Teoria spiskowa

1. Data: 2016-12-18 12:42:27

Temat: Teoria spiskowa
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro zdaje się kończy kadencja Rzeplińskiego. Obstawiam, że wszystkie
piątkowe i wczorajsze wydarzenia, zostały obliczone na wywołanie chaosu.
Po to by "w obliczu chaosu" utrzymać Rzeplińskiego, jako "jedynego
sprawiedliwego", lub coś w tym stylu.

Do tego potrzebny jest pretekst. I to nie byle jaki. I zapewne był
szykowany jakiś nie byle jaki. Ale też od czegoś trzeba zacząć. Zaczęło
się od zablokowania mównicy, z powodu wykluczenia posła nazwiska nie
pomnę. Jak wiadomo, w wyniku rozmów marszałek skłonny był posła
przywrócić, na co wkroczył prezes i powiedział twarde nie. Czyż to nie
genialna zagrywka? Od tego momentu, cała opozycja musiała brnąć w to, że
chodzi o wykluczenie posła. Już nie było miejsca na inne lepiej nadające
się preteksty. Policja niestety też nie chciała nikogo pobić, a
samobijąca się ofiara została sfilmowana podczas samopadania :)

W sumie nie da się dziwić uśmiechowi prezesa w limuzynie, jadącego z pod
sejmu w piątek w nocy. Rozprowadził ich wszystkich koncertowo :)

Dębska

2. Data: 2016-12-18 13:52:48

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tu nie trzeba teorii spiskowych tak modnych u komunistów by skryć za nimi prawdę.
A prawda jest prosta, Rzepiński broni konstytucji, czyli woli narodu, bo tym jest
konstytucja, praw narodu które sobie naród zapisał jako mu przysługujących.
Dyktator z mniejszością sługusów i zdrajców bo nie macie większości do zmiany
konstytucji( bo tym jest atak na konstytucje), próbuje narodowi odebrać przysługujące
mu prawa. Im bardziej łamiecie prawo tym więcej ludzi na ulicach, a ustawa medialna
łamie kolejny raz konstytucje i prawa Polsków do informacji.
Aby było jak za PRL, czyli pasożyty na stanowiskach którzy łamią prawa Polaków, aby
tylko im było dobrze, bo wam za komuny było dobrze, bo byliście aparadczykami i aby
to wróciło trzeba zaatakować konstytucje, by odebrać Polakom prawa człowieka. Tak
więc mamy partyjotów co bronią konstytucji i zdrajców którzy wystąpili przeciwko
Polsce i Polaków dla własnej korzyści i prywaty, by zrobić dobrze dyktatorowi.
Tradycyjnie takich wieszaliśmy i was nic lepszego już w tym kraju nie spotka.

3. Data: 2016-12-18 13:58:24

Temat: Re: Teoria spiskowa
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 13:52, Lord Gender pisze:
> Tu nie trzeba teorii spiskowych tak modnych u komunistów by skryć za nimi prawdę.
> A prawda jest prosta, Rzepiński broni konstytucji, czyli woli narodu,
Rzepliński broni swojego tyłka

4. Data: 2016-12-18 14:13:36

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]
> A prawda jest prosta, Rzepiński broni konstytucji, czyli woli narodu,

Dlatego tumanie ludzie non stop wyją konstytucja bo trybunał broni naszych praw, a
pis co chwila wymyśla ustawy łamiące nasze prawa, jak ograniczenie do informacji, bo
media konstytucyjnie mają siedzieć w sejmie i nas informować , pis chce wyganiając
media ukryć bardzo brudne interesy.

5. Data: 2016-12-18 14:14:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 14:13, Lord Gender pisze:
> [...]
media konstytucyjnie mają siedzieć w sejmie i nas informować , pis chce wyganiając

Zasadziło PO Rzepkę w ogrodzie
Chodziło tę Rzepkę oglądać co dzień
wyrosłą Rzepka, silna i krzepka

6. Data: 2016-12-18 15:14:00

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> [...]
>piątkowe i wczorajsze wydarzenia, zostały obliczone na wywołanie chaosu. Po
>to by "w obliczu chaosu" utrzymać Rzeplińskiego, jako "jedynego

mujborze, tak, imbecylu - Rzepliński w planie miał przejąć armię i policję
oraz zaatakować kaczora

dębski wiedziałem, żeś niemożebnie głupi, ale jednak dałeś radę mnie
zaskoczyć udowadniając, że masz jeszcze spory zapas kretynizmu do okazania

7. Data: 2016-12-18 15:16:14

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 15:14, Ghost pisze:
> dębski wiedziałem, żeś niemożebnie głupi, ale jednak dałeś radę mnie
> zaskoczyć udowadniając, że masz jeszcze spory zapas kretynizmu do okazania

Wasza władza się kończy Ghost, KOD nie ma poparcia społeczeństwa

8. Data: 2016-12-18 16:03:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 12:42, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> się preteksty. Policja niestety też nie chciała nikogo pobić, a
> samobijąca się ofiara została sfilmowana podczas samopadania :)

Ofiara czyli Suski?

> W sumie nie da się dziwić uśmiechowi prezesa w limuzynie, jadącego z pod
> sejmu w piątek w nocy. Rozprowadził ich wszystkich koncertowo :)

Czyli to Kaczyński chce zrobić Majdan IYO?

Ewa

9. Data: 2016-12-18 18:51:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Dec 2016 12:42:27 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> W sumie nie da się dziwić uśmiechowi prezesa w limuzynie, jadącego z pod
> sejmu w piątek w nocy. Rozprowadził ich wszystkich koncertowo :)

Dokładnie. Wszystko idzie zgodnie z planem - doskonale wiem, że gdyby
Kaczyński nie miał twardego scenariusza, nie zaczynałby akcji.

10. Data: 2016-12-18 20:34:50

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Rzepiński broni konstytucji, czyli woli narodu

Tak jak bronił jej w czerwcu 2015r kiedy to sprzeciwu nie zgłosił
jak Peło zmieniła okres wyboru sędziów z 1 miesiąca wprzód, na 6 miesięcy
tym samym roszcząc sobie prawo do wyboru 5 sędziów.

Albo w 2007r.
Niektóre przepisy uznane przez Trybunał za niekonstytucyjne

objęcie lustracją ogółu naukowców, dziennikarzy
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lustracja_os%C3%B3b_pe
%C5%82ni%C4%85cych_funkcje_publiczne

Kiedy to u niemca grzebią i węszą ile się da.

Jednocześnie znów rozszerzono krąg osób objętych lustracją.
Parlament za kontynuacją lustracji do 2019 r.
http://www.rp.pl/article/20110930/SWIAT/309309725#ap
-1

Tzw. bezstronny sędizia z peło
http://media.wplm.pl/pictures/830x600/path/2015/11/2
5/650/443/a236e79ea02a40959b8d2cedc3e8f05d.jpg

I z nowoczesna platformą
http://niezalezna.pl/uploads/still2015/1451205235113
49374305.jpg

Jak w tej ameryce żyją bez trybunału konstytucyjnego, chyba i tam
demokracja zagrożona?

Komu się marzy krwawy Majdan.
Psychologia a Pis
Szelmostwa Lisa Witalisa
Uwaga! Żadne cytaty nie zostały zmyślone.
Ukarać Pisowców