Terapia w komorze hiperbarycznej

1. Data: 2003-02-27 15:49:52

Temat: Terapia w komorze hiperbarycznej
Od: AniaainA <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)
Pisałam jakiś czas temu o niegojącej się ranie po ropniu (wczesniej
odleżyna, po operacji zrobił się ropień).Moja rana jest troche
nietypowa, tzn w/g chirurgów leczących mnie do tej pory powinna dawno
juz sie zagoić, ale z jakiś, niepoznanych jak dotąd przyczyn, nie chce.
Udało mi się zwalczyć gronkowca złocistego (MRSA) i teraz rana jest
czysta i "ładna", ale od 3 miesięcy nie goi się prawie w ogóle. Po
terapi antybiotykowej stosowałam opatrunki oczyszczjące Sorbalgon i
Solcoseryl w żelu, a potem też Solcoseryl w injekcjach (25 zastrzyków).
Mam 22 lata i od 4,5 roku jestem niepełnosprawna (paraplegia pourazowa
poziom uszkodzenia th11 - th12).
Zaproponowano mi teraz, terapie w komorze hiperbarycznej w
Mazowieckim Centrum Terapi Hiperbarycznej w Warszawie w związku z czym
mam pytanie: czy ktoś z grupowiczów wie coś na temat leczenia trudno
gojących się ran tą metodą? może jakieś doświadczenia?, wiem, że terapia
daje dobre efekty w przypadku ran cukrzycowych i żylakowych.
Dziekuję serdecznie za odpowiedzi.
Pozdrawiam :) Ania