To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

191. Data: 2019-08-09 14:23:41

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 14:14:08 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Tylko że od dłuższego czasu cele neomarksizmu zaczynają się pokrywać
> z futurologicznymi prognozami późnego klasycznego liberalizmu raczej niż
> z tym co pisał Marx. Większość procesów, których inżynierią szczycą się
> neomarksiści zaszłaby (i zajdzie) w społeczeństwie z bardzo niewielkim
> opóźnieniem, nawet gdyby wyłączyć wektory ich sterowania. Wynikają one
> z doboru naturalnego, a neomarksiści to są IMHO po prostu cwaniacy, którzy
> chcą cały czas jechać na ich fali, żeby ich nie zmiotły. Co gdyby przyjąć
> taką perspektywę?

PS. Cała tzw. antykultura w każdym razie ma łatwiej, bo zużywa mało energii
i taki sam skutek można osiągnąć uprawiając ją, tworząc jej najpiękniejsze
i najbardziej wyrafinowane produkty, jak też w ogóle nic nie robiąc.
Natomiast kultura klasyczna ze swoimi produktami idzie niejako pod prąd.

192. Data: 2019-08-09 15:39:31

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2019 o 14:09, m...@g...com pisze:

> Nie, nie może. taka jest natura gatunku rozmnażającego się NATURALNIE wyłącznie
przez dwupłciowość ;)

Nie ma to nic wspólnego z życiem w społeczeństwie, tu liczy się człowiek
i jego prawa do równego traktowania. Chce facet związku z facetem to
niech sobie go ma. Dlaczego to bzdurne zacofane "państwo" rzuca im kłody
pod nogi?

> A dlaczego walczy się z rakiem albo nie daje praw jazdy daltonistom?
> Niepełnosprawność lub upośledzenie funkcjonalne wyklucza bezwarunkowo z pewnych ról
i zadań społecznych. Homoseksualizm to po prostu taka niepełnosprawność.

Jak sam widzisz pedzie czy lesby są w stanie żyć w związku, dlaczego
więc ty mówisz im nie?

193. Data: 2019-08-09 15:40:15

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2019 o 02:29, Izaura pisze:

> Ale, ta 'bzdura o płci', jest fundamentalnym elementem "tolerancji
> represywnej".

Wzmianki o płci, tym bardziej gdy niektóre z nich są przemilczane - są
zbędne. Konstytucja ma być konstytucją a nie prostytucją która
sankcjonuje tworzenie grup uprzywilejowanych w społeczeństwie.
Konstytucja ma być dla człowieka a nie dla takich grup wybrańców.

194. Data: 2019-08-09 15:40:53

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Ale, ta 'bzdura o płci', jest fundamentalnym elementem "tolerancji
> represywnej".
>
> http://www.historiasztuki.com.pl/025-00-04-GENDER.ph
p#tol

> [...]
> skłoniło współtwórcę neomarksistowskiej teorii krytycznej Herberta
> Marcuse do zakwestionowania tradycyjnego pojęcia tolerancji i
> przedstawienia definicji nowej "tolerancji represywnej" uprawniającej
> postępowe mniejszości do reedukowania lub eliminacji konserwatywnej
> większości.
> Marcuse wprowadził również brzemienną w skutki, nową definicję prawdy
> prowadzącą do subiektywizacji rzeczywistości."
>

> Jak przedstawia sam autor, prowadzi to wprost do: "subiektywizacji
> rzeczywistości" a to już jest dość daleki odlot!

Nie interesuje mnie zdanie autora. i tego o czym on w ogóle. Gadamy
chyba o odmieńcach i ich prawach i dyskryminacji w współczesnej Polsce?

195. Data: 2019-08-09 15:45:27

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2019 o 03:44, j...@o...pl pisze:

> Tzn. jakich? napisz proszę.

Który to już raz mam powtarzać... no choćby to prawo do wchodzenia w
związki małżeńskie, i korzystania z całej tego otoczki.

> [...]
> Bo przecież Pan Bóg doskonale wie,
> że działa też nieokreśloność, w tym kancerogenność, genetyczna
> i dziwne byłoby, gdyby kogoś potępiał tylko za to,
> że trafił mu się taki, a nie prawidłowy pociąg seksualny.
> Tym niemniej czym innym jest to, o czym napisałem,
> a czym innym, z nadmiaru bogactwa czy nudów, wchodzenie
> w związki homoseksualne i ich promowanie,
> a już zwłaszcza w celu rozbicia więzi rodzinnych,
> i co za tym idzie społecznych,
> aby tym łatwiej było sterować społeczeństwem.
>
> Uwierz mi Trybunie, że tylko dlatego "high society" to promuje.

"Dewiacja", oczywiście nadużywam trochę tego słowa w odniesieniu do
homoseksualistów, przecie nie mi stawiać zarzuty matce naturze że
popełnia jakieś błędy dopuszczając na ten świat ludzi o innych
preferencjach seksualnych.

No właśnie, dlaczego Pan Bóg ich dopuszcza a Ty nawet nie tolerujesz?
Nie, niestety, mam podstawy aby twierdzić że nie ma żadnej promocji, ci
ludzie walczą tylko o swoje prawa. Oczywiście trzeba umieć odróżnić
prawdziwych odmieńców i ich interesów a takich ich wrogów jak np. była
pani prezydent Warszawy która aby im dokopać postawiła prowokujący
symbol w centrum miasta.

> Tylko zauważ, że w tym przypadku, to trochę bez znaczenia.
> Czy wyobrażasz sobie, że nawet bardzo porządni homosie, którzy być może
> mogą zostać nawet świętymi,
> są w stanie wychować tak owe adoptowane dziecko,
> aby nie powielało ich, przez naturę im "darowanych" skłonności?
>
> Weź to też pod uwagę, mając na względzie to, o czym wcześniej pisałem
> i szereg innych przypadłości tego środowiska, będących dużo poniżej poziomu,
> który jest obecny w normalnym, heteroseksualnym społeczeństwie.

Nie wierzę że homoseksualistą można "zostać", albo "stać się" na skutek
określonych sytuacji. Tu oczywiście wyjaśnienie - homoseksualizm  nie=
seks analny jak to rozumują niektórzy i po tym próbują identyfikować
homków.

> Nie Trybunie:)
> O przyjęcie przez społeczeństwo się nie obawiam.
> Wiem tylko to, o czym już trochę Ci napisałem.
>
> pozdrawiam,
> jacek

Chciałbym abyś miał rację. Ale raczej nieprędko wykorzeni się w Polsce
starą maksymę że dziecko odpowiada za grzechy rodziców czy wychowawców.

196. Data: 2019-08-09 15:46:02

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2019 o 03:11, Izaura pisze:

> Jak kto zachował resztki zdrowego rozsądku i rozumie zależności
> kapitalizmu finansowego, to się tym nie zachwyca.

Z tym jest trudno, w tym natłoku promocji posiadania trudno zachować
zdrowy rozsadek.

197. Data: 2019-08-09 15:46:38

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2019 o 17:31, m...@g...com pisze:
> [...]
lik:Carte_peuples_turcs.png

> Albo sama się w osobie samozwańczego sułtana EuroAzji Erdogana desygnowała ;)

Jak mogłaby wyglądać alternatywa, praca u francuza w fabryce nad
Bosforem i robienie laski tym z za oceanu,.

> Znaczące jest podobieństwo słów "Turecki" i "Turański"
> Kto czytał Konecznego wie o co chodzi. Wzajemne wykluczanie się z koegzystencji
cywilizacji życia i śmierci na dłuższą metę (oraz ostatecznie) wydaje się (eufemizm)
nieuniknione.

Szkoda tylko że alternatywa wygląda tak jak napisałem powyżej - czyli
witajcie wśród nas, ale na takich a takich warunkach.

198. Data: 2019-08-09 15:47:17

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2019 o 03:27, Izaura pisze:

> Turcja to zajebisty lotniskowiec Hegemona Światowego Oceanu i obecnie
> jest potrzebna bardziej niż kiedykolwiek od czsów odkryć Kolumba i
> Vasco da Gam'y. To taki sam 'sworzeń' na kontynencie, jak pomost
> Bałtycko-Czarnomoeski.
>
> //tu jest to przedstawione, jak wygląda w obecnej sytuacji,
> zbliżającej się nieuchronnie konfrontacji o 'nowy światowy ład'.
> "Q&A z Jackiem Bartosiakiem"
> https://www.youtube.com/watch?v=iuXTIKzrdbM
>
> //a tu ten live z mapami:
> "LIVE Z MAPAMI - Pełna wersja"
> https://www.youtube.com/watch?v=fu8r_rOZYaw

I Erdogan z tego korzysta. Dlaczego my tak łatwo oddaliśmy to co w sumie
mieliśmy najcenniejszego... Zabrakło kogoś na miarę Piłsudskiego?

199. Data: 2019-08-09 15:59:40

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 9 Aug 2019 02:29:48 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d4cbeb0$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>Ale, ta 'bzdura o płci', jest fundamentalnym elementem "tolerancji
>represywnej".

Tolerancja represywna?

14. Faszyzm mówi nowomową: Wszystkie faszystowskie podręczniki używały ubogiego
słownictwa i elementarnej składni, w celu ograniczenia używania instrumentów
złożonego i
krytycznego rozumowania. Musimy być gotowi do zidentyfikowania nowych rodzajów
nowomowy,
nawet jeśli przyjmą pozornie niewinną postać popularnego talk show.

5. Lęk przed różnorodnością: Faszyzm żąda od ludzi jedności. Pierwszym celem
rosnącego
ruchu faszystowskiego jest nawoływanie przeciwko jakimkolwiek intruzom. Faszyzm jest
rasistowski z definicji.

200. Data: 2019-08-09 20:10:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 14:23, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> i najbardziej wyrafinowane produkty, jak też w ogóle nic nie robiąc.
> Natomiast kultura klasyczna ze swoimi produktami idzie niejako pod prąd.

Do tego klasycznego liberalizmu trzeba by dowiązać jakąś filozofie
umoralniającą uczestników 'rynku' w taki sposób, by uwzględniali
potrzeby bliźnich. Bez tego elementu umoralniającego łatwo przekształci
się on w dowolnąbądz skrajność.
Trzeba by przyglądnąć się gospodarkom i społeczeństwom jakie istniały na
Islandii i Nowej Zelandii, nim przyjechali tam finansowi grandziarze.

Tu jeden Pan wyjaśnia jak to jest, że sztuka wytwarza symbole czytelne
dla wszystkich, które albo coś znaczą, albo nie.

KULT NIEKOMPETENCJI - POJĘCIA PODSTAWOWE CZ. 14
https://www.youtube.com/watch?v=FfYhqL9VV1M

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".