Tematy zastępcze

11. Data: 2019-05-20 18:12:07

Temat: Re: Tematy zastępcze
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/05/2019 o 18:35, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
>
> Pedofile zdarzaja sie w innych srodowiskach, ale z reguly trafiaja przed
> oblicze Temidy. Jeszcze dwie roznice - zadne srodowisko zawodowe
> (rezyserzy, piosenkarze, gornicy, nauczyciele, hutnicy, pisarze,
> kierowcy wyscigowi, aktorzy itd.) nie tworzy miedzynarodowej organizacji
> miedzynarodowych, ktore broniloby i chronilo ich interesow oraz ukrywalo
> przed prawem panstwowym. Zadna inna grupa zawodowa nie rosci sobie
> pretensji do kierowania ludzkimi sumieniami, oglaszania sie najwyzsza
> intancja moralna i wyrocznia co jest dobre i zle.

ot cholera, wyjales mi to z ust

--
gazebo

12. Data: 2019-05-20 18:13:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/05/2019 o 22:48, Ilona pisze:

> Następny, któremu sie pomylił Kościół z kościołem.

ze w Kosciele tego nie robia a w kosciele tak? o kurwa, dobre

--
gazebo

13. Data: 2019-05-20 21:19:51

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 10:30, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> sumieniami, oglaszania sie najwyzsza intancja moralna i wyrocznia co
> jest dobre i zle poza duchowienstwem katolickim i kosciolem katolickim.
> A konkretnie - idziesz do spowiedzi, opowiadasz wielebnemu, co zlego
> zrobiles, a ten ocenia to i wyznacza kary. Papiez i jego biskupi z
> ambon, mownic, za pomoca listow, oredzi i encyklik tudziez dyplomacji
> tlumacza ludowi co jest dobre, a co zle, za co pojdzie sie do nieba, a
> za co do piekla.
>
> Nawet najwieksi rezyserzy, pisarze, aktorzy, nauczyciele, politycy itd.

I ta narracja trwa niezmiennie już ponad 2 tysiące lat.
Jednak nadal mam nieodparte wrażenie, że utożsamiasz Kościół z kościołem
i nie rozróżniasz, że Kościół to wierni a nie papierze, biskupi, czy
szeregowi wikariusze, (że o siostrach katechetkach, nie wspomne).
To właśnie ci wszyscy funkcyjni sa desygnowani przez tzw. wiernych, aby
pełnili swoje funkcje a nie odwrotnie.

14. Data: 2019-05-20 21:31:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> Przecież każdy wie co jest obecnie grane na świecie i w ujmijmich mediach.

No nie radzę Ci usprawiedliwiać Jacksona i Polańskiego. NORMALNY facet nie
czuje pociągu do dzieci. Podobnie jak NORMALNA matka nie podkłada swego
dziecka pedofilowi. A ta sytuacja wyglądała zupełnie przeciwnie - facet
zgwałcił dziecko, ktore świadomie podesłała mu matka dziecka.
Zresztą identyczna sytuacja była u Jacksona.
NO I W POLSCE w chórze chłopięcym w Poznaniu - gdzie rodzice udawali, że
noce spędzane przez dzieci z panem dyrygentem to nic złego. W zamian za
ZAGRANICZNE WYJAZDY!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2019-05-20 21:54:28

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szeregowi wikariusze, (że o siostrach katechetkach, nie wspomne).
> To właśnie ci wszyscy funkcyjni sa desygnowani przez tzw. wiernych, aby

Bez przesady. Co nieco studiowalem, wiec znam roznice. Kosciol to
budowla, organizacja, wspolnota wyznawcow.

W Niemczech pisze sie i mowi o kosciolach, gdyz oprocz kosciola
katolickiego (jakies 25%) sa tez liczne koscioly protestanckie,
ewangelickie, reformowane itd. (tez jakies 25%) oraz wschodnie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bcio%C5%82y_chr
ze%C5%9Bcija%C5%84skie
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

16. Data: 2019-05-20 22:12:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 21:54, silvio balconetti wrote:

> [...]
> katolickiego (jakies 25%) sa tez liczne koscioly protestanckie,
> ewangelickie, reformowane itd. (tez jakies 25%) oraz wschodnie.

Cieszę się niezmiernie.
Wytłumacz to teraz jakiemuś levaczkowi.

17. Data: 2019-05-20 22:34:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

ze%C5%9Bcija%C5%84skie

> Cieszę się niezmiernie.
> Wytłumacz to teraz jakiemuś levaczkowi.

O tio tio!
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

18. Data: 2019-05-21 14:49:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 21:32:29 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> No nie radzę Ci usprawiedliwiać Jacksona i Polańskiego. NORMALNY facet nie
> czuje pociągu do dzieci.

Do dzieci - nie. Do nastolatek z burzą hormonów - różnie bywa. Tego ostatniego
jednak normalny facet NIE REALIZUJE jeżeli są odnośne przepisy ustawodawcze
przeciwko temu.

19. Data: 2019-05-21 17:57:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/05/2019 o 21:12, Ilona pisze:

ze%C5%9Bcija%C5%84skie

> Cieszę się niezmiernie.
> Wytłumacz to teraz jakiemuś levaczkowi.

a ty Cygan, Slovak czy pepitek jestes?

--
gazebo

20. Data: 2019-05-21 20:27:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Do dzieci - nie. Do nastolatek z burzą hormonów - różnie bywa. Tego ostatniego
> jednak normalny facet NIE REALIZUJE jeżeli są odnośne przepisy ustawodawcze
> przeciwko temu.

Normalny facet do ,,nierealizowania" nie potrzebuje przepisów. Wystarczy
zwykła ludzka przyzwoitość - czyli niepozwalanie SOBIE na wykorzystywanie
słabszych (słabszych fizycznie, mentalnie, psychicznie).

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Żółtek na Prezydenta!
Dzieje się! 11 maja 2019 14:00 Warszawa