o tym braku szczęścia czy tylko taka
interpretacja.

7. Data: 2023-05-26 21:33:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 25 maja 2023 o 08:17:27 UTC+2 Trybun napisał(a):
> [...]
> O TVP Info. Jako że unikam tego medium jak mogę to zapytam, czy
> komentujesz słowa Justyny np o tym braku szczęścia czy tylko taka

Ale co ma do tego TVP? WSZYSTKIE media mówią o śmierci Kacpra Tekieli. To, że do
Ciebie w Twoim medium wiadomość nie dotarła, to aż dziwne.
Interpretacja moja? - nie, to stwierdzenie faktu. Znając koleje losu tej sympatycznej
i sławnej sportsmenki nie trzeba się silić na żadne ,,interpretacje" - stwierdzenie
o braku szczęścia jest oczywistą konstatacją.

8. Data: 2023-05-29 12:12:34

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2023 o 21:33, XL pisze:
> [...]
sympatycznej i sławnej sportsmenki nie trzeba się silić na żadne ,,interpretacje" -
stwierdzenie o braku szczęścia jest oczywistą konstatacją.

Pytanie powinno brzmieć - co do tego ma złośliwy notoryczny kłamca i
manipulant.. Odpowiedź - dla mnie wszystko, nie wierzę w ani jedno ich
słowo.
 Nie znałem wcześniej p. Tekieli. Ale to nie ma znaczenia dla istoty
sprawy. Mowa była szczęściu czy jego braku w postrzeganiu tego zjawiska
przez ludzi niezwianych z sprawą. Wiesz jak tu na wsi tytułują kalekę? -
Ni mniej ni więcej - "nieszczęśliwy", a sama chyba przyznasz że to z ich
strony zbyt daleko idąca interpretacja,a bo jego o zdanie nawet nie
pytają..

9. Data: 2023-05-30 08:27:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 29 maja 2023 o 12:13:11 UTC+2 Trybun napisał(a):
> [...]
> Ni mniej ni więcej - "nieszczęśliwy", a sama chyba przyznasz że to z ich
> strony zbyt daleko idąca interpretacja,a bo jego o zdanie nawet nie

Sorry, ale pier...sz jak potłuczony. Bez ładu i składu. Ja o niebie, Ty o chlebie. I
jeszcze o mediach pieprzysz w kontekście politycznym przy każdej durnej okazji, nawet
przy tej. Żenada.

10. Data: 2023-05-30 12:44:32

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2023 o 08:27, XL pisze:

> Sorry, ale pier...sz jak potłuczony. Bez ładu i składu. Ja o niebie, Ty o chlebie.
I jeszcze o mediach pieprzysz w kontekście politycznym przy każdej durnej okazji,
nawet przy tej. Żenada.

Tylko próbuje podyskutować na temat stosownie do jej tematyki. A czymś
takim jest postrzeganie "szczęścia". Ale w sumie nie wiem teraz co dla
Ciebie ma być tematem.

Pamięci katyńskiego zbrodniarza mówimy nie!
Panu Bogu świeczkę i diabłu ogarek czyli lewacka obłuda w typowym wydaniu.
Miasto imienia katyńskiego zbrodniarza.
Kobiety narodu ,,uciśnionego przez nazistów".
na kiblu www.gazetach -> ça ( me ) fait chier (o; automatiquement ;o)