Telefony "służbowe" (długie)

11. Data: 2004-01-27 10:50:20

Temat: Re: Telefony "służbowe" (długie)
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv5a6c$3ft$1@news.onet.pl,
misiczka <U...@w...pl> typed:

> To mogłoby je "rozochocić" tylko bardziej ;)
> A może raz na jakiś czas odbierzesz telefon męża?
>
> Swoją drogą - jemu pewnie to w jakimś stopniu sprawia przyjemność -
> baby do niego wydzwaniają i jeszcze proszą o radę - każdy lubi czuć
> się ważny... BTW- nie zwróciło jego uwagi to, że wydzwaniają do niego
> osoby płci żeńskiej, a męskiej nie? ;->

Zwróciło, zwłaszcza że płeć w firmie rozkłada się dość równomiernie. Z tym,
że to nie są jakieś podlotki, ale kobiety w większości mężate, dzieciate --
więc tym bardziej mnie to wścieka, bo <retorycznie>od czego one mężów
mają</retorycznie>? Dla
jasności -- nie czuję się zazdrosna ani zagrożona, ufam TŻ -- jestem po
prostu zła, bo ja rozumiem, że jest się ofiarą losu i nawet kliknięcie na
ikonę "uruchom program" w windowsach stanowi nie lada wyzwanie, albo
pierwsza zauważona rysa na służbowym aucie wprawia w przerażenie -- toteż
swoje rozdrażnienie dzielę po równo między koleżanki (bo dzwonią) i TŻ (bo
odbiera).

Pozdrawiam,
Karola

12. Data: 2004-01-27 10:54:00

Temat: OT
Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bv5a6c$3ft$1@news.onet.pl>, ze U...@w...pl
twierdzi...
|BTW- nie zwróciło jego uwagi to, że wydzwaniają do niego osoby płci
|żeńskiej, a męskiej nie? ;->

Bo panowie wiedza jaka bezyne wlac do samochodu i jak uruchomic program
w windowsach?

MSPANC

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

13. Data: 2004-01-27 11:35:45

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> [...] swoje rozdrażnienie dzielę po równo między koleżanki
> (bo dzwonią) i TŻ (bo odbiera).

A TŻ to wydzwanianie nie przeszkadza? Tzn. w ujęciu szerszym niż zwykłe
rozdrażnienie ósmym-dzisiaj-telefonem-od-bezradnej-niuni?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

14. Data: 2004-01-27 12:02:35

Temat: Re: OT
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> Bo panowie wiedza jaka bezyne wlac do samochodu i jak uruchomic program
> w windowsach?
>
> MSPANC

Moim zdaniem to tylko preteksty ;-P
Znam niejedną kobietę, która zna się na windowsach i benzynie ;-P

pozdrawiam, misiczka

--
Ludzie dzielą się na tych, którzy kochają koty
i na tych, pokrzywdzonych przez los (O. Wilde)

15. Data: 2004-01-27 12:05:39

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dzieciate --
> więc tym bardziej mnie to wścieka, bo <retorycznie>od czego one mężów

Hehehe, właśnie dlatego dzwonią. Znudzone dziećmi i własnym mężem ;) Nie
wiesz, że najlepiej smakuje zakazany owoc? :)
Ja na Twoim miejscu sprawdziłabym, czy to aby na pewno są koleżanki w
liczbie mnogiej, czy w pojedynczej...

pozdrawiam, misiczka

--
Kobiety są po to, by je kochać, a nie po to, by je rozumieć
http://www.misiczka.com

16. Data: 2004-01-27 12:22:32

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> znudziło
>
> Nie potrafi odmowic kobiecie :)
> Mam podobnie, nie potrafie odmowic jak mnie baba prosi -i czesto zle na
> tym wychodze.

Niepotrzebnie nawiazujesz kontakty z BABAMI... ;))

Pzdr
Ks

17. Data: 2004-01-27 12:48:15

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Niepotrzebnie nawiazujesz kontakty z BABAMI... ;))

Czyżbyś był(a) zdania, że "społeczeństwo dzielimy na:
kobiety, mężczyzn i baby"?

Pozdrawiam
Qwax

18. Data: 2004-01-27 12:49:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bv5kk4$qrb$1@news.onet.pl...

napisał w wiadomości

uruchomic program

> Moim zdaniem to tylko preteksty ;-P
> Znam niejedną kobietę, która zna się na windowsach i
benzynie ;-P

Szczególnie jak "windowsy" myje benzyną ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

19. Data: 2004-01-27 12:50:18

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jan 2004 11:39:54 +0100 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl>
wrote:
> Nie potrafi odmowic kobiecie :)
> Mam podobnie, nie potrafie odmowic jak mnie baba prosi -i czesto zle na
> tym wychodze.

Idź na kurs asertywności "jak powiedzieć 'nie'" ;-)

Jak kobieta usilnie nalega i używa "uroków", to pewnie też ulegnę, ale
z drugiej strony nie wyobrażam sobie, żeby to się działo parę razy
dziennie ;)

20. Data: 2004-01-27 13:00:14

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv5i6u$jpe$1@atlantis.news.tpi.pl,
Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl>
typed:

> A TŻ to wydzwanianie nie przeszkadza? Tzn. w ujęciu szerszym niż
> zwykłe rozdrażnienie ósmym-dzisiaj-telefonem-od-bezradnej-niuni?

No właśnie ciężko mi to określić. Niby mówi, że mu przeszkadza, ale za
chwilę znowu odbiera i cierpliwie tłumaczy jakiejś oślicy bagiennej zasady
obsługi programu -- któremu to programowi było poświęcone tygodniowe
szkolenie nie dalej jak trzy tygodnie temu, a w dodatku każdy dostał e-mail
i telefon do programistów na wszelki wypadek. Na moje pretensje reaguje
"Tak, tak, to był ostatni raz", po czym ...znowu coś którejś tłumaczy. I
dlatego proszę bardziej o radę co _z nim_ zrobić w tej kwestii, bo jak tak
dalej pójdzie, to codziennie będziemy mieli spięcia o te telefony. Mam
wrażenie, że on po prostu nie umie sobie poradzić z tą sytuacją -- nie wie,
jak je odesłać na bambus tak, żeby się nie poobrażały -- niestety w tej
firmie relacje między pracownikami są pilnie śledzone przez naczalstwo i
jednostki "nieprzystosowane" do pracy zespołowej są eliminowane...

Pozdrawiam,
Karola

Gdzie pogadać o nastolatkach?
Umowa rodzinna
Re: telewizor
Jak sprawdzić dlaczego dziecko ma problemy z ortografią
Odp: [DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... było zadzrość o czat