Teścik - szatański wybór

61. Data: 2016-07-02 13:33:47

Temat: Re: Teścik - szatański wybór
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-02 o 11:09, pinokio pisze:

> Nie wierzysz Jezusowi?

Facetowi, który twierdzi, że zamienia wodę w wino i chodzi po wodzie?
Nie.
A już tym bardziej innym facetom chodzącym w sukienkach i opowiadającym
o facecie zamieniającym wodę w wino, i że chodził po wodzie...

Ten jest bardziej wiarygodny:
https://www.youtube.com/watch?v=KgFh5sk_iyU

Pozdrawiam
Piotr

62. Data: 2016-07-02 13:34:58

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-02 o 11:10, pinokio pisze:

> Dla mnie samo to, że będzie INACZEJ niż tu stanowi zachętę

Skąd wiesz, że będzie INACZEJ, skoro oko nie widziało i ucho nie słyszało?

Pozdrawiam
Piotr

63. Data: 2016-07-02 13:35:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2016 o 13:28, Kviat pisze:
> A ty potrzebujesz? Co takiego złego zrobiłeś?
> Po co mi łaska kogoś (?), skoro nic złego nie robię?

Oj uzbierało by się tego...
wiem, że nie pasuję do takiej wspaniałej rzeczy jak Niebo, ale jest to
wielką Łaską. Odrzucanie Łaski to pycha.

64. Data: 2016-07-02 13:35:59

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-02 o 11:16, m...@g...com pisze:

> Ależ jak najbardziej robię to celowo

Ok. To wiele wyjaśnia.

Pozdrawiam
Piotr

65. Data: 2016-07-02 13:44:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2016 o 13:34, Kviat pisze:
> Skąd wiesz, że będzie INACZEJ, skoro oko nie widziało i ucho nie słyszało?

To proste, gdyby miało byc choć trochę podobnie, to by już oko widziało
i ucho słyszało. A więc będzie niewyobrażalnie

66. Data: 2016-07-02 13:45:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2016 o 13:33, Kviat pisze:

> Facetowi, który twierdzi, że zamienia wodę w wino i chodzi po wodzie?
> Nie.

To się kiedyś przejedziesz na tym

67. Data: 2016-07-02 13:53:02

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-02 o 13:35, pinokio pisze:

> Oj uzbierało by się tego...

U mnie?
U ciebie?

> wiem, że nie pasuję do takiej wspaniałej rzeczy jak Niebo,

Czyli do czego?

> ale jest to
> wielką Łaską. Odrzucanie Łaski to pycha.

Odrzucenie czego?

Pozdrawiam
Piotr

68. Data: 2016-07-02 13:53:58

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-02 o 13:31, pinokio pisze:

> Nikt nie zasługuje, bo Niebo to Łaska, trzeba pokory by ją przyjąć.

Powiesz mi wreszcie _co_ przyjąć? :)

Pozdrawiam
Piotr

69. Data: 2016-07-02 13:55:16

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-02 o 13:45, pinokio pisze:

> To się kiedyś przejedziesz na tym

A skąd wiesz?
Kiedyś takich jak ja palono na stosie, teraz to już nie jest takie proste.

Pozdrawiam
Piotr

70. Data: 2016-07-02 13:57:25

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-02 o 13:44, pinokio pisze:

> To proste, gdyby miało byc choć trochę podobnie, to by już oko widziało
> i ucho słyszało.

Ale z całą pewnością nie możesz tego potwierdzić, bo oko nie widziało i
ucho nie słyszało.

> A więc będzie niewyobrażalnie

Skąd wiesz?

Pozdrawiam