Thermomix - opinie

1. Data: 2010-11-20 19:54:57

Temat: Thermomix - opinie
Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jakie macie opinie o Thermomixie? Była u nas dzisiaj babka z prezentacją.
Żonie, oczywiście, bardzo się spodobało. Rzeczywiście fajne urządzenie, ale
w/g mnie nie jest warte swojej ceny. 3900 złotych to niemało.

Pozdry,
MW

2. Data: 2010-11-20 21:07:51

Temat: Re: Thermomix - opinie
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-20 20:54, wolim pisze:
> [...]
> Żonie, oczywiście, bardzo się spodobało. Rzeczywiście fajne urządzenie, ale
> w/g mnie nie jest warte swojej ceny. 3900 złotych to niemało.

Na allegro kupisz podobne za 150zl !

3. Data: 2010-11-21 12:48:35

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
> [...]
> Żonie, oczywiście, bardzo się spodobało. Rzeczywiście fajne urządzenie,
> ale w/g mnie nie jest warte swojej ceny. 3900 złotych to niemało.

Może być przydatne, ale jest warte około 300-500 zł. Tyle wynosi moim
zdaniem koszt produkcji, a reszta to prowizja dla akwizytora.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Hard money CA
co do karpia