Tematyka grupy pl.sci.medycyna

1. Data: 2002-12-04 18:26:14

Temat: Tematyka grupy pl.sci.medycyna
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla wszystkich zainteresowanych, a w szczególności dla tych, którzy nie
rzadko w sposób bardzo agresywny i mało kulturalny krytykują wypowiedzi -
używając ich słów - różnych "ekspertów" i "amatorów", poniżej podaję, jak
wyobrażali sobie grupę dyskusyjną "pl.sci.medycyna" Ci, którzy ją zakładali
w 1996 roku.

Pozdrawiam, andrzej

pl.sci.medycyna Od pediatrii do patologii.

Charter/tematyka:

Medycyna tradycyjna i niekonwencjonalna. Nowinki ze swiata lekarzy, rzadkie
przypadki, trudne pytania, kontrowersyjne metody, praktyczne rady, moralne
dylematy. Dyskusje zawodowcow i amatorow.

Źródło: http://www.usenet.pl/opisy/pl.sci.medycyna

2. Data: 2002-12-04 18:48:48

Temat: Re: Tematyka grupy pl.sci.medycyna
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:aslhcu$c8b$1@news.onet.pl...
> [...]
podaję, jak
> wyobrażali sobie grupę dyskusyjną "pl.sci.medycyna" Ci, którzy

Panie Andrzeju,
piękna to była i jest idea. Tematyka potrzebna ze wszech miar.
Ale nasza rzeczywistość, dzisiaj, 6 lat później, jest całkowicie
inna. Dzisiaj za powiedzenie
" stało się oczywiste, że stosowanie szczepionki
p-odrze w jej obecnej postaci, może powodować ciężkie
uszkodzenia mózgu podobne objawowo do autyzmu", mogę zostać
podany do sądu i zniszczony materialnie. Dotyczy to praktycznie
wszystkich wypowiedzi na temat leków, stosowanych terapii itp.
Spowodowane jest to ogromna komercjalizacją medycyny i równie
ogromnymi pieniędzmi jakie za tą komercjalizacją idą. Jak zatem
powinna wyglądać dyskusja ? Stąd poziom tej grupy będzie się
systematycznie obniżał i sprowadzał do zażartych dyskusji na
temat błon dziewiczych, onanizmu itp.
jak to miało miejsce ostatnio. Jestem w internecie praktycznie
od momentu jego powstania
i poziom dyskusji obniża się systematycznie we wszystkich
grupach; jest to zjawisko odwrotne od zachodzącego w krajach
zachodnich.
A spowodowane jest prosta przyczyną; dzieli nas
całe pokolenie dyskutantów, a nasze pokolenie internetowe
wychowały i ukształtowały już media...
Starsze pokolenie, które miałoby coś do powiedzenia, nie używa
tego środka łączności międzyludzkiej,
stad niestety i taki poziom dyskusji...
Ja jestem pesymistą w ocenie przyszłości takich grup. nic z nich
nie wynika poza narastającą agresja spowodowaną anonimowością
99% dyskutantów.
Tym niemniej dziękuję za przypomnienie i pozdrawiam

Jan F. Kurkiewicz

3. Data: 2002-12-04 19:49:06

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 gru 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:aslhcu$c8b$1@news.onet.pl :

> Charter/tematyka:
>
> Medycyna tradycyjna i niekonwencjonalna. Nowinki ze swiata lekarzy,
> rzadkie przypadki, trudne pytania, kontrowersyjne metody, praktyczne
> rady, moralne dylematy.

To ja zamierzam sie wpasowywac glownie w dwie kategorie:
medycyna niekonwencjonalna
moralne dylematy

Motto:
"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

albertan calendar: 0002.6.28

Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
wobec Założyciela-Religii.
--
Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism

odsprzedam taniej NITE WHITE
gwizdanie w uchu
autyzm
Benefis z okazji 20 lecia STARYCH DZWONÓW
zrogowacenie mieszkow