To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

181. Data: 2019-08-09 03:44:30

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 18:43:14 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Niestety, nie mają wszystkich praw.

Tzn. jakich? napisz proszę.

> Jeżeli już to prawda to nie zastanawiałeś się nad przyczyną tego? Być
> może te dodatkowe dewiacje to za sprawą tego że nie mogą wegetować
> podobnie jak inni ludzie bo im na to nie pozwalamy..

Dewiacje, dewiacje... Jeśli mówimy o tych "niedodatkowych",
to często trudno to nawet piętnować i nazwać dewiacjami;
być może termin "wynaturzenia" byłby tu odpowiedni,
we właściwym słowa rozumieniu.
Bo przecież Pan Bóg doskonale wie,
że działa też nieokreśloność, w tym kancerogenność, genetyczna
i dziwne byłoby, gdyby kogoś potępiał tylko za to,
że trafił mu się taki, a nie prawidłowy pociąg seksualny.
Tym niemniej czym innym jest to, o czym napisałem,
a czym innym, z nadmiaru bogactwa czy nudów, wchodzenie
w związki homoseksualne i ich promowanie,
a już zwłaszcza w celu rozbicia więzi rodzinnych,
i co za tym idzie społecznych,
aby tym łatwiej było sterować społeczeństwem.

Uwierz mi Trybunie, że tylko dlatego "high society" to promuje.

> Generalnie zgodę na adopcję powinni dostawać tylko gruntownie
> prześwietleni ludzie, pod każdym względem.

Tylko zauważ, że w tym przypadku, to trochę bez znaczenia.
Czy wyobrażasz sobie, że nawet bardzo porządni homosie, którzy być może
mogą zostać nawet świętymi,
są w stanie wychować tak owe adoptowane dziecko,
aby nie powielało ich, przez naturę im "darowanych" skłonności?

Weź to też pod uwagę, mając na względzie to, o czym wcześniej pisałem
i szereg innych przypadłości tego środowiska, będących dużo poniżej poziomu,
który jest obecny w normalnym, heteroseksualnym społeczeństwie.

> Jacek, z psychologicznego punktu widzenia - przyznaj że Ty czy Ikselka
> tak naprawdę nie boicie się żadnych odmieńców, tylko jak środowisko
> przyjmie te wychowywane przez nich dzieci. A jak przyjmie to raczej nie
> możemy mieć złudzeń że raczej będą miały przechlapane...

Nie Trybunie:)
O przyjęcie przez społeczeństwo się nie obawiam.
Wiem tylko to, o czym już trochę Ci napisałem.

pozdrawiam,
jacek

182. Data: 2019-08-09 03:50:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-08 17:31, m...@g...com wrote:
> [...]
lik:Carte_peuples_turcs.png

> Albo sama się w osobie samozwańczego sułtana EuroAzji Erdogana desygnowała ;)

> Znaczące jest podobieństwo słów "Turecki" i "Turański"
> Kto czytał Konecznego wie o co chodzi. Wzajemne wykluczanie się z koegzystencji
cywilizacji życia i śmierci na dłuższą metę (oraz ostatecznie) wydaje się (eufemizm)
nieuniknione.

Cały ten cyrk z 'przewrotem' w Turcji, wielcy tego świata uzgodnili już
kilka lat wcześniej.
Grecja na to konto, dostała w promocji od USA, 400 szt. Abramsów M1A1,
już 2011.

Wnioski Konecznego jednoznacznie determinują kierunek ekspansji na Azje
Centralna.
A obecnie, w sytuacji zbliżającej się konforntacji o utrzymanie
hegemonii na Światowym Oceanie, taki klin pomiędzy Rosją a Chinami
wydaje się być idealny.

183. Data: 2019-08-09 03:58:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 05:29:27 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
NTYKULTURA.html

> Tu nie ma o czym dyskutować!
> Niektórzy tylko na to czekają by to stało się obiektem dyskusji, zwanej
> w nowomowie 'dyskursem'.
> Neomarksistowcy aktywiści doskonale wiedzą i rozumieją co robią
> angażując srodowiska LGBT+ do wojny ideologicznej z cywilizcją łacińska.
> Dyskusja na temat adopcji dzieci, to dla nich jeszcze jeden etap.

Ci nowojorscy to głupcy, którzy sądzą, że świat się nigdy nie kapnie
o co w tym wszystkim chodzi. Niestety teraz mamy internet i na dodatek
Ducha Świętego Istot Dobrej Woli.
Przy czym to internet jest bardzo ważnym dodatkiem.
Może podobnie jak ja:)

jacek

184. Data: 2019-08-09 04:03:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 03:09, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]

p#tol

> Akurat "neo" niekoniecznie do tego zmierzają, bo raczej chcą być kochani
> i postrzegani jako osoby przyjemne w aparycji i odbiorze, oczywiście przy
> sporej nierównowadze sił na ich korzyść jako mniejszości.
> Są bardziej ambitni od marksistów klasycznych stosujących środki energetyczne,
> wręcz gardzą nimi.

Nie jestem przekonany, czy ci 'mili z aparaycji' wiedza w czym uczestnicza?

dotyczy akapitu pod tytałem: "TOLERANCJA REPRESYWNA"
http://www.historiasztuki.com.pl/025-00-04-GENDER.ph

"KREOWANIE KONFLIKTU

Każdy marksizm, w tym i nowy marksizm, bazuje na nierozwiązywalnym
konflikcie społecznym i potrzebuje ofiar systemu, którym komunizm
obiecuje wyzwolenie. Proletariat zawiódł nadzieje marksistów, ponieważ
zdobywając wykształcenie i samodzielnie budując dobrobyt stał się
beneficjentem i podporą systemu. Podobnie złudnym okazał się rewolucyjny
potencjał młodzieży, która - o ile zdobyła wykształcenie - po okresie
naturalnego buntu wchodziła w dorosłe życie, zakładała rodziny i
odnajdywała swoje miejsce w życiu społecznym.

Wieczną ofiarą nierozwiązywalnego konfliktu ze społeczeństwem mogą być
natomiast mniejszości seksualne, ponieważ - niezależnie od
indywidualnych przyczyn i źródeł samego homoseksualizmu - negują one
podstawową dla gatunku ludzkiego i zorganizowanego społeczeństwa zasadę
heteroseksualności i biologicznej tożsamości płciowej.

Konflikt między heteroseksualnym społeczeństwem a homoseksalizmem nie
jest konfliktem ideologicznym ani politycznym, ale konfliktem
antropologicznym, dotyczącym podstaw istnienia gatunku i społeczeństwa,
ponieważ gatunek w większości homoseksualny musi wymrzeć nie mogąc się
reprodukować, a społeczeństwo zorganizowane na poziomie wyższym, niż
wspólnota pierwotna nie może istnieć bez instytucji rodziny, w której
przekazywane są wzorce zachowań, mniej lub bardziej konserwatywnych czy
liberalnych, ale umożliwiających jego funkcjonowanie.

O trwałości gatunku i funkcjonalności społeczeństwa (bez której nie ma
mowy o dobrobycie i wolności) decyduje nie to, czy istnieją w niej
mniejszości seksualne, ale to, jaka jest orientacja i zachowania
większości tego społeczeństwa. Homoseksualizm może więc być tolerowany,
ale nie może być uznany za społeczną normę i nie wynika to z
jakiejkolwiek moralności, ale z teorii ewolucji. Jednak zasada
tradycyjnie rozumianej tolerancji została przekreślona przez Herberta
Marcuse w eseju ,,Tolerancja represywna" i nie ona była i jest celem
politycznych przywódców środowisk homoseksualnych.

Konflikt nie dotyczy więc tolerancji dla homoseksualizmu, ale jego
akceptacji, afirmacji i uznania za normę przez heteroseksualną większość.
"
http://www.historiasztuki.com.pl/025-00-04-GENDER.ph

185. Data: 2019-08-09 04:13:04

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 03:16, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Z drugiej strony jak ktoś nie chce w tym systemie polec (w kapitalizmie
> finansowym) to chcąc nie chcąc musi w nim brać udział, żeby przynajmniej
> do czasu gdy działa - zachować indywidualną przewagę nad motłochem
> z dyskalkulią. Zawsze to parę lat męczarni mniej.

Bo ta 'dyskalkulia' wymuszona jest przez zanik klasy średniej i rozrost
prekariatu.
Tu, między wierszami jedna Pani, o wielbłądzim uśmiechu opisuje te zjawiska.
https://pl.wikipedia.org/wiki/No_logo

//Jak w Chinach przestaną zapierdalać na cztery zmiany, to do Europy i
Ameryki powrócą firmy produkujące sznurowadła i krawaty.

186. Data: 2019-08-09 04:18:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 18:48:08 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
prezydentem Putinem, starymi kumplami ze Stasi, którym przecież na sercu leży

> Oj, obawiam się że żyjesz w świeci ich iluzji. Ja natomiast widzę
> wyraźnie wbrew propagandzie Wiadomości że w Kraju szaleje drożyzna.
> Płacenia drożej za amerykański gaz też nie uważam za jakiś sukces rządu
> i Kraju. Oni niestety nie ze sobą walczą tylko z prawdą, faktami i z nami,.

:)))
Pewnie, że sprawy Smoleńskie, tak jak Gibraltarskie (specjalnie piszę dużymi,
żeby było widać analogię), mają 1% szansę, aby być wypadkami.
0,01 x 0,01, to ile?
Czy waść myślisz, że Anglicy przez kilkadziesiąt lat utajnili dokumenty
tylko dlatego, że oni i świat miał czyste ręce?
Czy myślisz, że może rok czy dwa lata temu, znów je utajnili,
bo Sikorski zginął w zwykłym wypadku?
Czy myślisz, że dlatego Rosja nie udostępnia do zbadania wraku samolotu,
bo to był zwykły wypadek?

Zrozum wreszcie, że jeśli masz czyste ręce to sam prosisz,
aby zbadali sprawę eksperci, a nie zawłaszczasz wszelkie dowody.

I to, mój kochany Trybunie, są właśnie dowody.

To Ty Trybunie walczysz z faktami, natomiast ja o nich piszę.

I nawet nie myśl, że jestem stronniczy; o WTC to samo mogę powiedzieć.

jacek

187. Data: 2019-08-09 04:33:47

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 03:58, j...@o...pl wrote:

> [...]
> Ducha Świętego Istot Dobrej Woli.
> Przy czym to internet jest bardzo ważnym dodatkiem.

Ale, roli Ducha Świętego też bym nie bagatelizował.

188. Data: 2019-08-09 04:36:19

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 21:41:57 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> i nigdy nie będa mieć, bo nie są w stanie 'dostarczyć' nowych członków
> społeczeństwa.
>
> //to małżeństwa, w społeczeństwach, mają celowo poszerzone prawa, z w/w
> powodów.

oni tego nie zrozumieją, bo są zapatrzeni tylko w siebie.
oczywiście ja też jestem, ale jednocześnie, a może nawet wyżej,
cenię sprawy społeczne. i co dziwne nie jestem socjalistą,
ale jak patrzę, jak te mieżdunarodowe i jebsztabliszmenckie krwiopijcy
chcą świat urządzić, to ani wytrzymać, ani zdzierżyć nie mogę.

przecież wiem, że nie jest to jeszcze Czas Aniołów,
jednak, jak zawsze, są pewne granice.

jacek

189. Data: 2019-08-09 04:42:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 04:36, j...@o...pl wrote:

> [...]
> chcą świat urządzić, to ani wytrzymać, ani zdzierżyć nie mogę.
>
> przecież wiem, że nie jest to jeszcze Czas Aniołów,

Oni doskonale rozumieją co robia i nawet gdyby chcieli, to nie mogą
robić inaczej.

//tu przykład, aż w oczy kole!
https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8

190. Data: 2019-08-09 14:14:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 04:42:58 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Oni doskonale rozumieją co robia i nawet gdyby chcieli, to nie mogą
> robić inaczej.
>
> //tu przykład, aż w oczy kole!
> https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8

Tylko że od dłuższego czasu cele neomarksizmu zaczynają się pokrywać
z futurologicznymi prognozami późnego klasycznego liberalizmu raczej niż
z tym co pisał Marx. Większość procesów, których inżynierią szczycą się
neomarksiści zaszłaby (i zajdzie) w społeczeństwie z bardzo niewielkim
opóźnieniem, nawet gdyby wyłączyć wektory ich sterowania. Wynikają one
z doboru naturalnego, a neomarksiści to są IMHO po prostu cwaniacy, którzy
chcą cały czas jechać na ich fali, żeby ich nie zmiotły. Co gdyby przyjąć
taką perspektywę?

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".