To Gwiazda Betlejemska Kazdego kwiatka trzeba z umiarem podlewać to nie zmarnieje

1. Data: 2000-12-06 14:13:42

Temat: To Gwiazda Betlejemska Kazdego kwiatka trzeba z umiarem podlewać to nie zmarnieje
Od: "gośka" <t...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

To Gwiazda Betlejemska Kazdego kwiatka trzeba z umiarem podlewać to nie
zmarnieje
Gocha

2. Data: 2000-12-07 20:45:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gośka" <t...@e...pl> napisał w wiadomości
> To Gwiazda Betlejemska Kazdego kwiatka trzeba z umiarem podlewać to nie
> zmarnieje

Co Ty Gocha! Gwiazda Betlejemska nie ma kwiatów, tylko liście.

3. Data: 2000-12-08 02:24:11

Od: "katarzyna" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote in message <90ov5d$mbu$7@news.tpi.pl>...

>Użytkownik "gośka" <t...@e...pl> napisał w wiadomości
>
>Co Ty Gocha! Gwiazda Betlejemska nie ma kwiatów, tylko liście.>

Co Ty Krzychu! Gwiazda Betlejemska ma kwiaty jak najbardziej.
katarzyna

4. Data: 2000-12-08 10:17:14

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nikt z Was nie ma racji.
Gwiazda Betlejemska (wilczomlecz) lub Euphorbia pulcherrima lub Poinsecja to
krzew osiagajacy wysokosc do 4 m .Zima tworzy przypominajace liscie
jaskrawoczerwone przykwiaty .
Pozdrawiam,
Boguslaw Radzimierski

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

5. Data: 2000-12-08 11:20:41

Od: "Mirka" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gwiazda Betlejemska (wilczomlecz) lub Euphorbia pulcherrima lub Poinsecja
> krzew osiagajacy wysokosc do 4 m .Zima tworzy przypominajace liscie
> [...]
A co zrobic, żeby te przykwiaty sie wytworzyly?
Mam taką gwiazdę od ubiegłego roku, czerwone zniknęło jej dopiero w
sierpniu, teraz są tylko liście.
Jakieś zacienienie, czy cos w tym stylu ?
Pozdrowienia
mira :-)

6. Data: 2000-12-08 12:11:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gwiazda Betlejemska (wilczomlecz) lub Euphorbia pulcherrima lub Poinsecja
> krzew osiagajacy wysokosc do 4 m .Zima tworzy przypominajace liscie

Niekoniecznie jaskrawoczerwone, jeśli już mamy być precyzyjni;)
--
Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2000-12-08 12:44:20

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jaskrawoczerwone przykwiaty .

Niekoniecznie jaskrawoczerwone, jeśli już mamy być precyzyjni;)

Basiu,
Przeciez nie napisalem ze tylko jaskrawoczerwone;)
W sposob polubowny probowalem ugasic mala iskierke sporu pomiedzy
Krzysztofem i Katarzyna :))
Pozdrawiam,
rozbawiony Boguslaw Radzimierski.

8. Data: 2000-12-08 15:20:36

Temat: Re: To Gwiazda Betlejemska
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Przeciez nie napisalem ze tylko jaskrawoczerwone;)
> W sposob polubowny probowalem ugasic mala iskierke sporu pomiedzy

Kwiat czerwony (czasami), to i spór płomienny;)
Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-12-08 19:52:19

Od: "katarzyna" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote in message ...

>krzew osiagajacy wysokosc do 4 m .Zima tworzy przypominajace liscie
>jaskrawoczerwone przykwiaty .<

ja je nazywam zmodyfikowanymi liscmi, ale zajrzyj jednak do srodka
rozetki:-)
katarzyna

10. Data: 2000-12-08 20:20:10

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Alez Kasiu :)))
Podsadki lub przykwiatki w roznych kolorach (watek Basi) otaczaja wlasciwe
kwiaty ktore sa praktycznie niewidoczne.
Czy ktos by kupil TAKA GWIAZDE z prawie niewidocznymi kwiatami ,sadze ze nie
;)
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski

[...]

Kosiarki, Ciagniki, Mikrociagniki, Urzadzenia Wysokiej Klasy!
Okrywowo-cebulowe
Woda
kosiarka ciągnikowa
Mam zgryza!