Tępe noże

1. Data: 2002-09-09 11:00:06

Temat: Tępe noże
Od: "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ładny nóż kuchenny typu "piła" .Zrobiony jest z czegoś ,co wygląda jakby
było chromowan , a moze niklowane. Cóż z tego, że jest ładny ,skoro tępy.
Jak to zmienić ?
Podobny kłopot jest z innymi nozami (tak samo błyszczącymi).
Czy jedynym wyjście to wyrzucić obydwa ?
Poradźcie proszę.
Pozdrawiam
Halszka

1. Data: 2002-09-09 12:00:27

Temat: Re: Tępe noże
Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli ostrze jest dosc twarde czyli nie zgina sie po nacisnieciu bokiem i
grube to pewnie da sie zaostrzyc-oczywiscie gladkie,bo ostrzenia pilki to
sobie nie wyobrazam.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-09-09 12:20:31

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Z" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> Jezeli ostrze jest dosc twarde czyli nie zgina sie po nacisnieciu bokiem i
> grube to pewnie da sie zaostrzyc-oczywiscie gladkie,bo ostrzenia pilki to
> sobie nie wyobrazam.

dlaczego? pilarze ostrza zeby swoich pilarek trojkatnymi pilnikami, moze sa
takie maluskie pilniczki do nozy kuchennych;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-09-09 12:21:08

Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Napisalem, ze sobie nie wyobrazam ostrzenia pilki bo to znacznie przekracza
moja pracowitosc :-))))

1. Data: 2002-09-09 12:22:49

Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-09 13:50:56

Od: "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, hmmm.......ale przecież ta piękna błyszcząca powierzchnia ostrza
noża będzie zrysowana ???????
Halszka

1. Data: 2002-09-09 13:56:55

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Halszka wrote:
> Dzięki, hmmm.......ale przecież ta piękna błyszcząca powierzchnia ostrza
> noża będzie zrysowana ???????

Noz nie ma wygladac, tylko dobrze kroic :-)

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-09-10 00:36:53

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Madeksza wrote:

> Noz nie ma wygladac, tylko dobrze kroic :-)

Ratunkuuuuu! Nieprawda!
Noz,tak jak kazde inne narzedzie ma dobrze dzialac i DOBRZE WYGLADAC.

pozdr
marek,glodny....

1. Data: 2002-09-10 10:15:58

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

marek wrote:

> Ratunkuuuuu! Nieprawda!

Kwestia stawianych wymagan. Nie ma tu prawdy obiektywnej, wiec brakuje
mi z Twojej strony "IMO".

> Noz,tak jak kazde inne narzedzie ma dobrze dzialac i DOBRZE WYGLADAC.

Jak dla mnie to najpierw dzialac, a potem wygladac. Jasne, ze fajnie
miec ladny noz ale gdybym mial do wyboru piekny-tepy a zwykly*-ostry jak
mysylisz, kotry bym wybral? Wiec lepiej noz naostrzyc i "zadac" mu pare
rys niz klac za kazdym razem, gdy probujemy cos nim ukroic :-)

IMHO nie kazde narzedzie musi dobrze wygladac. Na co mi ladny mlotek czy
pila? Ladny srubokret? To ma byc funkcjonalne. Ale wszystko jest kwestia
gustu (znam osobe wydajaca gore pieniedzy na pieknie wygladajace
urzadzenia kuchenne, ktorych funkcjonalnosc nijak ich ceny nie
usprawiedliwia a i tak wiekszosc tygodnia stoja w szafie).

Jak kupowalem laptopa, byla ze mna moja dziewczyna. Kiedy ja studiowalem
opis wyposazenia ona od razu powiedziala: wez tego niebieskiego, jest
taki ladny! ;-)) Jak dla mnie to on moglby byc nawet fioletowy w zolte
ciapki, jesli mialby za ta sama cene miec lepszy sprzet niz inne :-)

*(zwykly, bo prawdziwie brzydkiego noza w zyciu nie widzialem. Pewnie
dlatego, ze te dobre sa z reguly i ladne :-))

EOT

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

Prodiż
gotowanie na ekranie
Sznycel cielecy wg. Maklowicza na oko robiony (P)
Dzisiejszy obiad- jaki sos?
papryka