To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

11. Data: 2019-07-19 00:31:53

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 00:06, Izaura wrote:
> [...]
ach-nad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

> Tak wygląda, jak by od Josepha G. wlaśnie.
>
> https://twitter.com/wolnyrozum/status/11465380201763
51239

i ta histeryczna reakcja na naklejke...

"Cenzura była typowa dla nazizmu, narzucanie ideologii też. Nikt dzisiaj
nie jest bliżej nazizmu, szczególnie w wersji Ernsta Rohma, prekursora
partii Hitlerowskiej niż ci, którzy prześladują za odrzucenie ideologii
LGBT.
- komentuje redaktor naczelny ,,Gazety Polskiej"."

https://niezalezna.pl/280429-tomasz-sakiewicz-odpowi
ada-na-szal-lewactwa-cenzura-byla-typowa-dla-nazizmu

12. Data: 2019-07-19 07:34:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2019 o 00:31, Izaura pisze:

> i ta histeryczna reakcja na naklejke...

I ta histeryczna reakcja na LGBT...

> [...]
> LGBT.
> - komentuje redaktor naczelny ,,Gazety Polskiej"."

Faszystami są ci, którzy tępią faszystów...
Tylko w chorym kraju ludzie ze śmietnikiem w głowie mogą bezkarnie pisać
takie głupoty. W normalnym byliby od dawna pod nadzorem służby zdrowia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-07-19 13:40:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 lipca 2019 21:56:27 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

ach-nad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

> LOL :)
> Zaczęło coś do ciebie docierać?

Żeś ty się otarł i nie dotarł...?

14. Data: 2019-07-19 18:35:56

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2019 o 22:54, j...@o...pl pisze:

> trybunie.
> wszystko co PO czy kod proponuje,
> jest gazety wyborczej warte.
>
> oni nie wiedzą nawet, co KOD znaczy.
> małpy małpom przedrzeźniają i się cieszą,
> że trafiły w napis.
>
> zdobyły Mury, są silne, siury, szury, siury.
>
> to tyle co można powiedzieć fiutom.
>
> jacek

Wiem że jedni warci drugich,. Jednak tamci mimo że też złodzieje i
malwersanci to nie uprawiali tego procederu tak ostentacyjnie.

15. Data: 2019-07-19 18:36:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2019 o 00:06, Izaura pisze:

ach-nad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

> Tak wygląda, jak by od Josepha G. wlaśnie.
>
> https://twitter.com/wolnyrozum/status/11465380201763
51239

Herr doktora G jeszcze można zrozumieć - Niemcy prowadziły wojnę,
natomiast nie wiem z kim prowadzi wojnę dzisiejsza władza że stosuje te
same co on metody..

16. Data: 2019-07-19 18:37:36

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> https://niezalezna.pl/280429-tomasz-sakiewicz-odpowi
ada-na-szal-lewactwa-cenzura-byla-typowa-dla-nazizmu

Co to właściwie jest ta "ideologia LGBD", czy aby pan "naczelny" nie
nadużywa znaczeń, przecie walka o prawa człowieka to nie jakaś
ideologia.. a może oni jednak jemu coś naprawdę narzucają?

17. Data: 2019-07-19 23:29:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/07/2019 o 17:35, Trybun pisze:

> Wiem że jedni warci drugich,. Jednak tamci mimo że też złodzieje i
> malwersanci to nie uprawiali tego procederu tak ostentacyjnie.

jestescie po prostu smieszni, iddzie gdzies podlubac

--
gazebo

18. Data: 2019-07-20 01:20:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 07:34, Kviat wrote:

> [...]
> Tylko w chorym kraju ludzie ze śmietnikiem w głowie mogą bezkarnie pisać
> takie głupoty. W normalnym byliby od dawna pod nadzorem służby zdrowia.

A którą byś wolał?

https://twitter.com/wolnyrozum/status/11465380201763
51239

//nie krępuj się, powiedz prawde...

19. Data: 2019-07-20 01:38:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 13:40, m...@g...com wrote:

ach-nad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

> Żeś ty się otarł i nie dotarł...?

Za bardzo z aktywistą nie dyskutuj.

//to nic nie da.

20. Data: 2019-07-20 01:45:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 18:36, Trybun wrote:

> [...]
>>

> Herr doktora G jeszcze można zrozumieć - Niemcy prowadziły wojnę,
> natomiast nie wiem z kim prowadzi wojnę dzisiejsza władza że stosuje te

No jak to nie wiesz?

Walczą z reakcyjną większością, w myśl idei zapisanych w 'Il Manifesto
di Ventotene'.

http://www.poloniainstitute.net/expert-analyses/mani
fest-z-ventotene-1941/

//zgodnie z założeniami teorii krytycznej Herberta Marcuse.
https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".