Teraz juz chyba wiadomo...

1. Data: 2002-03-07 12:16:28

Temat: Teraz juz chyba wiadomo...
Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan premier Miller wypowiedzial sie, ze prawo do pracy dla emerytow i
rencistow zostanie zachowane, ale podwyzszona bedzie skladka na FP... Za
takim rozwiazaniem opowiadal sie tez RPO prof. Zoll.
Mam mieszane uczucia i nie bardzo wiem co o tym sadzic... W kazdym razie nie
jest to najweselsza wiadomosc dla nas - ON dorabiajacych do rent, bo
staniemy sie potencjalnie mniej atrakcyjni dla pracodawcow i czesc z nas
moze, niestety byc pozostawiona "na lodzie" z przyslowiowymi 460 PLN :-((

--
pozdr.
robercikus

2. Data: 2002-03-07 18:24:05

Temat: Re: Teraz juz chyba wiadomo...
Od: "Jacek Kr" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Humanizm społeczny na tym polega,że daje ON niewielkie fory aby wyrównać ich
szanse z ludżmi pełnosprawnymi.Właśnie ma nastąpić wypranie z
humanistycznych pierwiastków społeczeństwa polskiego.Jacek

3. Data: 2002-03-07 20:01:37

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercikus" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze, niestety byc pozostawiona "na lodzie" z przyslowiowymi 460 PLN :-((

Ja np. wiem co o tym sadzic. Otoz jest to PARANOJA.

Z jednej strony mowi sie o aktywnosci zawodowej ON, tworzy sie (przynajmniej
w teorii) caly mechanizm, ktory powinien ulatwiac ON podjecie pracy (patrz
chociazby PFRON, ZPCH, stanowiska refundowane itp.), a jednoczesnie z
drugiej zaczyna sie robic dzialania dokladnie sprzeczne z tym mechanizmem.
Nawet abstrahujac od tego jak takie przepisy będą dokuczliwe dla ON - jest
to idiotyzm w czystej postaci

Leszek M.

sama nie wiem jaki temat
Re: 5-10-15