[OT] [SPAM] [NTG]

11. Data: 2003-01-11 13:56:57

Temat: Re: [OT] [SPAM] [NTG]
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję zajrzeć na xox.pl/~zamsz a szczególnie pod link Expiertyza.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

12. Data: 2003-01-11 15:01:59

Temat: Telekomunikacja Polska SA Abuse, Abuse WP.PL
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zarzad Telekomunikacji Polskiej SA
Zespol Abuse

Wirtualna Polska SA
Zespol Abuse

Dotyczy waszego klienta:

Czy Telekomunikacja Polska nie moze , nie potrafi, zobowiazac swoich
klientow, uzytkownikow internetu, do przestrzegania obowiazujacego w
Polsce prawa, zasad korzystania z internetu i zasad Netykiety,
aby sie powstrzymywali od wysylania na grupy dyskusyjne chamskich
odpowiedzi.

W zadnym kraju europejskim, nie ma tak wielu zdarzen Internet Abuse jak
w polskim usenecie.

Jest grupa pl.sci.medycyna, i co tutaj robi osoba, wysylajaca te
obrazliwe, chamskie teksty.

Tematy byly konkretne, dyskusja merytoryczna dotyczy bezpiecznej formy
udzielania pord medycznych przez internet i grupy dyskusyjnej
pl.sci.medycyna,
metod identyfikacji lekarzy,
metod identyfikacji osob podszywajacych sie pod lekarzy
i standardow prawa o wykonywaniu zawodu lekarza, okreslonych przez
Naczelna Izbe Lekarska.

Temat jest wysoce specjalistyczny, zostal rozwiazany w UE, w Stanach,
Kanadzie i nie ma powodu, aby ktokolwiek osmielal sie chamsko
przeszkadzac, w omowieniu tego tematu w Polsce, na grupie dyskusyjnej
pl.sci.medycyna.

I oczekuje ze Telekomunikacja Polska SA,
podejmie dzialania, aby wasz klient wszystkich publicznie preprosil
i zobowiazal sie do korzystania z internetu zgodnie z obowiazujacym
regulaminem.

Jacek

Post # 1
###############################
From:
"WiseMan" <w...@w...pl>
Newsgroups:
pl.sci.medycyna
Re: Re:
Date:
Sat, 11 Jan 2003 12:31:16 +0100
Sat, 11 Jan 2003 11:31:12 +0000 (UTC)
Normal

Jak mozna byc tak "stuknietym". Wiadomo o kim mowie.

--

\/\/ I S E |\/| A N ;-)
Wiedza nie ma właściciela. Ludwik Pasteur

Post 2
W tym poscie wspiera i wyraza aprobate, dla internetowego abusera, ktory
naruszal moje prawa autorskie i ktory pisze strony internetowe www o
innych osobach, w celu naruszenian ich dobr osobistych
########
From:
"WiseMan" <w...@w...pl>
Newsgroups:
pl.sci.medycyna
Re: [OT] [SPAM] [NTG]
Date:
Sat, 11 Jan 2003 10:06:56 +0100
Sat, 11 Jan 2003 09:06:47 +0000 (UTC)
Normal

Pracuj pracuj :)

--

\/\/ I S E |\/| A N ;-)
Wiedza nie ma właściciela. Ludwik Pasteur
#GG: 3226283

Post # 3
W tym poscie , w temacie dotyczacym wykorzystania przez jedna osobe 3
kont e-mail do jednoczesnego pisania na grupe pl.sci.medycyna
i atakowania innego uzytkownika, przez rzekomo 3 osoby,
znow zamieszcza te chamskie i obrazliwe teksty.
########
From:
"WiseMan" <w...@w...pl>
Newsgroups:
pl.sci.medycyna
Re: Sayonara [ot]
Date:
Sat, 11 Jan 2003 09:59:47 +0100
Sat, 11 Jan 2003 08:59:37 +0000 (UTC)
Normal

Najprawdopodobniej jest ciezko chory. I nie ma bliskich ktorzy
mogliby mu
pomoc, albo wykrecic numer do psychiatryka...

--

\/\/ I S E |\/| A N ;-)
Wiedza nie ma właściciela. Ludwik Pasteur
#GG: 3226283

(koniec cytatow internetowego abusera)

13. Data: 2003-01-11 17:05:08

Temat: Re:
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Expierd returns back.:-)))
>Expierdzie - może ci podesłać baterie do twego kolegi.:-)))
Tylko napisz, czy to R3, R6 czy R14.:-)))
Aha i oglądanie pornografii dziecięcej (jak ty postępujesz) aczkolwiek
nie jest karalne, to jest źle oceniane i jeślibyś trafił nie daj Boże do
celi, to wiedz, że tam też korzystają z Usenetu od czasu do czasu;
choć idę o zakład, żebyś sam o wszystkim opowiedział współwięźniom -
wtedy kolega (i wydatki na baterie) byłby dla ciebie niepotrzebny.

14. Data: 2003-01-11 18:08:57

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki wrote:
> )
> Tylko napisz, czy to R3, R6 czy R14.:-)))
> Aha i oglądanie pornografii dziecięcej (jak ty postępujesz)

mowisz ze ogladasz pornografie ?
robisz sobie sam gole zdjecia ?

a jest to grupa sex , ze sie tutaj reklamujesz ?

> nie jest karalne, to jest źle oceniane i jeślibyś trafił nie daj Boże do
> celi, to wiedz, że tam też korzystają z Usenetu od czasu do czasu;

w ktorej celi korzystales z internetu, w ktorym wiezieniu,
podaj naze i kiedy

ogladales
> choć idę o zakład, żebyś sam o wszystkim opowiedział współwięźniom -
> wtedy kolega (i wydatki na baterie) byłby dla ciebie niepotrzebny.

wroc skad przyszedles trollu

> --
> Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
> Zwolennik przyznania Arturkowi Antynobla.
>
> Usuń "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego adresu w nagłówku.

jak widac,
uwielbiasz Arturku spam i go generujesz w tonach

15. Data: 2003-01-12 12:10:43

Temat: Re: Telekomunikacja Polska SA Abuse, Abuse WP.PL
Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

> [...]
> Polsce prawa, zasad korzystania z internetu i zasad Netykiety,
> aby sie powstrzymywali od wysylania na grupy dyskusyjne chamskich

Expierd, oni tam mają dla ciebie specjalny mailbox w katalogu:

rotfl/troll/best/upierdliwe/głupie/Sławiec

> W zadnym kraju europejskim, nie ma tak wielu zdarzen Internet Abuse jak
> w polskim usenecie.

Jak nasza tajna organizacja terrorystyczna się ciebie pozbędzie z sieci,
to będzie lepiej.

> Jest grupa pl.sci.medycyna, i co tutaj robi osoba, wysylajaca te
> obrazliwe, chamskie teksty.

Właśnie, co tu robisz?

> [...]
> Kanadzie i nie ma powodu, aby ktokolwiek osmielal sie chamsko
> przeszkadzac, w omowieniu tego tematu w Polsce, na grupie dyskusyjnej

Misió, a ty wiesz gdzie jest Kanada?

> I oczekuje ze Telekomunikacja Polska SA,
> podejmie dzialania, aby wasz klient wszystkich publicznie preprosil
> i zobowiazal sie do korzystania z internetu zgodnie z obowiazujacym
> regulaminem.

Podjęła. Założyli mailbox: rotfl/troll/best/upierdliwe/głupie/Sławiec

> Jacek

Terrorysta

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu golfmastera.
http://krzynio.hakore.com/czywiesz.jpg <- Read ESR HOWTO for some details

16. Data: 2003-01-12 12:11:47

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

> mowisz ze ogladasz pornografie ?
> robisz sobie sam gole zdjecia ?
>
> a jest to grupa sex , ze sie tutaj reklamujesz ?

Misió, wiemy, że oglądasz świńskie obrazki z dziećmi. To się też wkrótce
skończy.

17. Data: 2003-01-12 12:35:11

Od: Tomasz 'Raagoon' Wozniak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Expierd, oni tam mają dla ciebie specjalny mailbox w katalogu:
> rotfl/troll/best/upierdliwe/głupie/Sławiec

skad wiedziales? :)))

--
"Gdybym kimkolwiek mial byc a nie soba, tylko Nim
chcialbym byc ..." - William Shakespeare

18. Data: 2003-01-12 12:40:09

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Tomasz 'Raagoon' Wozniak <r...@w...pl> quotation:

> skad wiedziales? :)))

Pewne rzeczy są oczywiste ;)

Tajna Organizacja Terrorystyczna pozdrawia adminów wp-sa :)

19. Data: 2003-01-12 15:48:02

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Misió, wiemy, że oglądasz świńskie obrazki z dziećmi. To się też wkrótce
>skończy.
Może powiadomić paru grypsujących - zastosują bardzo skuteczną
terapię.:-)))
Zwolennik deexpierdyzacji Internetu.

Ciąża pow. 32 lat pytanie...
Apteki co jest grane ???