Temperatura na patelni

1. Data: 2007-08-12 17:07:30

Temat: Temperatura na patelni
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jaka mozna mniejwiecej maksymalna temperature uzyskac na dnie patelni
z olejem?

Bo ostatnio kupilem lopatke do omleta - wg producenta wytrzymuje max
170'C To nie za malo?
Zwykle plastikowe lopatki wytrzymuja niewiele wiecej bo 200'C.

Nie chce jesc potraw doprawionych roztopionym plastikiem ;p

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-08-12 17:24:02

Temat: Re: Temperatura na patelni
Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" napisał:

> Nie chce jesc potraw doprawionych roztopionym plastikiem ;p

Ja sobie w gorącym oleju zniszczyłam melaminowy widelec, ale
temperatury mu nie mierzyłam.
W IKEA wszystkie - wg opisu - wytrzymują 220 stopni.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2007-08-12 17:53:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> [...]
> temperatury mu nie mierzyłam.
> W IKEA wszystkie - wg opisu - wytrzymują 220 stopni.

Melamina to nie teflon - którego temperatura rozkładu od 600°C w górę.

dynia
Automat do chleba
Czy blenderem się da? ;-)
kawa po staropolsku