To.

21. Data: 2018-09-25 18:41:59

Temat: Re: To.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Kładzenie cegieł na klapę pojemnika ze śmieciami jest niebezpieczne.
> Cegła może spaść i nie mniej niż nabić siniaka na stopie.

Jak kto oferma, to ma jak w banku. Oferma powinna też mieć tylko jedną
nogę, bo przy dwóch i tak się potknie o jedną z nich i którąś złamie.
?

--
XL

22. Data: 2018-09-26 09:58:55

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak kto oferma, to ma jak w banku. Oferma powinna też mieć tylko jedną
> nogę, bo przy dwóch i tak się potknie o jedną z nich i którąś złamie.

Ofermy biorą się z braku umiejętności pszewidywania, co się może stać.
Jak ktoś nie pszewiduje co się stanie z cegłą, to wyrasta na ofermę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

23. Data: 2018-09-26 10:25:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Ofermy biorą się z braku umiejętności pszewidywania, co się może stać.
> Jak ktoś nie pszewiduje co się stanie z cegłą, to wyrasta na ofermę.

Ja przewiduję, że MOJA cegła nadal pozostanie na miejscu, jak od lat - i
zwierzaki nigdy nie dostały się do moich śmieci.
To Ty nie potrafisz przewidywać, dlatego zwierzaki Ci byszują w śmieciach.
I kto tu jest ofermą. LOL

--
XL

24. Data: 2018-09-26 20:17:42

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwierzaki nigdy nie dostały się do moich śmieci.
> To Ty nie potrafisz przewidywać, dlatego zwierzaki Ci byszują w śmieciach.

Źle pszewidujesz i trafiłaś na nieinteligentne zwieżaki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

25. Data: 2018-09-26 20:23:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Źle pszewidujesz i trafiłaś na nieinteligentne zwieżaki.

Bla bla bla. Nudzisz mnie.

--
XL

26. Data: 2018-10-19 21:12:13

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.09.2018 o 19:12, XL pisze:

> Nie mam ŚMIECI. U nas jest bardzo czysto - czasem tylko brudasy-mieszczuchy
> wyrzucają worki ze śmieciami przy drodze w lesie; kiedy w niedzielę
> wieczorem wracają z daczy do miasta, nie chce się miastowemu motłochowi
> wziąć śmieci ze sobą... Ale wkrotce to zostanie ukrócone metodą postrachu -
> wyrywkowo takie śmieci są przeglądane przez pracowników firmy śmieciowej na
> polecenie wojta gminy pod kątem np wyrzuconej korespondencji z adresem i
> już trzy osoby wykryto, mają sprawy w sądzie.
>
> A sroki mam - na najbliższej sośnie, 6 m od domu. Bardzo je lubię.

Z tymi worami pelnymi plastiku w lasach jest jakis dramat.. Gdzie sie na
grzyby nie pojedzie, to i na wejsciu do lasu, i w glebi i w rowach
przydroznych multum syfu. Powinni kary ladowac takie, zeby sie jeden z
drugim syfiarze nie mogli wyplacic.
Ktos kiedys na fb opublikowal nagranie z monitoringu lasu (tak, lasu -
prywatnego), na ktorym pieknie bylo widac jak 2 typow przywiozlo i
zrzucilo z dostawczaka wory smieci (o ile pamietam rowniez z gruzem).
Pieknie rowniez bylo widac rejestracje samochodu i tepe geby.
Wlasciciel aglosil sprawe na policje i mam nadzieje, ze syfiarze dostali
najwyzszy mozliwy wymiar kary.

Pozdrawiam
@

27. Data: 2018-10-19 21:50:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> zrzucilo z dostawczaka wory smieci (o ile pamietam rowniez z gruzem).
> Pieknie rowniez bylo widac rejestracje samochodu i tepe geby.

Mój sąsiad ma kawałek lasu przy wyjeździe z tzw. działek rekreacyjnych i
notorycznie po weekendzie znajduje tam worki ze śmieciami. Kilka razy
założył rekawiczki i zadał sobie niezbyt przyjemny trud przejrzenia tego. W
kilku przypadkach znalazł korespondencję - z kieleckimi i podkieleckimi
adresami - obfotografował sprawę, po czym ponownie zebrał śmieci w worki i
pofatygował się pod te adresy. Nie, nie robił awantur. Po prostu wysypał
śmieci pod drzwiami ich właścicieli.

> i mam nadzieje, ze syfiarze dostali
> najwyzszy mozliwy wymiar kary.

Oby.

--
XL

28. Data: 2018-10-24 10:45:16

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pofatygował się pod te adresy. Nie, nie robił awantur. Po prostu wysypał

Dużo za dużo roboty.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

29. Data: 2018-10-24 13:16:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Dużo za dużo roboty.

Powiedz mi, kto Tobie łyżkę trzyma, gdy jesz zupę?

--
XL

30. Data: 2018-10-24 13:19:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Dużo za dużo roboty.

Ale śmieci już się nie pojawiają!
To się nazywa skuteczność. Oczywiście Ty byś je wolała latami tylko
sprzątać po brudasach?
A nie, Ty przecież w bloku mieszkasz i nie wiesz, co to własny kawałek
ziemi.

--
XL

Gruszkami zasypanam!